וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: צרפת וספרד בחצי הגמר

הטריקולור העיפו את המארחת סלובניה עם 62:72, משחק ענק ו-27 נק' לפארקר. האלופה התפוצצה עם 60:90 על סרביה

שבועיים חלפו מאז שיצא לדרך יורובאסקט 2013 והערב (רביעי) החל בו שלב הנוקאאוט, כאשר אלופת אירופה בשני הטורנירים האחרונים, נבחרת ספרד, התעללה בסרביה המסכנה עם 60:90 אדיר. במשחק השני של הערב, למארחת סלובניה לא היו שום פתרונות ל-27 הנקודות של טוני פארקר וצרפת ניצחה 62:72 וגם היא בין ארבע הגדולות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוכב על. פארקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ספרד - סרביה 60:90

לא פחות משלושה הפסדים ספגו הספרדים עד כה באליפות, כולל שניים בשלב הבתים השני. מנגד, הסרבים סיימו ראשונים בשני הבתים אותם עברו והם הגיעו למשחק הזה מלאים באמונה שיוכלו להעיף כבר ברבע הגמר את הנבחרת שזכתה בשני הטורנירים האחרונים. כמה שזה היה רחוק מהמציאות.

ספרד התפוצצה, השתוללה והתעללה בנבחרת הסרבית האומללה של דושאן איבקוביץ', שפשוט לא ידעה מה לעשות קודם: לעצור את ההתקפה המצוינת של אלופת אירופה או לנסות להשיג סל. בסופו של דבר, היא לא עשתה אף אחד משני הדברים וחטפה תבוסה אדירה.

הבריחה החלה כבר מהג'אמפ הראשון ופשוט לא נפסקה. ספרד רצה ל-0:8 ו-2:17 וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 5:21, כשהיא שוב מציגה את ההגנה הנהדרת שלה, שעצרה בחמישה משמונת משחקיה הקודמים בטורניר את היריבות על פחות מ-60 נקודות.

הדהרה הספרדית נמשכה ואל המחצית ירדה אלופת אירופה ביתרון 23:48, כשהיא נעזרת ביכולת מדהימה של רודי פרננדס וסרחיו רודריגס, שצלפו ללא הכרה מכל נקודה על הפרקט. אחרי ההפסקה הגארבג' טיים חגג, ההפרש כבר הגיע ל-40 לפני שצומק מעט והמאמן חואן אנטוניו אורנגה החל לחלק את הכוחות לקראת חצי הגמר ביום שישי.

רודריגס סיים עם 22 נקודות, פרננדס הוסיף 19. מארק גאסול הסתפק בשבע נקודות ותרם גם חמישה ריבאונדים ושישה אסיסטים. חמש נקודות, שישה ריבאונדים ושישה אסיסטים לריקי רוביו. בסרביה, 11 לרסקו קאטיץ' ולדנילו אנג'וסיץ'. וזהו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספרד הזכירה מי האלופה. רודריגס/מערכת וואלה!, צילום מסך

סלובניה - צרפת 72:62

המארחים פתחו את המשחק עם 0 מ-12, אבל הוליכו בתום הרבע הראשון 10:12, בעוד הטריקולור לא מצליחים לייצר נקודות. אלא שצרפת נכנסה אט אט למשחק והמחצית נגמרה בתוצאה הצמודה והנמוכה, 24:26.

הדקות הראשונות אחרי החזרה מחדרי ההלבשה היו כל כולן של הצרפתים, שכבר ברחו ליתרון עשר, 26:36. אלא שבשלב זה גם הסלובנים החלו לקלוע ושלשה של יאקה בלאזיץ' צימקה למינוס שלוש בלבד. למרות המומנטום הזה, לסלובניה פשוט לא היו תשובות ליכולת האדירה של טוני פארקר וצרפת סיימה את הרבע ביתרון 45:50, אחרי שלשת באזר של ארזם לורבק.

הרבע האחרון היה צמוד ומתוח. הצרפתים הלכו פעם אחר פעם לפארקר, הסלובנים מיאנו להיכנע. בסופו של דבר, הטריקולור היו גדולים על סלובניה והמארחת הולכת הביתה. 62:72 בסיום.

פארקר היה עצום עם 27 נקודות, ניקולא באטום תרם 14. גוראן דראגיץ' הפציץ 18, אחיו זוראן קלע 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully