וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "לסוזה יש חוזה לשנתיים, עד כה עברו 10 חודשים"

22.4.2014 / 18:19

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב לגבי הישארותו של המאמן: "אנחנו מרוצים ממנו ומתכננים יחד את העונה הבאה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

שחקני מכבי תל אביב זכו לקבל היום (שלישי) יום חופש מאימונים ורק מחר תחל הקבוצה בהכנות לקראת הדרבי התל אביבי הגדול, נגד הפועל תל אביב, בשבת בבלומפילד, שיכול בסיטואציה מסוימת להפוך למשחק ההכתרה הרשמי של הצהובים.

בתוך כך, נערך היום בקרית שלום אירוע של 'אינטר-קמפוס' בשיתוף ילדי הפרויקט במועדון. מדובר בפרויקט של מועדון הפאר 'אינטר מילאן' שנהוג ברחבי העולם, כאשר המועדון האיטלקי מממן תכנית לאימוני כדורגל לאוכלוסיות שונות כאשר בארץ משתתפים בו גם ילדי מהגרים וכן ילדים ברשות הפלסטינאית. לטורניר שנערך היום הגיע גם נציג של אינטר וכן 2 מאמנים ממחלקת הנוער של המועדון האיטלקי.

ג'ורדי קרויף, המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, נכח היום באירוע ונשאל לגבי עתידו של המאמן פאולו סוזה בקבוצה: "אנחנו לא מגיבים לדברים כאלה וגם הפעם התגובה זהה", ענה קרויף, "אבל לפאולו יש חוזה לשנתיים ועד כה עברו 10 חודשים בלבד".

מכבי תל אביב הפסידה 2:1 בסכנין

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס, ברני ארדוב
לא חושב על עזיבה של סוזה. ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב, צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

קרויף התייחס לכך שגם למאמן הקודם אוסקר גרסיה היה חוזה לשתי עונות ובסופו של דבר הוא עזב בתום עונה אחת בלבד והוסיף: "לאוסקר הייתה אופציה לעזוב והוא החליט לממש את האופציה ועזב. היה לו סעיף יציאה בחוזה והוא החליט לנצל אותו. כל חוזה הוא שונה וכל סיטואציה היא שונה ולא בכל שנה תהיה אותה סיטואציה. אבל כדאי שבישראל יבינו שאם למישהו בכדורגל, מאמנים, שחקנים או כל בעל תפקיד אחר, יש הזדמנות בדיוק כמו אצל עיתונאים. אם יש לכם אופציה לעבור לעבוד ברשתות הגדולות באנגליה או בארצות הברית, אתם כנראה תנצלו אותה, כי זה מה שאתם חולמים עליו מאז שאתם ילדים. כך גם בכדורגל. אבל כמובן שיש לנו חוזה עם פאולו, נשמח שהוא יישאר כי אנחנו מרוצים מהעבודה שלו עד עכשיו. אנחנו מתכננים את העונה הבאה ביחד".

קרויף נשאל גם כמובן על תואר האליפות השני ברציפות שהולך ומתקרב למועדון: "זה עדיין לא גמור והמשחק אתמול בסכנין היה הוכחה לכך. בכדורגל אסור אף פעם להירגע ואסור לחגוג לפני שזה מוכרע גם באופן מתמטי. לכן אני מקווה וגם פאולו שותף לדעה הזו, שנשמור על ריכוז עד הסוף, כי בספורט קורים דברים מפתיעים, אז אנחנו מעדיפים לא להיות בצד המופתע. נמשיך להילחם על כל נקודה ובכל משחק.

במועדון ציינו היום גם את טקס האזכרה לזכרו של שחר בריקמן ז"ל, שעל שמו נקראת קבוצת הנוער של המועדון. שחר בריקמן ז"ל, הוא בנו של גדעון בריקמן ששימש כיושב ראש מכבי תל אביב בעבר ואף כיהן כיו"ר המועצה להימורים בספורט. שחר הלך לעולמו בגיל 38 לאחר שסבל ממחלה קשה. קבוצת הנוער של המועדון, הנקראת על שמו של שחר, שיחקה מול הנוער של בני יהודה במשחק לזכרו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו מרוצים ממנו". סוזה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully