וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי חסן: "כל מה שעבדנו עליו נהרס בחמש דקות"

שחקן הפועל בני לוד התייחס לאירועי וינטר במפגש ארגון השחקנים, שם החליטו לגבש קוד אתי. אלטר: "נזק בלתי הפיך"

קובי אליהו

צילום: קובי אליהו, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

בצל אירועי האלימות הקשים בכדורגל הישראלי, התכנסו היום (שני) שחקני ליגת העל והליגה הלאומית במלון דן אכדיה בהרצליה כדי להצביע על על הצורך בקוד אתי. בין השחקנים הבולטים ניתן היה למצוא את עומר גולן, רביד גזל, ברק יצחקי, אריאל הרוש, עידן ורד, ועוד.

יושב ראש ארגון השחקנים אריה אלטר אמר באירוע: "אנחנו משקיעים המון עבודה עם השחקנים כדי לתת להם את החינוך, הערכים והמחשבה כמה המשחק הזה חשוב לנו ולהם, וכמה השפעה יש להם על בני הנוער ועל הכדורגל בכלל. כשמגיעים לדברים כה חמורים, זה באמת מאוד מצער ומעבר לכך זה נזק בלתי הפיך מבחינתנו".

אלטר גם התייחס לחלקו של יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון במשבר האחרון, והוסיף: "ברור שיש פה אחריות אישית לכל מי שעומד בראש המערכת, אבל הוא צריך לבחור את הדרך שלו. להסתכל במראה, לראות מה הוא עשה ולאן הוא הביא את הכדורגל. אני לא צריך לקרוא לו ללכת או לחזור. חייבים שינוי ושינוי מיידי".

שחקן הפועל בני לוד קובי חסן, שראה את חבריו משתתפים בתגרה ההמונית באיצטדיון וינטר ביום שישי האחרון מול בני לוד התייצב אל מול המיקרופונים וסיפר מעט על תחושותיו: "הדברים עדיין לא שקעו. זה עדיין עצוב מה שקרה שם. כואב לי במיוחד למרות שלא הייתי מעורב, אבל אני מרגיש חלק מזה. השחקנים צריכים להתאגד עם מה שקורה".

חסן גם התייחס לעובדה שהאירועים הללו עלולים למנוע מקבוצתו לעלות, ואמר: "זה עצוב לדעת שיכול להיות שלא נעלה ליגה. שנה שלמה אנחנו עובדים קשה מאוד, ובחמש דקות או לא יודע כמה הכל נהרס. אני לא יודע מה יהיה העונש, אני רק מקווה שהוא לא יהיה חמור כל כך כדי ששחקנים יוכלו לחזור ולהראות שהם יכולים להשתנות כמו שכולם צריכים, והענישה צריכה להיות פרופורציונלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully