וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למה שולחים למשחק כזה שופט שידוע כאוהד הפועל?"

זאב חיימוביץ' ובני יהודה ידעו את מי להאשים אחרי ההפסד 1:0 להפועל תל אביב. גוטמן: "ההרגשה שקיבלנו היא שאפשר לצאת לדרך חדשה"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יותם רונן

משחק התחתית הגורלי בין הפועל תל אביב לבני יהודה הסתיים ב-0:1 קטן ויקר לזכות האדומים, משער של לא אחר מאשר פאביו ג'וניור, שהיה מועמד רציני לעזוב את הקבוצה בפגרה האחרונה אחרי שאכזב קשות עד כה העונה. הפועל תל אביב עלתה בעקבות הניצחון למקום הלפני אחרון, ודחקה למקום האחרון את בני יהודה, שרשמה הפסד תשיעי ברציפות. הזהובים הפנו לאחר המשחק את האצבע המאשימה שלהם לעברו של חיים יעקב, שלדבריהם קיפח אותם לכל אורך המשחק.

הבלם זאב חיימוביץ' זעם בסיום: "צריך לבדוק למה שולחים למשחק הזה שופט שידוע באהדה שלו להפועל תל אביב. חבל שלא בודקים דברים כאלה לפני המשחק. לא ייתכן שאנחנו מקבלים 12 פאולים לחובתנו על גבול העשרים מטר. זה פשוט לא ייאמן. מישהו צריך לתת על זה את הדעת".

גם אלי כהן התמקד באחריותו של יעקב להפסד: "לא היינו אמורים להפסיד את המשחק הזה. דווקא ברגע שהתאוששנו והתחלנו להכתיב את הקצב ספגנו כרטיס אדום. אני חושב שלשופטים יש לחיצה מאוד רגישה על ההדק, הם צריכים להתחשב בזה שזה צהוב שני, קצת להפעיל היגיון ולא להשאיר קבוצה בעשרה שחקנים. אני מאמין שבני יהודה תישאר בליגה".

קפטן הקבוצה, אסי בלדוט, אמר: "אין ספק שהסתבכנו היום. דווקא היה לנו משחק טוב, ניסינו לחזור למשחק אבל זה היה עם עשרה שחקנים, שכל פעם אנחנו מסיימים משחק בעשרה שחקנים זה באמת לא נורמלי. אסור לנו להוריד את הראש, אין לנו ברירה, אנחנו חייבים לחזור ולהאמין כי נשארנו הרבה משחקים עד סוף העונה. כרגע זה נראה לא טוב".

בסיום המשחק ארעה תקרית בין ז'וזה דואטה לאוהדי בני יהודה. כשהחלוץ ירד לחדר ההלבשה הוא סימן לאוהדים לשבת בשקט, האוהדים הכועסים התחילו לקרוא קריאות לעברו והתגודדו מחוץ לחדר ההלבשה ושרו שירים בגנות השחקן. אחד האוהדים אמר: "קשה להבין שחקן שמתנהג ככה לאוהדים, במיוחד כשאנחנו באים ותומכים בקבוצה ברגעים הקשים".

גוטמן: "מבחינתי זאת תחילת דרך"

בהפועל תל אביב נראו לאחר המשחק הרבה חיוכים, שלא היו מנת חלקם של אנשי המועדון בתקופה האחרונה. אלי גוטמן ניסה לאבחן את הסיבה לשינוי שעברה הקבוצה: "מבחינתי עברנו אירוע ביום שלישי, של העברת השם ממתחם וולפסון למתחם חודרוב, עם גדולי שחקני הפועל תל אביב. האירוע הזה נתן לשחקנים הרגשה של מחוייבות למועדון ולכל מי שסובב אותו. ההרגשה שקיבלנו היא שאפשר לצאת לדרך חדשה".

"היום השחקנים עלו נחושים", המשיך גוטמן. "למרות שהכדורגל לא היה טוב, אבל במצב שלנו אנחנו צריכים לנצח משחקים, לא משנה אם יפה או לא יפה. מבחינתי זאת תחילת דרך, מי ששיחק היום נתן את הכל וזה נתן לנו את הניצחון. שנכנסו היום לבלומפילד עברה צמרמורת בכל השחקנים, אני רוצה להודות לאוהדים על התמיכה המשמעותית, כשראיתי אותם חשבתי רק שאני מקווה שלא נאכזב אותם".

לגבי השער שכבש פאביו ג'וניור אמר גוטמן: "פאביו הבקיע גול שרק חלוץ גדול מסוגל להבקיע. לפני המשחק דיברתי איתו בשיחה אישית ואמרתי לו שלא ירגיש שהכל על הגב שלו וזה נתן לו הרגשה של ביטחון. גם עם עידן סרור דיברתי לפני המשחק, אמרתי לו שהוא לא פותח אבל מבחינתי הוא ב-11, עידן ילד טוב ויש לו הרבה כדורגל".

מזואה אנסומבו אמר: "אני חושב שיש שינוי קטן מאז שהחלפנו מאמן. כולנו נתנו מאה אחוז ואנחנו עושים הכל כדי לצאת מהמצב הזה. גם עם המאמן הקודם עשינו הכל, אבל עכשיו אנחנו לא צריכים לדבר, אלא לעשות על המגרש מה שאנחנו צריכים לעשות, יש לנו דרך ארוכה".

גורם בהנהלת הפועל תל אביב אמר לאחר המשחק שמחר תיסגר ככל הנראה עסקת העברתו של שלומי ארבייטמן להפועל תל אביב. השחקן יושאל ככל הנראה עד לסיום העונה, ובהפועל מקווים שכבר ביום שני הוא יתאמן עם הקבוצה. כמו כן, שני הבולגרים המועמדים לקבוצה, דימיטאר טלקייסקי ואלין טופזאקוב, התאמנו היום בצהריים במתחם וולפסון עם מאמן הכושר רון ציבלין, ומחר הם אמורים להשלים את הבדיקות הרפואיות שלהם בתל השומר ולחתום סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully