וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב עשויה לפגוש את זריניסקי או מאריבור

הגרלת מוקדמות ליגת האלופות זימנה לאלופה הישראלית יריבה נוחה, אם היא תעבור את סנטה קולומה בשבוע הבא: המנצחת במפגש בין היריבה מסלובניה שבשורותיה משחקים סלליך ומרקו שולר, לבין היריבה מבוסניה. גיא לוזון וסטנדרד ליאז' יפגשו את פנאתינייקוס

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
קודם כל סנטה קולומה מחכה להם. שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

הגרלה נוחה למכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות: הצהובים אמנם עדיין לא עברו את סנטה קולומה (0:1 באנדורה במשחק הראשון), אבל אם הם ישלימו את העבודה בשבוע הבא, הם יפגשו את המנצחת במפגש המקביל בין זריניסקי הבוסנית למאריבור הסלובנית. המשחק הראשון בין שתיהן נערך בבוסניה והסתיים ב-0:0. אגב, במאריבור משחקים מרקו שולר, אקס הפועל תל אביב, כמו גם סינטאיהו סלליך שחתם הקיץ במועדון.

בכל מקרה, המשחק הראשון בסיבוב השלישי יתקיים בבוסניה או בסלובניה ב-29-30 ביולי, והגומלין יערך שבוע לאחר מכן כשעדיין לא ברור אם מכבי תל אביב תוכל לארח את המשחק בבלומפילד או שמא תיאלץ לנדוד פעם נוספת ולארח במגרש ניטראלי.

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, אמר לאתר הרשמי: "בלי כל קשר להגרלה, אנחנו עדיין נמצאים במחצית של צמד המפגשים שלנו עם סנטה קולומה, ועדיין יש לנו משחק נוסף לשחק בתנאים לא קלים מכיוון שהוא ישוחק במגרש ניטראלי בקפריסין וימנע מאיתנו לנצל את יתרון הביתיות שלנו. אנחנו לא מסתכלים כל כך רחוק לעבר היריבה הפוטנציאלית שתיקבע במפגש הגומלין בין אלופת סלובניה או אלופת בוסניה שכרגע עומד על 0:0 במשחק הראשון. בכל מקרה, לנו יש עוד מה לעשות".

מאריבור. מכבי חיפה
המפגש הקודם של מאריבור עם קבוצה ישראלית: מכבי חיפה/מכבי חיפה

מאריבור היא אלופת סלובניה ואת העונה האחרונה היא סיימה במקום הראשון עם 77 נקודות בליגה בת 36 משחקים וארבעה סיבובים. בדרך אל התואר הקדימה מאריבור את קופר יריבתה בשמונה נקודות. במסגרת הליגה הסלובנית זכתה מאריבור ב-12 אליפויות, בהן ארבע אליפויות ברציפות. ואם שמה של מאריבור זכור להם, אתם לא טועים. במהלך קיץ 2011 פגשה אותה מכבי חיפה במוקדמות ליגת האלופות בדרך אל שלב הפלייאוף. המשחק הראשון הסתיים ב-1:2 בישראל ולאחר מכן סיימו הקבוצות ב-1:1.

זריניסקי גם היא זכתה באליפות בארצה, ועשתה את זה בפער פחות ניכר - שתי נקודות בלבד לפני שירוקי בראשות הטבלה. האליפות הזו הייתה השלישית בלבד של המועדון הצנוע שהחל לזכות בתארים אלו החל מעונת 2004/05. בעונה שעברה הופיעה הקבוצה במוקדמות הליגה האירופית, אבל נעצרה כבר בסיבוב השני על ידי בוטב פלובדיב הבולגרית. בסיבוב הראשון, אגב, הבוסנים עברו את סנטה קולומה עם 1:4 משכנע.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
מכבי תל אביב הגרלת ליגת האלופות. GettyImages
היכן יתקיין הגומלין? עדיין לא ידוע/GettyImages

מלבד מכבי תל אביב, מספר קבוצות נוספות מעניינות הוגרלו לסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות, כאשר במוקד עמדה סטנדרד ליאז', קבוצתו של המאמן הישראלי גיא לוזון. קבוצתו הבלגית אמנם לא זכתה באליפות בשנה שעברה, אבל התייצבה להגרלה למפעל הבכיר, ותפגוש את פנאתינייקוס החזקה בניסיון להגיע לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות, שלב אחד לפני שלב הבתים. גראסהופרס השוויצרית, קבוצתו של מונס דאבור, תפגוש את ליל הצרפתית.

משחקים מעניינים נוספים:

א.א.ל לימסול (קפריסין) - זניט סנט פטרסבורג (רוסיה)

דנייפרו (אוקראינה) - פ.צ. קופנהאגן (דנמרק)

פיינורד (הולנד) - בשיקטאש (טורקיה)

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. GettyImages
למרות שפספס את האליפות, הוא יופיע במפעל הבכיר. גיא לוזון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully