וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו, לאומית: הפועל ניצחה בדרבי של פתח תקוה

שער של דומיניק וואסי בדקה ה-9 הכריע את הדרבי הראשון העונה במלאבס. בני לוד-ראשל"צ 3:0, הרצליה-כפר סבא 0:4

קבוצות הליגה הלאומית בכדורגל ניצלו את פגרת הנבחרות בסוף השבוע כדי לסיים את שלב הבתים בגביע הטוטו.

ראשון הסתיים בית ג', שם בני לוד והפועל ראשון לציון כבר הבטיחו את עלייתן לרבע הגמר לפני המחזור השלישי והאחרון. היום שתיהן נפגשו וראשון לציון ניצחה 0:3. גל מאיו כבש בדקה ה-38 וקבע 0:1 במחצית, ומתן מסרי (72) ומור שקד (79) הוסיפו במחצית השנייה. באותו בית, הכח עמידר רמת גן ובית"ר תל אביב רמלה נפרדו ב-0:0.

קצת לאחר מכן הגיע לסיומו של בית א', שבעצמו היה סגור אחרי שני מחזורים. הפועל רעננה ניצחה את מכבי אחי נצרת 0:3 בחוץ וסיימה בראש הבית עם תשע נקודות, כשלמפסידה שש נקודות. כבשו לרעננה: תאיה בבאלולה (4, עצמי), ממאדו צ'אם (8), אחמד שעבאן (73). הפועל נצרת עילית ומכבי אום אל פאחם, שנפרדו ב-0:0, סיימו את דרכן במפעל עם נקודה כל אחת.

בית ב' שוחק בהמשך ובמשחק המרכזי של המחזור כולו, גברה הפועל פתח תקוה על מכבי פתח תקוה 0:1 משער של דומיניק וואסי בדקה התשיעית. מכבי הרצליה הביסה את הפועל כפר סבא 0:4. כבשו: רגב וולק (26), גיא עובדיה (35), מיכאל קירטבה (66), ליאור בן ארוס (88). בעקבות התוצאות הללו שתי הקבוצות מפתח תקוה עלו לרבע הגמר.

גם בבית ד' העולות מכבי יבנה וסקציה נס ציונה כבר היו ידועות לפני המחזור האחרון, אך הסקציה עלתה כראש הבית לאחר שניצחה 0:2 את יבנה, שאירחה את המשחק במגרש בנס ציונה. ערן רוזנבאום, הקשר המושאל ממכבי חיפה, העלה את נס ציונה ליתרון בדקה ה-10 עם טיל למשקוף ופנימה, ומתן בלסטרה נעץ את השני בדקה -19. יבנה בעיקר החמיצה בלי הפסקה, כולל קורה ושני משקופים. במשחק הנוסף, הפועל ירושלים הביסה 1:4 את הפועל אשקלון, כשאיציק כהן הבקיע שלושער (5 בפנדל, 20 ו-84) ואפי מלכה הוסיף (24). ניר כהן צימק (23).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully