וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: תג המחיר של בקל - 1.2 מיליון שקל

21.7.2011 / 23:20

הוועדה למעמד השחקן קבעה את הסכום שידרש לשלם על הקשר כדמי השבחה. הקבוצה הפסידה 2:1 לסיגמה הצ'כית, גולן כבש

הוועדה למעמד השחקן קבעה הערב (חמישי) את תג מחירו של רועי בקל, קשרה של מכבי פתח תקוה. על פי החלטת הוועדה, תג המחיר של השחקן יעמוד על 1.2 מיליון שקלים וכל קבוצה שתרצה לצרפו לשורותיה תהיה מוכרחה לשלם את הסכום כדמי השבחה לקבוצתו. את השחקן ייצג בדיון עו"ד דן חי.

יש לציין כי מדובר בסכום גבוה יחסית לשחקן שהשלים עונה אחת מלאה בהרכב הקבוצה הבוגרת. כזכור, בשבוע שעבר פורסם כי בקל בן ה-24 יפנה לוועדה על מנת לקבוע את מחירו ובנוסף הגיש תביעה על סך 90 אלף שקל בטענה לחובות עבר.

מוקדם יותר החתימה מכבי פתח תקוה את הקשר מריו צארביץ והחלוץ ויקטור מרעי. במכבי פתח תקוה אישרו את הידיעה וטענו הערב כי מדובר בחיזוק משמעותי לחלק הקדמי של הקבוצה.

פתח תקוה הפסידה הערב במשחקה אימון ראשון על אדמת אוסטריה, 2:1 לקבוצת סיגמה אולומוץ מהליגה הצ'כית. הצכ'ים עלו ליתרון ראשון בדקה ה-28 (שער של היינץ), אבל עומר גולן איזן כעבור עשר דקות. בדקה ה-80 נקבעה תוצאת המשחק (ואבריק). מרקו בלבול אפשר למורד מגמאדוב לפתוח בהרכב (ולא בפעם הראשונה מאז פרש) מאחר ועדיין לא החתים בלם נוסף לצדו על ניצן דמארי. מרואן קבהא ואסי משיח פתחו בקישור האחורי, כששלושת שחקני הרכש הישראלי – טל מעבי, לירן שטראובר וציון צמח, פתחו אף הם בהרכב. נסטיה צ'ה ששותף גילה יכולת פושרת ולמרות שטרם סיכם בקבוצה הנטייה היא להחתימו. "מדובר במבחן הראשון שלנו במחנה, מצפה לנו עוד הרבה עבודה", אמר מרקו בלבול בסיום.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully