וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובאצ'ביץ' וחסן שוחררו מהפועל רמת גן

נעים הציע להתפטר, אך נדחה והחל לבצע שינויים בסגל: "טעיתי בבנייה, זו רק הסנונית הראשונה". דוד: "היו חבלי לידה קשים"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

יותר מחודשיים חיכתה מכבי פתח תקוה לניצחון השלישי שלה העונה בליגה. בפרק הזמן הזה היא הספיקה למנות את פרדי דוד למאמן במקום רוני לוי המתפטר, לעבור מספר עימותים בין שחקנים לאנשי צוות וגם לבצע שינוי בסגל. הערב (ראשון) קצרו המלאבסים את פירותיו הראשונים של השינוי, כשגברו 0:3 באיצטדיון וינטר על הפועל רמת גן האומללה. עומר דמארי זיהה את עומר גולן בקהל מאיים על מעמדו, והרשים עם צמד שערים ובישול לקובי גנון. דרגוסלאב יבריץ' רשם בכורה מוצלחת בין הקורות וקינח עם בישול, וגם אורי אוזן תרם את חלקו באגף ימין. פתח לתקוה בשנה החדשה.

החלוץ עומר גולן, שנחת בישראל בסוף השבוע, עשוי לעבור לקבוצה וזאת במידה שלא ימצא קבוצה אחרת באירופה שתסכים לעמוד בתנאיו הכספיים בלוקרן. אם גולן ימצא את עצמו ללא קבוצה בחודש הקרוב, המשא ומתן ייכנס להילוך גבוה ומכבי פתח תקוה תציע לו חוזה לארבע שנים.

בקבוצה החמיאו בסיום המשחק לעומר דמארי ("היה לו משחק מדהים") וציינו לטובה בעיקר את משחק ההגנה של הקבוצה לאחר שפרדי דוד החליט לכלול שלושה בלמים בהרכב. בקבוצה ציינו גם את הרכש החדש, אורי אוזן, שהפגין יכולת טובה ועזר בהרמת הבטחון של חבריו לקבוצה. גם המגן קובי גנון שעד לאחרונה פורסמו ידיעות בנוגע לעתידו בקבוצה, נראה מאושר לאחר המשחק בו כבש שער והיה אחד מהמצטיינים בקבוצה.

בתחילת השבוע הבא מתכוון הנשיא עמוס לוזון לחלק לשחקנים את משכורות נובמבר, שלדברי ראשי המועדון התעכבו בשל בעיות טכניות.

עומר דמארי: "הוכחתי שמקומי בהרכב הראשון"

המאמן המנצח פרדי דוד סיפר על הניצחון הראשון שלו עם קבוצתו: "היו חבלי לידה קשים, אבל כבר מהדקה הראשונה אפשר היה לראות שאנחנו נחושים ומלאי רצון. השחקנים שהצטרפו (יבריץ' ואוזן) נתנו לנו ביטחון בחלק האחורי, ואני מקווה שמפה נמשיך ונשתפר, כי מכבי פתח תקוה לא יכולה להיות איפה שהיא היום.

"עשינו שבעה שינויים בהרכב, ארבעה מהם כפויים, אבל היום שיניתי שיטה, והגבתי גם לניסיונות של הפועל רמת גן לחזור למשחק. אני שמח שהשחקנים הפנימו והבינו את השיטה החדשה, וזה התבטא יפה על הדשא".

פרדי דוד אף התייחס לאפשרות שעומר גולן יצטרף לקבוצה, ואמר: "אם הכל יילך כמו שצריך, נעשה עוד שתיים-שלוש החתמות. עומר גולן יהיה בונוס ענק למכבי פתח תקוה, זה משהו אחר לגמרי עבור המועדון הזה. כולם אומרים לי איזו השפעה יש לשחקן גדול כזה על השחקנים, וזה באמת יהיה גדול מבחינתנו אם הוא יסכים לחזור למכבי פתח תקוה ולישראל".

עומר דמארי, שכבש צמד והיה המצטיין במשחק, אמר בסיום: "אני שמח על ההזדמנות שקיבלתי מפרדי, ושהוכחתי לו שהמקום שלי הוא בהרכב הראשון. אני מקווה שנצא לדרך חדשה, ושמח שברחנו מהמקום שהיינו בו".

נעים: "לוקח אחריות על מצב הקבוצה"

המאמן המפסיד יובל נעים, התקשה להסתיר את אכזבתו לאחר המשחק, במיוחד נוכח הקריאות מהיציעים. "לא הגענו למשחק", הבהיר נעים בראיון לטלוויזיה. "מכבי פתח תקוה עשתה גול משום דבר במחצית הראשונה, אבל לנו היו החמצות שלא ראיתי במשך 20 שנה בכדורגל. כל מה שדיברנו במשך השבוע, לא עשינו היום". נעים התייחס לנושא הרכש, ויודע שהקבוצה זקוקה לחיזוק בדחיפות: "מה שיש עכשיו לא יספיק לנו, ננסה לצרף ארבעה חמישה שחקנים, כי עם הסגל הנוכחי ברור שיהיה לנו קשה לשרוד".

בסיום המשחק רצה נעים לקחת אחריות והציע את התפטרותו, אך היו"ר ירון קוריס השיב בשלילה. השניים המשיכו לאסיפה קשה מאוד עם השחקנים, בסיומה קיבלו הקשרים הרוויה קובאצ'ביץ' וקובי חסן הודעה על שחרורם מהקבוצה.

נעים אמר לוואלה! ספורט: "הצעתי את התפטרותי, אני כמובן לוקח אחריות על מצב הקבוצה. טעיתי בבניית הקבוצה והבאתי שחקנים שכנראה לא מתאימים לליגת העל. השניים ששוחררו הם רק הסנונית הראשונה. עזיבת שחקנים היא תמיד קשה. במיוחד לגבי קובי שנמצא בקבוצה הרבה שנים. אך העזיבה של שניהם היא משהו שהתבשל זה מספר שבועות, ולא מגיע כשליפה מהמותן. נשחרר ביומיים הקרובים שניים שלושה שחקנים נוספים, ונרצה להתחזק בשני זרים. ננסה להביא גם שחקנים ישראלים, תלוי בהיצע הקיים בשוק".

נעים התייחס למצב בקבוצה, ואמר: "תמיד ברמת גן היו לי שחקנים לוחמים, ובשנים האחרונות עלינו ליגות וזה מראה על הקבוצה שהייתה. עכשיו החומר לא מתאים לליגת העל, וזו אשמתי כמי שבנה את הסגל. בסך הכל, מצבנו בטבלה לא כל כך נורא, אבל מה שמדאיג זה איך שאנחנו נראים ומשחקים, ואת זה נצטרך לשנות בקרוב".

עדכון ראשון: 21:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully