וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יי ג'יי היקסון: "בני השרון הראשונה שפנתה אליי"

הרכש הנוצץ מה-NBA נחת בישראל והודה: "לקחתי את ההצעה בלי לחשוב. אני מקווה לשחק כאן כמה שיותר ולזכות באליפות"

אחד הזרים היותר מרשימים שנחתו בישראל בשנים האחרונות, הגיע ארצה הערב (שני) כדי להצטרף לבני השרון/הרצליה. כזכור, ביום שישי האחרון הודיעה הקבוצה כי החתימה עד לתום השביתה ב-NBA את ג'יי ג'יי היקסון, שקלע 13.8 נקודות והוסיף 8.7 ריבאונדים מדי קליבלנד, לפני שעבר בקיץ לסקרמנטו תמורת עמרי כספי. הערב המהלך המפתיע הפך לעובדה מוגמרת, כשהיקסון הגיע לישראל והבטיח לשנות את פניה של בני השרון/הרצליה.

הפורוורד המלהיב שיחליף את טרבור בוקר, אמר עם נחיתתו: "אני מאוד שמח להיות פה ומקווה לשחק כאן כמה שיותר וגם לזכות באליפות. אני לא יודע הרבה על הקבוצה והמאמן, אבל בני השרון הייתה הקבוצה הראשונה שפנתה אליי, ולקחתי את ההצעה הזו בלי לחשוב יותר מדי. לא ממש משנה כמה אקלע, העיקר שהקבוצה תנצח. כל משחק הוא אתגר, גם אם אנחנו לא משחקים ביורוליג".

היקסון (2.06, 23), יליד ג'ורג'יה, הפך לאחד השחקנים המובילים בתיכונים בארצות הברית ואף זומן למשחק מקדונלד'ס אול אמריקן בשנת 2007, כשהוא נבחר במספר מקומות לחמישייה השני בתיכונים בכל ארצות הברית בשנת 2007. היקסון שיחק שנה אחת במכללת צפון קרוליינה סטייט, בה שיתף פעולה עם קורטני פלס מגלבוע/גליל, טרייסי סמית' מהפועל תל אביב וחאבי גונזאלס מהוד השרון, ובמהלכה רשם 14.8 נקודות ו-8.5 ריבאונדים, שהספיקו לקליבלנד כדי לבחור אותו במקום ה-19 בדראפט 2008.

היקסון שיתף פעולה במשך שנתיים עם לברון ג'יימס בקליבלנד, כשבעונתו הראשונה הוא משחק רק 60 משחקים, מחמיץ את הפלייאוף בסיום העונה בשל פציעה, ורושם 4 נקודות ו-2.7 ריבאונדים. בעונת 2009/10, העונה האחרונה של לברון בקליבלנד, הפך היקסון לכוח משמעותי בקבוצה שיחק ב-89 משחקים ורשם 8.2 נקודות ו-4.6 ריבאונדים, אך לא עזר לקליבלנד לזכות באליפות. העונה כבר שיחק ללא לברון בקליבלנד, הפך לאחד הכוכבים בקבוצה הכי חלשה ב-NBA וב-80 משחקים קלע 13.8 נקודות והוסיף 8.7 ריבאונדים. ב-30 ליוני נשלח כאמור לסקרמנטו תמורת כספי ובחירת סיבוב ראשון בדראפט.

הרכש הנוצץ של העונה: היקסון חתם בבני השרון/הרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully