וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: גלבוע/גליל מחפשת להמשיך במומנטום

29.11.2010 / 21:40

האלופה שוב תארח במלחה, ותקווה לרשום ניצחון שלישי ברציפות (ג', 19:00, ע' 1). ליובין: "לא מתעסקים באולם, זה לא בידינו"

עם רצף של שני ניצחונות ליגה לראשונה העונה, תארח מחר (שלישי, 19:00, ערוץ 1) הפועל גלבוע/גליל עליון את מאריופול האוקראינית במסגרת שלב הבתים של היורוקאפ. הקבוצה של ליאור ליובין מעודדת מהיכולת בניצחון אמש על ברק נתניה, ובמיוחד מההגנה שהציגה כל הקבוצה במחצית השנייה. למרות זאת בקבוצה לא מפסיקים לחשוב על אופציה של חיזוק הסגל, כאשר המטרה העיקרית היא לצרף לגל מקל עזרה בהובלת הכדור עם רכז זר. בקבוצה מרוצים מההחלטה לתת לליאו ליונס צ'אנס נוסף, לאור היכולת שלו במשחקים האחרונים.

גלבוע/גליל נאלצת לארח את המשחק בפעם השנייה ברציפות באולם מלחה, וזאת לאחר שראשי היורוליג שסיירו במהלך סוף השבוע שעבר באולם בגן נר, לא אישרו אותו לאירוח משחקים במפעל. בקבוצה מקווים שעד המשחק הבא בבית מול סדויטה זאגרב, תוכל הקבוצה לארח באולם הביתי. "אנחנו תמיד נשחק לפי החוקים וזה מה שחשוב לנו", אמר המאמן ליאור ליובין על הסיטואציה שנוצרה, "אין לנו מה להתעסק כי זה לא בידינו ולא בכוחינו. לפחות הקהל ואתם יכולים לראות שנבנה פה אצטדיון יפהפה".

מאיורפול האוקראינית, בה ליובין שיחק בעבר, ממוקמת רק במקום הרביעי בליגה המקומית עם מאזן חיובי של 10 ניצחונות ב-16 משחקים. מאמן הקבוצה הוא מאמן נבחרת ליטא לשעבר ראמונאס בוטאוטאס, ובסגל נמצאים לא מעט שחקנים עם עבר בליגת העל. דימיטריוס אלכסנדר, ששיחק בחיפה, ירושלים וגליל עליון, ראמל קארי, אקס הפועל ירושלים ו-וויקין קלי ששיחק בעונה שעברה בהפועל חולון, מוכרים לגלבוע/גליל אך מלבדם נמצאים עוד שלושה אמריקאים מצוינים: הותיקים דניאל מקלינטוק (33) ופרד האוס (32), שהספיק לעבור לא מעט תחנות בכירות באירופה והפורוורד הצעיר צ'ארלס תומאס. מאריופול שמטה את שני המשחקים הראשונים שלה במפעל עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully