וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש לקרע במיניסקוס של אייל גולסה

בצל הניצחון על אשקלון, במכבי חיפה חוששים שהקשר סיים את העונה. מליקסון או עטר בכוננות לנבחרת. אזגי: "עזורי לא פוטר"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: יותם בן דוד

מכבי חיפה לא התקשתה הערב (שבת) במשחקה הביתי מול הפועל אשקלון, ניצחה אותה 0:3 והגדילה את יתרונה בפסגה לחמש נקודות. אשקלון עמוסת הצרות נראית כמועמדת רצינית לנשור לליגה השנייה, גם אחרי הגעתו של אלי מחפוד לתפקיד המאמן. מכבי חיפה יכולה לצאת מרוצה לפגרת הנבחרת, הודות לשערים של שי מימון (18) ותומר חמד (42 ו-50).

אלישע לוי: "אם לא נחשוש, לא נוכל להצליח"

היחיד שהדאיג את הירוקים הוא אייל גולסה, שהוחלף עקב פציעה בדקה ה-59. הקשר הצעיר ירד לחדר ההלבשה כשהוא ממרר בבכי, והתלונן על כאבים עזים בברך. השחקן התלונן בתקופה האחרונה על מיחושים בברכו ובעקבות המשחק הערב חש החמרה. גולסה יעבור מחר מספר בדיקות, בתקווה כי לא מדובר בפציעה שתגמור עבורו את העונה, כאשר בקבוצה חוששים מקרע במיניסקוס. גם בנבחרת נערכים לאפשרות שגולסה ייעדר משני המשחקים הקרובים, כשמי שעשויים לקבל זימון במקומו הם מאור מליקסון או אלירן עטר.

אלישע לוי התייחס בסיום לעובדה שמכבי חיפה הייתה מודאגת מיריבתה במהלך השבוע: "אם לא נחשוש, לא נוכל להצליח. צריכים להיות דרוכים ועשינו את זה היום כמו שצריך". על המשחק עצמו אמר המאמן: "גם ניצחנו וגם שיחקנו כדורגל טוב. זה מסוג המשחקים שהם חובה ועשינו את זה על הצד הטוב ביותר. אני מקווה שהפציעה של גולסה לא חמורה, ניתן לו לעשות בדיקה ואז נראה. די סבלנו מפציעות העונה וגולסה הוא שחקן חשוב".

תומר חמד, המצטיין במשחק עם שני שערים, אמר בסיום: "אני חלק מהקבוצה, אני שמח שהבקעתי וככה אנחנו צריכים להמשיך. אני לא רוצה לדבר כרגע על עניין החוזה, אני צריך להוכיח שאני ראוי להמשיך במכבי חיפה".

פרוספר אזגי: "חיכיתי היום לגיא והוא לא הגיע"

מאמן הפועל אשקלון, אלי מחפוד, אמר לאחר הפסדו הראשון במועדון: "אני לא אוהב לדבר על הבלגן, אני רוצה להסתכל נטו על המשחק. שיחקנו מול מכבי חיפה, והיא קבוצה מצוינת. ספגנו שני גולים משתי קרנות וחבל. נצטרך בשמונת המשחקים שנותרים לשנס מותניים כדי שתהיה פה קבוצה טובה וחזקה. לא באתי ללמד את השחקנים, באתי לתרום מהניסיון והידע שלי".

על מקומו במועדון אמר מחפוד: "התחלתי רק ביום חמישי אז אני צריך עוד זמן ללמוד את הקבוצה. אני צריך לבחון את העניינים עם ארגון המאמנים, קיבלתי אישור עד יום שני ואני לא צד בעניין. המטרה היא להשאיר את הקבוצה בליגה. ישבתי עם גיא ודיברנו, אבל אני לא צד בעניין בינו לבין ההנהלה".

פרוספר אזגי: "אני לא מתכוון לדבר על גיא עזורי. יש לו חוזה בקבוצה, חיכיתי לו היום והוא לא הגיע. רציתי לשבת איתו ביציע ולראות את המשחק. אף אחד לא אמר לו לא הגיע, יש לו חוזה. ברגע שהוא לא הגיע, שעתיים לפני המשחק, ניסיתי ליצור איתו קשר ולא תפסתי אותו, אז הוא לא נרשם בטופס. יכול להיות שהוא לא הרגיש טוב. אני מאמין שנראה אותו באימון הקרוב".

אזגי המשיך ואמר: "אני לא רוצה לדבר על גיא עזורי. היום עמד על הקווים אלי מחפוד. גיא עזורי לא פוטר. נדע בהמשך השבוע מה קורה". אזגי אף תקף את איגוד המאמנים ואמר: "אני לא יודע מי מחלק אישורים. אם יש לאיגוד המאמנים בעיה הם יכולים לפנות אלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully