וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: מכבי פתח תקוה שמרה על הפסגה

המלאבסים הסתפקו ב-0:0 מול נס ציונה, היריבה העירונית צימקה את הפער לנקודה עם 1:2 על הכח. רעננה-כפ"ס 2:1

ככל שמתקרבים לסיומו של הסיבוב הראשון בליגה הלאומית, מבינים עד כמה תמונת הצמרת בליגת המשנה מבולבלת. המשחק שנעל את סוף השבוע, בשבת, הפריד בין נס ציונה למכבי פתח תקוה בתיקו מאופס, שהשאיר את פתח תקוה במקום הראשון, ביתרון נקודה על פני הפועל פתח תקוה, שמצידה ניצחה 1:2 את הכח עמידר רמת גן ביום שישי. במשחקים נוספים שנערכו בשישי, הפועל רעננה הפסידה בדרבי להפועל כפר סבא, 2:1. בשני משחקים נוספים, הפועל אשקלון ואום אל פאחם נפרדו בתיקו 1:1, ואילו הפועל ירושלים הביסה 1:4 את בית"ר תל אביב רמלה המידרדרת.

תומר קשטן, מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
העייפות מגמר גביע הטוטו השפיעה. תומר קשטן/ברני ארדוב

משחקי שישי

הפועל רעננה - הפועל כפר סבא 2:1

הקבוצה של תומר קשטן ממשיכה לאבד גובה. לאחר התיקו עם אחי נצרת במחזור הקודם וההפסד לראשון לציון בגמר גביע הטוטו ביום שישי, רעננה נראתה עייפה וכבויה, וכפר סבא, שצברה שמונה נקודות בלבד עד המשחק ונמצאת עמוק בתחתית, ניצלה זאת על מנת לרשום ניצחון מפתיע. בעקבות ההפסד וניצחונה של הפועל פתח תקווה, רעננה ירדה למקום השלישי בטבלה על חשבון הקבוצה מאם המושבות.

בדקה ה-21 כפר סבא עלתה ליתרון מפתיע. עומר פדידה הוכשל ברחבה בזכות גלישה לא חכמה של אלי בביוף, והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. שי דוד לקח על עצמו את הבעיטה ולא התבלבל. 0:1 לכפר סבא. בדקה ה-56 כפר סבא כבר הכפילה את היתרון. גיא מלמד פרץ מצוין, עבר בין כהמ מגנים ושלח כדור לרשת. 0:2 לכפר סבא. בדקה ה-48 וויליאם אווסו סחט פנדל והוכשל על ידי אלון זיו, אך עומר פדידה בעט למשקוף והחוצה. בדקה ה-90 יוסי אסייג צימק עם נגיחה לאחר כדור שנבעט למשקוף, אך זה לא הספיק עבור רעננה.

הפועל פתח תקוה - הכח עמידר רמת גן 1:2

הפועל פתח תקווה התקרבה עוד יותר ליריבה העירונית מכבי פתח תקווה שמוליכה את הטבלה, וכבשה את המקום השני לאחר ההפסד המפתיע של הפועל רעננה. הכוח עמידר, לעומת זאת, ממשיכה להתדרדר עם הפסד שישי ברציפות. בדקה ה-12 הפועל פתח תקווה הייתה קרובה לכיבוש שער. שחר בלילטי הגיע לכדור קרן שהוגבה ונגח, אבל הכדור יצא החוצה. וואסי נותר מול שער ריק לאחר טעות קשה בהגנת הכח, כששניים מהם התנגשו. הוא לא התבלבל וקבע 0:1 לפתח תקוה. שחר בלילטי הכפיל את התוצאה בדקה ה-76, אך עדי סלוניקי צימק כעבור דקה.

רפי כהן שוער הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ירושלים חזק בצמרת. רפי כהן/ברני ארדוב

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל ירושלים 4:1

בית"ר תל אביב ממשיכה להתרסק. החבורה של ארז בנודיס ניצחה את הפועל ראשון לציון, אז מאז היא אוספת נקודה אחת בלבד מתוך 12 אפשריות. הפועל ירושלים, מנגד, פתחה את העונה עם תנודות חדות ביכולת ממשחק למשחק, אך היא רושמת משחק שני ברציפות בו היא עם ניצחון. בדקה ה-12 מוסא, הפועל ירושלים הצליחה לעלות ליתרון, לאחר שמוסא סלמן כבש ראשון. אלא שהיתרון החזיק שתי דקות בדיוק, כשאלון בוזורגי השווה לבית"ר תל אביב רמלה. בדקה ה-39 עידן טל החזיר את היתרון לצד של האדומים מהבירה, עם שער חשוב, ואילו מוסא סלמן השלים צמד בדקה ה-49. מעוז סמיה חתם בדקה ה-79.

מכבי אום אל פאחם - הפועל אשקלון 1:1

קרב התחתית בין שתי קבוצות שנראות רע בתקופה האחרונה הסתיים בחלוקת נקודות. אשקלון, סוגרת הטבלה, עלתה לשש נקודות העונה ואילו אום אל פאחם, שעדיין רחוקים מרחק סביר מהקו האדום, עם 15 נקודות. בדקה ה-15 אום אל פאחם עלתה ליתרון משער של רוברטו וזביצ'יוס, רון בן נחום השווה בדקה ה-56.

עומר גולן שחקן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
עוד תוצאה מאכזבת. עומר גולן/ניב אהרונסון

משחקי שבת:

סקציה נס ציונה - מכבי פתח תקוה 0:0

שבוע אחרי ההפסד ללוד, פתח תקוה קיוותה לחזור לעניינים, אבל נאלצה להסתפק בנקודה אחת בלבד והקרב בצמרת ממשיך להיות חם. המארחת, שניצחה העונה רק פעם אחת בביתה, לא הצליחה להאריך את רצף שני הניצחונות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully