וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברמת גן לא מוותרים על המכתש

3.12.2009 / 16:58

אוהדי הקבוצה ערכו הפגנה מול משרדי עיריית גבעתיים נגד הריסת המגרש. רפי כהן הושעה מהאימונים, ברק בדש מועמד

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

כ-250 אוהדי הפועל רמת גן הגיעו הערב (חמישי) לבניין העירייה בגבעתיים והפגינו כנגד ההחלטה להרוס את מגרש המכתש ולמכור את הקרקע עליו הוא בנוי לטייקוני נדל"ן שמתכננים להקים במקום בנייני מגורים. לאחר הפסיקה על הריסת המכתש מחכים בקבוצה לפסק הבורר בועז אוקון שיקבע מה גובה הפיצוי אותו תקבל עבור העזיבה, אך האורדונים עדיין לא מוותרים על מגרשם המיתולוגי.

"אנחנו עדיין מקווים שפסק הבורר ישתנה", אמר יושב ראש הקבוצה ירון קוריס "אבל גם אם זה לא יקרה, חשוב מאוד שנקבל את התמיכה הכלכלית, כי לא תהיה זכות קיום למועדון הזה בלי מגרש ביתי ומגרשי אימונים ראויים לשמם. אני מבטיח שכל עוד אני בהפועל רמת גן למועדון הזה תהיה המשכיות, ובדרך כלל כשאני מבטיח משהו אני כבר מקיים".

בהפגנה נכחו שחקני עבר של המועדון כמו אריק גילרוביץ', מרדכי "טופל'ה" בייטנר ואבי ברשצקי, אוהדים מפורסמים כמו רינו צרור, נתן דטנר ושימי ריגר, ושחקני הקבוצה. הקפטן תמיר בן עמי אמר: "זה יהיה יום עצוב מאוד אם יפנו אותנו מהמכתש. זה בית בשבילי, גדלתי בו ואין יום שאני לא מגיע אליו, אסור לתת לזה לקרות".

רפי כהן הושעה, בדש מועמד

ובינתיים שוער הקבוצה, רפי כהן, הושעה היום מאימוני הקבוצה עד להודעה חדשה. ברמת גן טוענים כי כהן נהג בצורה לא נאותה ולא מקצועית כלפי אחד מאנשי הנהלת הקבוצה ועל רקע העובדה שהוא לא הופיע לוועדת המשמעת הפנימית שנקבעה לו, הוחלט להשעותו. כהן עשוי שלא להיות בסגל למשחק נגד הפועל עכו בשבת בווינטר.

"רפי כהן התנהג בצורה לא הולמת ולא מקצוענית והחליט כנראה לעשות דין לעצמו", אמר הערב הבעלים ירון קוריס. "הוא כנראה מקבל עצות מעורך דינו אז אולי הוא גם צריך לשחק אצל עורך הדין שלו ולא בהפועל רמת גן. הקבוצה היא מעל הכל ורפי כהן לא שונה מאף אחד בכך. יש לנו שוער שני בשם איתי ארקין שישחק בשבת. הוא לא פחות טוב ואולי אפילו טוב יותר מרפי כהן ואין לנו שום בעיה. אם רפי רוצה, אנחנו ניפגש איתו בערכאות משפטיות". חילוקי הדעות בין הצדדים מגיעים כנראה על רקע העובדה שהשוער טוען שחייבים לו כספים בתקופה האחרונה ונכון לעכשיו נראה כי הדברים ייפתרו רק בדרך משפטית. את תגובתו של רפי כהן לא ניתן היה להשיג.

בלי קשר, חלוץ מ.ס. אשדוד, ברק בדש, שאינו מוצא את מקומו בהרכב הקבוצה הדרומית, מועמד להגיע להפועל רמת גן בחלון ההעברות בחודש ינואר. ברמת גן מעריכים מאוד את יכולתו של החלוץ הצעיר, ששיחק בעונה שעברה דווקא אצל ההכח עמידר רמת גן וייתכן שכבר בקרוב הוא יעשה את הדרך למדים האדומים. בצוות המקצועי מעוניינים לחזק את הקבוצה בעיקר בחלק הקדמי ולצרף שני קשרים התקפיים וחלוץ.

למרות מעמדו הלא ברור של הקשר הקרואטי הרוויה קובאצ'ביץ', ברמת גן לא ממהרים לחרוץ את גורלו והוא צפוי לקבל הזדמנויות להוכיח את יכולתו בשבועות הקרובים. כבר בשבת הקרובה הוא אמור לפתוח בהרכב נגד עכו. המאמן יובל נעים מתכוון להסיט את הקשר וויליאם סוארז אחורה אל עמדת הבלם על חשבונו של חיים מלכה כדי שישחק במרכז ההגנה לצידו של גולן חרמון.

ג'ורג' דאטורו וסרג' איילי, שחזר בשבוע שעבר למגרשים ואף כבש שער נגד הפועל חיפה, אמורים לפתוח יחד בחוד ההתקפה. בהנהלת הקבוצה החליטו להוזיל את מחירי הכרטיסים למשחק נגד עכו כאשר מחיר הכרטיס יהיה 40 ש"ח למבוגר ו-20 לנוער וחיילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully