וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: דודו סיארנסה נטש את האימון בשביל MRI

10.8.2014 / 21:00

הבדיקה של הקשר הוקדמה, סוכנו הבהיר שהוא בכל מקרה לא יעזוב. בן שושן ממשיך להגיע לאימונים. פרץ חזר להתאמן

דודו סארנסה שחקן מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
איך הסיפור הזה ייגמר? דודו סיארנסה/יוסי ציפקיס

הקשר הברזילאי של מכבי נתניה דודו סיארנסה הפסיק הערב (ראשון) את האימון כבר אחרי רבע שעה ונסע לבדיקת MRI בבית החולים שיבא בתל השומר. סיארנסה אמור היה לעבור את הבדיקה בשעות הלילה, אבל תוך כדי האימון הוא קיבל הודעה שהבדיקה הוקדמה והוא התבקש לנסוע באופן מיידי כדי לקיים אותה. סוכנו של דודו אמר הערב כי בין אם הבדיקה תהיה תקינה ובין אם לאו, השחקן לא יעזוב את נתניה אלא אם זו תפצה אותו בצורה משמעותית.

כזכור, ביום שישי קיים בעלי הקבוצה אלי שגב שיחה עם דודו שבסיומה החליט שהוא משאיר אותו בקבוצה ושולח אותו בכל זאת לבדיקה כדי לאבחן ממה נובעים הכאבים בברכו. שגב לא מתכוון להתעלם מהעובדה שכבר סיכם עם דודו ושהשחקן חתם על חוזה שטרם הופקד ברשות לבקרת התקציבים. בעלי נתניה הבהיר כי יעמוד בהסכם, אבל בנתניה כבר היו לא מעט תהפוכות באשר לשחקן בימים האחרונים ובכל זאת מחכים לתוצאות הבדיקה כדי להחליט סופית בעניין. בכל מקרה, הבהירו בקבוצה כי השחקן יצא מהאימון הערב לא בשל פציעה חוזרת, אלא רק כי הוקדמה הבדיקה שלו.

עמית בן שושן שקיבל ביום חמישי שעבר הודעה מהמאמן יוסי מזרחי כי עליו לחפש קבוצה אחרת עקב מצוקה כלכלית של הקבוצה, ממשיך להגיע כרגיל לאימונים ואינו מתכוון לוותר על חוזהו. אבי נמני, סוכנו של בן שושן, סיפר הערב כי אין לבן שושן הצעות מקבוצות אחרות ובמצב כזה נתניה תהיה חייבת לעמוד בהסכם עימו.

עומר פרץ חזר היום להתאמן בשורות נתניה אף שלא קיבל הבטחה לחוזה בקבוצה. מזרחי מרגיש שהוא זקוק לשחקן קישור נוסף שיכול לתת לו מימד של הגנה, כוח ומהירות ולכן יבקש משגב למצוא את המשאבים הכספיים להחתימו. רן רול חזר להתאמן היום בתקווה שיהיה כשיר למשחק גביע הטוטו ביום שלישי נגד מכבי תל אביב. עידו לוי ועומר צלישר ייעדרו מהמשחק בגלל פציעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully