וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: ויקטור מרעי ומריו צארביץ' חתמו לעונה

21.7.2011 / 17:18

החלוץ שכבר סיכם בהפועל חיפה יושאל מהפועל ת"א אחרי פגישה בין טביב ולוזון. הקרואטי עבר את הבדיקות וחתם רשמית

מכבי פתח תקוה חיזקה הערב (חמישי) את החלק ההתקפי שלה, כאשר החתימה את חלוץ הפועל תל אביב בשנים האחרונות ויקטור מרעי לעונה. אחרי שמרעי כבר סיכם בהפועל חיפה, נפגשו היום החלוץ ואלי טביב עם עמוס לוזון, סיכמו על השאלה לעונה אחת, ולאחר מכן התבצעה החתימה הרשמית כאשר מרעי נפגש עם היו"ר משה זוארץ. החלוץ יצטרף לעומר גולן וטל בן חיים בהתקפה של המלאבסים, שתנסה להתמודד עם מכירתו של עומר דמארי להפועל תל אביב.

מאוחר יותר במכבי פתח תקוה אישרו את הידיעה ומסרו בתגובה: "השאלת ויקטור מרעי סוכמה בין עמוס לוזון ואלי טביב והשחקן הושאל לעונה אחת. ההחתמה בוצעה בעקבות רצונו של מרקו בלבול". מרעי (21) גדל במחלקת הנוער של בית"ר נס טוברוק ועבר להפועל תל אביב בעונת 2008/09. בעונת 2009/10 סייע לאדומים לזכות באליפות הדרמטית עם מספר שערים חשובים לאחר שעלה מהספסל. בעונה שעברה פתח פעמיים בהרכב הפועל תל אביב ונכנס 17 פעמים כמחליף במסגרת הליגה והבקיע שער אחד.

גם הקשר הקרואטי של קורטרייק הבלגית, מריו צארביץ', חתם לעונה בשורות הקבוצה. צארביץ' שנחת הלילה (בין רביעי לחמישי) בישראל עבר אחר הצהריים בדיקות רפואיות, לאחריהן חתם על חוזה לעונה אחת באמצעות סוכנו דודו דהאן. צארביץ' החל את הקריירה בהיידוק ספליט ולאחר מכן שיחק גם בשטוטגרט הגרמנית. בשנים 2007-2010 לבש את מדי לוקרן ובין היתר שיתף פעולה עם שחקן הקבוצה, עומר גולן. לשחקן יש הופעה אחת במדי נבחרת קרואטיה, בשנת 2004.

כזכור, כבר אתמול צארביץ' סיכם במכבי פתח תקוה. במועדון אישרו הבוקר כי השחקן יחתום במהלך היום על חוזה רשמי. "זה השחקן הבכיר ביותר שאמור להגיע העונה למכבי פתח תקוה", העריכו בצוות המקצועי.

הקשר האוקראיני ולדימיר נאיקו (23) שמשחק בניבה ויניציה האוקראינית הוצע למאמן מרקו בלבול, שמחכה להגעתו של הקשר רוסלן גונצ'ק למחנה. אתמול נבחן בקבוצה בלם ממוצא צ'כי שהגיע למחנה, אך הוא ישוחרר. בימים הקרובים יבחן בלבול מספר שחקנים נוספים.

בתוך כך, נודע כי הבלם האורוגוואי רפאל סידיקו מועמד לקבוצה. סידיקו אמור לנחות היום במחנה האימונים של הקבוצה ועשוי לחתום אם ירשים היום במשחק האימון שמתוכנן לקבוצה, מול סיגמה אולומוץ.

עדכון ראשון: 9:41

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully