וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1/16 גמר הגביע: מכבי פ"ת - מכבי חיפה

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, עבר את מכבי פ"ת בגביע, אבל עדיין שמע מהאוהדים מה הם חושבים. יניב קטן: "עברו עלינו ימים לא קלים"

שרון בוקוב

צילום ועריכה: יותם רונן

חלק נכבד מאוהדי מכבי חיפה כבר התחילו לעשות לעצמם תוכניות לחודשים הבאים, עד שתתחיל כבר העונה הבאה, לאחר שקבוצתם רשמה עונה בינונית במיוחד, וויתרה מזמן על מאבק האליפות. אלא שבדיוק לשם כך יש את גביע המדינה. הירוקים הערב (שלישי) את מכבי פתח תקווה 0:2, ולפתע נראה שהעונה תוכל בכל זאת להסתיים בצורה מוצלחת.

"מרוצה מהניצחון ומהדרך"

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, אמר בסיום: "אני מרוצה גם מהניצחון וגם מהדרך. בשני המשחקים האחרונים שלנו שיחקנו כדורגל טוב ואיכותי, אבל לא הצלחנו לנצח". כשנשאל המאמן האם יש הרבה לחץ בקבוצה, אמר: "לחץ במועדון כמו שלנו תמיד קיים, ותמיד אנחנו שואפים לנצח. לא צריכים להתעסק בדברים שמסביב, רק בעיקר". בנוגע לקללות שספג מהאוהדים, אמר המאמן: "לא אכפת לי שמקללים אותי, הדבר הכי חשוב זה שהקהל יעודד, יתמוך בקבוצה ובשחקנים". באשר להגרלה הקרובה, אמר לוי: "בכדורגל כבר לא יודעים מה טוב ומה לא טוב. אני בעד מה שיבוא, יבוא".

כובש השער הראשון, יניב קטן, נשמע מרוצה במיוחד בסיום: "הייתי נחוש לנצח. עוברים עלינו ימים לא קלים, אבל אני חושב שלצאת מזה בתור קבוצה זה מצויין. שיחקנו טוב, ולהגיע לפה ולנצח את פתח תקווה זה אף פעם לא פשוט. אני מאוד מקווה שנמשיך ככה, ויש לנו חומר שחקנים טוב". באשר ליריבה הבאה, אמר קטן: "זה אף פעם לא קל, שנה שעברה הפסדנו להפועל רמת גן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully