וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של ניימאר: "ריאל הציעה 150 מיליון יורו עליו"

בית המשפט בספרד ממשיך לחקור את העברת הכוכב הברזילאי, אביו העיד במשך למעלה משעתיים והכחיש אי סדרים

ניימאר שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
ברצלונה הצליחה לפתות אותו. ניימאר/GettyImages, David Ramos

אביו של ניימאר הגיע היום (רביעי) לבית המשפט בספרד על מנת להעיד בנושא העברת בנו לברצלונה בקיץ שעבר. החקירה מתמקדת בהונאת מסים ובנייה לא חוקית של החוזה שהביא את הכוכב הברזילאי לקטאלוניה, אולם הכותרת המסקרנת ביותר שיצאה מהעדות של האב נגעה לימים שלפני העברתו: "ריאל מדריד הציעה על ניימאר 150 מיליון יורו, אבל העדפנו את ברצלונה. יכולות הפיתוי שלהם היו טובות יותר".

מלבד נושא ההעברה עצמה, אביו של ניימאר העיד במשך למעלה משעתיים, הגן על הסכומים שקיבל מברצלונה וטען כי הכול חוקי. בין היתר, הועברו אליו מהקבוצה שני מיליון יורו בשל עבודתו כסקאוט של בארסה בברזיל, כאשר במסגרת העבודה הזו החתימה הקבוצה שלושה שחקנים. בנוסף, אביו של ניימאר קיבל 4 מיליון יורו מהקבוצה לטובת חברת "ניימאר וניימאר", שמטרתה לפרסם את השחקן כחלק מברצלונה במולדתו ברזיל. על פי הטענות, חלק מהכסף הלך לפתיחת משרד בברצלונה, דבר שאביו של ניימאר הכחיש. אביו של השחקן הרוויח גם חמישה אחוזים מהעסקה.

ניימאר חתם בברצלונה במאי 2013 וזמן קצר לאחר מכן החלה חקירה על העברתו, כאשר בין היתר החקירה הובילה להתפטרותו של נשיא המועדון, סנדרו רוסיי. הברזילאי רשם עד היום 47 הופעות ו-21 שערים במדי בארסה.

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully