וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "לנדסברג התבשל שנתיים, הוא הגיע מוכן לעונה"

16.9.2014 / 20:10

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מהמתאזרח, שצלף 36 נק' מול נס ציונה, לנדסברג: "הייתי חם". אוהדי ירושלים קיללו את מזרחי

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב העפילה הערב (שלישי) בפעם השישית ברציפות לגמר גביע ווינר, מפעל בו זכתה בכל ארבע השנים האחרונות. אלופת אירופה לא הבריקה במיוחד, אבל ריצה קטנה בתחילת המחצית השנייה הספיקה לה כדי לנצח 90:106 את עירוני נס ציונה, כאשר סילבן לנדסברג, שבלט גם במשחקי האימון של הצהובים בגרמניה בשבוע שעבר, מספק משחק ענק ומסיים עם 36 נקודות.

במהלך המשחק נשמעו קריאות "שמעון מזרחי תתאבד כבר", קריאות אשר בגינן הועמדה לדין הפועל תל אביב בשנה שעברה. משקיף המשחק שלמה רבינוביץ' מתכוון לציין בדו"ח כי אוהדי ירושלים השמיעו את הקריאות הללו והם צפויים לעמוד לדין.

לנדסברג הפגיז, מכבי ת"א עלתה לגמר עם 90:106 על נס ציונה

סילבן לנדסברג מכבי תל אביב טל דן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
משחק ענק. לנדסברג/קובי אליהו

גיא גודס התייחס בסיום ליכולת של לנדסברג ואמר: "התבשל בשנתיים שהוא היה איתנו הוא עבד והבין מה זה מכבי תל אביב. כדי להיות חלק מהמועדון הזה, לא רק בליגה, גם באירופה, צריך לבוא לכל משחק מוכן מנטלי, בפרט בצד ההגנתי. אני חושב שהשנה הוא בא מאוד מוכן לקיץ , עבד כמו שצריך מתחילת השנה הוא נמצא בכושר טוב וחשוב שהוא ימשיך ככה".

על היכולת ההגנתית של קבוצתו אמר גודס: "תמיד מטריד אותי לקבל 90 נקודות, כי לא בכל יום נקלע באחוזים כאלה כמו שקלענו. וזה משהו שאנחנו צריכים לשים עליו דגש. מצד שני, אנחנו מתרגלים כמה דברים, כמו לחץ, והתיאום שלנו עוד לא מלא. זה עולה לנו בנקודות, וזה מה שהיה במחצית הראשונה. זה פרמטר שהוא טעון שיפור ונצטרך לשפר את זה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
גיא גודס מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם פיני גרשון, עו"ד שמעון מזרחי. קובי אליהו
הקבוצה שלהם ממשיכה להתחבר. גודס וגרשון/קובי אליהו

כוכב המשחק לנדסברג התייחס ליום הקליעות המשובח שלו: "התחלתי לקלוע והתחממתי, כל שחקן שנמצא בזון מכיר את התחושה הזו. אני רוצה להודות לחבריי לקבוצה שאיפשרו לי להגיע לזריקות טובות, שיחקנו משחק קבוצתי טוב".

בצד המפסיד היה נדב זילברשטיין שאמר: "בשביל להצליח אני מאמין שקבוצה בסדר גודל שלנו חייבת להיות עם DNA הגנתי. אנחנו צריכים להיות קבוצה קשוחה ששומרת, ואני מעדיף משחק ברמת אנרגיות כמו אתמול, ופחות כמו היום. יש שמות על הכוונת לזר נוסף, עוד אין משהו קונקרטי, אנחנו צריכים עוד מישהו אגרסיבי וקשוח שיכול לעזור לנו במטרות שלנו".

מאיר טפירו הוסיף: "זה טבעי לתקופה כזאת של העונה. ברור שלמכבי יש סגל רחב, וזה בא לידי ביטוי במחצית השנייה. לוקחים את הדברים הטובים, ומנסים להפוך אותם ליותר טובים ולחזור כמה שפחות על הדברים הפחות טובים. כיף גדול לשחק בארנה בירושלים. יש פה אולם של NBA אז רצינו לספק שואו של התקפה. הם קלעו באחוזים מדהימים משלוש, זה גרם להם לפתוח את ההגנה ויש להם שחקנים עם יכולות אדירות בחדירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully