וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:3 את הפועל אשקלון

הירוקים שייטו לניצחון קל מול הקבוצה המתוסבכת של מחפוד, והגדילו את הפער בפסגה לחמש נקודות. מימון וחמד (2) כבשו

המועדון הכי מסודר בכדורגל הישראלי פגש את המועדון המבולגן מכולם. אין זה מפתיע שהתוצאה הסופית לרגע לא הוטלה בספק. מכבי חיפה שייטה בקלות לניצחון 0:3, הגדילה את הפער בפסגה לחמש נקודות והנחילה להפועל אשקלון האומללה הפסד ליגה שמיני ברציפות. תומר חמד שוב בלט עם צמד (42 ו-50) כשאת מסכת השערים פתח דווקא הבלם שי מימון (18) שחגג יום הולדת 25 עם שער בכורה העונה.

תומר חמד שחקן מכבי חיפה חוגג מול הפועל אשקלון. אדריאן הרבשטיין
סוף כל סוף ניצחון קל. שחקני מכבי חיפה חוגגים עם חמד/אדריאן הרבשטיין

השבוע הסוער שעברה אשקלון, במהלכו התנצח הבעלים פרוספר אזגי עם המאמן גיא עזורי והנחית בקבוצה את אלי מחפוד שעמד הערב לראשונה על הקווים, לא ממש עזר למדורגת לפני אחרונה. מכבי חיפה, גם בהילוך ראשון, עשתה ככל העולה על רוחה במגרש, כשליאור רפאלוב ועידן ורד ביצעו דאבל פסים באין מפריע. ולדימיר דבאלישווילי, שחזר להרכב אחרי הפציעה והעלייה מהספסל בדרבי, אמנם החטיא פעמיים מקרוב, אך מימון (18) וחמד (42) עטו על הריבאונדים וכבשו.

מכבי חיפה כבר ראתה את הניצחון השלישי ברציפות שלה, וקיוותה לנצל את המחצית השנייה על מנת לשפר את הפרש השערים שלה מול ההגנה הגרועה בליגה (52 שערי חובה). בדקה ה-50 טאלב טואטחה, המוזמן הטרי לסגל נבחרת ישראל, בישל לחמד המצוין את השני שלו, אך יותר מזה חיפה לא הצליחה לעשות. זה לא מנע ממחפוד להיראות אובד עצות על הספסל בבכורה שלו באשקלון, שבדרך בה היא מתנהלת ובצורה בה היא משחקת נחשבת מועמדת ברורה לרדת ליגה. לאלישע לוי ושחקניו יהיה הרבה יותר קשה אחרי פגרת הנבחרת, במשחקים מול הפועל עכו ועירוני קרית שמונה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מהלך המשחק

דקה 9: רפאלוב סובב כדור חופשי מצוין מ-18 מטרים, אך לרוע מזלו הכדור זעזע את המשקוף והורחק.

דקה 18: גול! ורד הגביה קרן מצד ימין, פיליאבסקי המשיך בעקב, דבאלישווילי החטיא מול אהורלו ומימון השתלט על הריבאונד וכבש את הראשון שלו העונה. הבלם חוגג יום הולדת 25 בסטייל, 0:1 למכבי חיפה.

דקה 20: דבאלישווילי השתחרר נהדר מפילקוביץ', אבל אהורלו הדף. בהמשך ההתקפה ורד נגח מקרוב החוצה.

דקה 28: פעולה יפה של חמד, שהחליף מסירות עם דבאלישווילי ובסופו של דבר בעט החוצה.

דקה 35: ניסיון די נדיר של אשקלון. גאוו קיבל כדור ברחבה, הצליח להסתובב ובעט החוצה.

דקה 37: עוד חור בהגנה של מכבי חיפה. עבאס נותר לבדו על קו החמש, אבל לא הגיע טוב לכדור ונגח גרוע.

דקה 42: גול! רפאלוב החליף מסירות עם ורד ובעט מזווית קשה לעבר המסגרת. אהורלו הדף רע, דבאלישווילי החטיא מקרוב וחמד הגיע לריבאונד ודחק פנימה. אשקלון כבר ספגה 51 שערים העונה (יותם מכל קבוצה), 0:2 למכבי חיפה.

דקה 43: עוד דאבל פס בין חמד לוורד, שהתלבט בין מסירה לבעיטה ושלח את הכדור החוצה.

דקה 47: דבאלישווילי העביר כדור מצד ימין, טואטחה הגיח משמאל ובעט לרשת החיצונית.

דקה 50: גול! רפאלוב בעט מ-16 מטרים כדור שטוח שאהורלו הצליח להדוף לקרן. רפאלוב הוציא קרן קצרה לטואטחה, שהגביה לראשו של חמד, שהשלים צמד עם נגיחה מצוינת לרשת מארבעה מטרים. 0:3 למכבי חיפה.

דקה 60: דבאלישווילי חדר לרחבה והוכשל בבירור, אבל השופט שמואלביץ' ראה אחרת והחליט לשלוף צהוב לחלוץ.

דקה 69: עוסמאן בעט כדור חופשי מ-22 מטרים, אהורלו הדף לקרן.

דקה 90: עלאווה נכנס לרחבה ובעט חזק, דוידוביץ' קלט.

הרכב מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', עלי עוסמאן, אנדריי פיליאבסקי, שי מימון, טאלב טואטחה, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה (ג'ון קולמה, 59), עידן ורד, ליאור רפאלוב (מוחמד גדיר, 70), תומר חמד (שלומי אזולאי, 77), ולדימיר דבאלישווילי.

הרכב הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק, דרקו לובריץ', סואד פילקוביץ', דניאל היידמן (אור עלאווה, 79), רביד גזל, מחמוד עבאס, אושרי גיטא, שניר גואטה (יניב אלול, 54), אריק גאוו (שי בירוק, 71), איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully