וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת גברה 0:3 על קרית שמונה

שתי הקבוצות חיפשו פתיחה חלקה לסיבוב השני, אבל רק המקומיים נראים בדרך הנכונה אחרי שערים של ויזה, קאסום ואורי אוזן

יופי של קבוצה נבנתה לה העונה באורווה. בשפת הקלישאות קוראים לקבוצה כמו הפועל פתח תקוה "קבוצה סימפטית", אבל אצלה זה לאו דווקא דבר רע. בניגוד ללא מעט עולות חדשות, זאב זלצר ואלי מחפוד משחקים בצורה פתוחה, כדורגל טוב וחיובי ועם לא מעט שחקנים יצירתיים. לפעמים זה עולה לפתח תקוה בהפסדים, אבל לפעמים בניצחונות וזה בדיוק מה שקרה היום (שבת), אחרי 0:3 מול עירוני קרית שמונה החלשה.

פתח תקוה הפסידה העונה מול רוב הגדולות, אבל זה קרה לה גם בגלל האופי ההתקפי שלה. כך קרה שהיא גם מנצחת בצורה משכנעת לא פעם ולא פעמיים. מלך שערי הליגה ערב המחזור, שמעון אבוחצירא, חזר היום להרכב אחרי הרחקה ולא מצא את הרשת, אבל בישול שלו בדקה התשיעית מצא שער של ג'וניור ויזה ושש דקות לאחר מכן הכפיל אחמד קאסום. אורי אוזן סגר את הסיפור בדקה ה-90.

קרית שמונה אמנם הפכה לסוס השחור של הליגה בסיבוב הראשון, ניצחה את מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים והוציאה נקודות ממכבי חיפה והפועל תל אביב, אבל גם במשחקים האלו היא לא שיחקה כדורגל טוב וגנבה את הנקודות.

הקבוצה מהצפון צריכה להוציא נקודות מול קבוצות מהחלק התחתון של הטבלה כי מולן היא תיאבק בהמשך העונה, אבל היא לא עשתה את זה והקבוצה של מישל דיין רחוקה מלהזכיר את זו של רן בן שמעון. היום שום מערך של הקבוצה לא עובד כראוי ועם שישה שערים אחרי 13 מחזורים בצפון יכולים להיות מאושרים רק מדבר אחד, מכך שהעונה תהיה רק יורדת אחת ובינתיים הכח עמידר רמת גן נראית הרבה יותר גרוע.

מהלך המשחק

דקה 9: גול! ויזה בעט כדור שטוח ברגל שמאל אחרי שקיבל מאבוחצירא, עמוס הצליח להגיע לכדור, אבל לא למנוע את כניסתו לשער. 0:1 להפועל פתח תקוה.

דקה 15: גול! אורי אוזן העלה כדור לרחבה, אחמד קאסום נגח מקרוב פנימה. 0:2 להפועל פתח תקוה.

דקה 45: צרפתי בעט כדור חופשי מ-17 מטרים, אבל דורי הדף לקרן.

דקה 53: אבוחצירא נכנס לרחבה מצוין ובעט ממצב נוח החוצה.

דקה 90: גול! אורי אוזן ניצל פנדל כדי לכבוש את השלישי של קבוצתו.

הפועל פתח תקוה: שניר דורי, אורי אוזן, סטיבן אופיי, גל כהן, שגיב כהן, יוסי רוזן, קוני ג'קארידג'ה, אייל שן (אבי ריקן 83), ג'וניור ויזה, אחמד קאסום (עמנואל בנאיני 80), שמעון אבוחצירה.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, רן קוז'וך, סאלח חסארמה, יוסי ביטון, אמיר נוסבאום, אוהד אלגרבלי (חאיר סספדס 46), עבאס סואן, גיא צרפתי (יובל שבתאי 65), יעוזה אבובקרי, אגודה קאובינה (עומר פרץ 33), עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully