וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק ריברי: "אני אחד השחקנים הטובים בעולם"

הקשר מאושר בבאיירן, ובהחלט מרוצה מעצמו העונה: "אני טוב מתמיד". ומה לגבי גווארדיולה? "אני דווקא עצוב שהיינקס עוזב"

פרנק ריברי מרגיש מצוין. הקשר הצרפתי המחונן פתח את העונה בסערה עם באיירן מינכן, שמוליכה את הבונדסליגה בבטחה ופתחה פער של תשע נקודות מבאייר לברקוזן השנייה ושל 12 נקודות מדורטמונד לאחר 18 מחזורים. בבאיירן מינכן כבר דרוכים לקראת הגעתו של פפ גווארדיולה בעונה הבאה, אבל ריברי? הוא נראה מרוצה מאוד גם ככה. "כרגע, אני שחקן יותר טוב מתמיד. אני מציג את הרמה הכי גבוהה שלי, ובהחלט אני אחד השחקנים הטובים בעולם", הפציץ הקשר, שכבש עד כה ארבעה שערים ב-13 הופעות במדי הקבוצה הבווארית, בראיון ל"קיקר.

הקשר הוסיף והתייחס למטרותיה של באיירן בעונה הקרובה ולמצבה בקרב על האליפות בגרמניה."יש לנו קבוצה שיכולה לזכות בהכול. אנחנו רוצים לזכות באליפות, אבל דורטמונד היא עדיין יריבה רצינית מאוד. אבל אני בטוח שנוכל לקחת את התואר, אם נמשיך ביכולת שאנחנו מציגים בזמן האחרון".

"האמת שאני די עצוב מהעובדה שיופ היינקס יעזוב", התייחס ריברי למאמן הנוכחי, שיפנה את תפקידו בתום העונה. "הוא אדם נפלא ומאמן נפלא. אני מאוד מעריך אותו. ברור שגווארדיולה עשה עבודה גדולה עם ברצלונה, אבל כרגע היינקס עדיין מאמן אותנו ואני לא מעוניין לדבר על העונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully