וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי רחמים: "היו טעויות שיפוט שהכריעו את המשחק"

בבאר שבע כעסו על השופטים אחרי חצי הגמר. פלט: "היה עלי פנדל, גם השופט יודע את זה". ברדה ייבדק, חשש שסיים את העונה

one

מספיק היה לראות את הפנים של שחקני הפועל באר שבע ביציאה מאצטדיון רמת גן אחרי ההפסד לעירוני קרית שמונה בחצי גמר גביע המדינה אמש (רביעי), כדי להבין כמה כואבת המכה שספג המועדון מהדרום. חלק מהשחקנים דיברו על הפספוס הגדול של אי לקיחת תואר למרות עונה מצוינת ואחרים זעמו על השיפוט, שלטענתם הכריע את ההתמודדות. הגדיל לעשות יעקב בוזגלו, אביו של קשר הקבוצה מאור בוזגלו, שצעק בסיום: "זבל של שופטים. לא מספיק שגנבו לנו את האליפות, עכשיו גם גנבו לנו את הגביע".

מנכ"ל המועדון, אסי רחמים, סיכם ערב עגום: "מאכזב מאוד. נראינו טוב ועשינו הכול כדי לנצח את המשחק. היו כמה טעויות שיפוט שהכריעו את המשחק. חבל שזה קורה במעמד כזה, עם כמה שופטים בכירים, ולא בפעם הראשונה העונה. היו פעמים שהלנו על זה ששופטי הרחבה והקוונים לא התערבו, והיום הם כן התערבו וטעו. זה לא יעזור עכשיו אם נצעק. לא בהכל השופטים אשמים כי היו לנו כמה החמצות, אבל אני חושב שגם השער שנפסל וגם הפנדל הן טעויות קשות מאוד".

המנכ"ל הוסיף: "העונה שלנו לא נגמרה. אנחנו מאוד רוצים לסיים את העונה טוב ולהבטיח את המקום השני. לא לתת לתחושות לחלחל ולגרום לכך שנאבד עוד נקודות. עם כל הצער, צריך להרים עכשיו את הראש, לסיים את העונה טוב ולצאת ממנה עם תחושה טובה ועם המקום השני".

על עתידו של המאמן אלישע לוי, אמר רמחים: "אין סיבה שהוא לא ימשיך. זה רצון הדדי ושום דבר לא השתנה. הקהל עבר השנה תהליך. מעבר לכמות הנהדרת שהגיעה היום, ראינו שגם בסוף הם עודדו ותמכו בשחקנים. האוהדים עברו שינוי והם גם בורג מאוד משמעותי בהתקדמות של המועדון הזה בשנים הבאות".

גליינור פלט, שכבש את שער היתרון של באר שבע, אמר: "אני לא יודע מה קרה בסיום. כל העונה נלחמנו בשביל הגביע ובשביל לזכות בתואר. כשקיבלתי את הכדור בדקה ה-88 כבר ראיתי איך הכדור נכנס לשער, אבל אז שחקן של קרית שמונה דחף אותי. אני חושב שהשופט גם יודע את זה. גם בגול הראשון שנפסל לי אני לא זוכר שעשיתי עבירה או משהו בכלל. אני לא חושב שהשופט רצה להעניש אותנו, אבל קשה לנו מאוד לקבל את הטעות הזאת".

אליניב ברדה, שעלה לשחק עם פציעה בשריר התאומים ויצא בדקה ה-84, סובל מכאבים ונפיחות בשריר. רק לאחר סדרת בדיקות וצילומים יוחלט האם הקפטן יחזור העונה למגרשים. בכל מקרה, ברדה לא יהיה בסגל למשחק הקרוב מול מכבי חיפה.

גליינור פלט הפועל באר שבע מול גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. פלט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully