וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוין: "שכחנו את הדרבי"

13.3.2008 / 18:11

מאמן מכבי תל אביב מתכונן כבר למשחק מול הרצליה בשבת, ומקווה שהאופוריה מהניצחון לא תפגע בקבוצתו. דן רומן: "עכשיו זה המאני טיים"

מזה זמן רב שבמכבי תל אביב לא זוכרים שבוע כל כך רגוע, שנבע בעיקר מהניצחון בדרבי התל אביב על הפועל תל אביב. היום (חמישי) ערכה הקבוצה את האימון לקראת המשחק בשבת מול מכבי הרצליה, שעשוי להפוך למשמעותי בעבור הצהובים, אם ברצונם לברוח עוד יותר מהמאבק בתחתית. החלוץ, עומר פרץ ערך אימון בצידי המגרש בעקבות הפציעה ברגלו. ג'ונתן אסוס, ארז מסיקה ודן רומן התאוששו מהפציעות שלהם וערכו אימון מלא, כמו גם ליאור ז'אן שעדיין סובל מרגישות במפשעה. יניב עזרן חש כאבים ונטש את האימון לקראת סופו.

"שכחנו את הדרבי", אמר מאמן הקבוצה, ניר לוין. "הרצליה מתחרה שלנו בתחתית וזה משחק מאוד חשוב. ראיתי אותם מול כפר סבא. לא סתם הם כבשו שלושה שערים". לוין כן התייחס לכך שהניצחון על הפועל תל אביב, לא יפגע בקבוצה. "אנחנו מאוד מקווים שהשמחה בדרבי לא תהפוך לאופוריה. אנחנו מקווים להגיע דרוכים ומוכנים. אנחנו צריכים ליצור המשכיות, ונשתדל לעשות את זה כבר בשבת".

כשנשאל לגבי ההשפעה של המשחק, אמר לוין: "נחכה לראות אחרי המשחק מה תהיה ההשפעה שלו על הבריחה מהתחתית. השחקנים מבינים את המצב ואת חשיבות המשחק. העובדה שאשדוד ניצחו גרמה לזה שאנחנו עדיין באותו מרחק מהקו האדום. אמנם התרחקנו מהפועל אבל אנחנו עדיין קרובים רק 5 נקודות מהקו האדום".

אחד מגיבורי הדרבי, דן רומן, אמר לקראת המשחק הקרוב: "זה לא יהיה קל. כולנו מתכוננים, ועכשיו זה המאני טיים. זה הזמן שלנו להוכיח. אנחנו קשוחים מנטלית, וננסה להביא את האינטנסיביות שצריך למשחק הזה ולקחת אותו". באשר לשיתופו לאחרונה וההיעדרות הארוכה שלו, אמר רומן: "הייתי הרבה זמן בחוץ והבנתי שברגע שאקבל הזדמנות, אצטרך להוכיח את עצמי. יש לנו סדרה של כמה משחקים ואנחנו יודעים שאם נעשה תוצאות טובות, נוכל לקחת קצת אוויר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully