וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: שחר פאר ודודי סלע הודחו בסיבוב הראשון

הישראלית הפסידה 6:2, 6:2 ליוליה גרגס תוך 53 דקות בלבד, סלע סיים את דרכו לאחר הפסד 6:4, 6:4, 7:6 (5) לקרלוביץ'

נראה שגם טורניר ווימבלדון לא עושה חסד עם הטניסאית הבכירה של ישראל, שחר פאר שהודחה היום (רביעי) כבר בסיבוב הראשון. הישראלית, שמדורגת 50 בעולם, הגיעה היום להמשך משחקה מול יוליה גרגס, שהופסק בשל הגשם יום קודם לכן, אבל גם הדחיה הזו לא מנעה ממנה תבוסה כואבת 6:2, 6:2 תוך 53 דקות בלבד. גם דודי סלע לא בדיוק שיפר את מצבם של הישראלים כשהפסיד 6:4, 6:4, 7:6 (5) לאיבו קרלוביץ' הקרואטי המדורג במקום ה-59.

דודי סלע - איבו קרלוביץ' 6:4, 6:4, 7:6 (5)

דודי סלע, המדורג במקום ה-108 בעולם, סיים את אף הוא את דרכו בווימבלדון כבר בסיבוב הראשון לאחר הפסד 6:4, 6:4, 7:6 (5) לאיבו קרלוביץ' (59). זאת לאחר שהמשחק הופסק ביום שלישי בשל הגשם ונפסק גם במהלכו ברביעי. בסופו של דבר, גם זה לא עזר לישראלי, שסיים את דרכו בטורניר.

סלע פתח את המשחק לא טוב ונשבר כבר במשחקון ההגשה הראשון שלו בדרך לפיגור 2:0, אך הצליח לשבור בחזרה מיד ולאזן ל-2:2. שני הטניסאים שמרו על ההגשות במשחקונים הבאים וזה 3:4 לקרלוביץ'. השניים המשיכו לשמור על ההגשות עד שהקרואטי הצליח לשבור בדיוק ברגע הנכון כדי לסגור עניין במערכה עם 4:6.

המערכה השנייה נפתחה לא רע מבחינת סלע, שהצליח לשמור על ההגשות שלו וזה 3:3. ביתרון 4:5 של קרלוביץ', סלע הגיש לא מספיק טוב ואמנם הצליח להציל שתי נקודות מערכה אך בסופו של דבר נכנע לקרואטי שעלה ל-4:6, 4:6. בפתיחת המערכה השלישית הצליחו השניים לשמור על ההגשות שלהם וב-1:1 החל הגשם.

ברביעי חודש המשחק, כאשר כל אחד משני הטניסאים שמר על ההגשות שלו עד למצב של 3:3, כשבמשחקון השישי סלע חזר מפיגור. המצב נמשך עד 5:6 לקרלוביץ', שניסה לסגור את הסיפור, אבל אז החל הגשם לרדת, וקטע את המשך המשחק. בסופו של דבר, הצליח סלע לכפות שובר שוויון, אבל גם שם הוא הפסיד 7:5 וסיים את דרכו בטורניר.

שחר פאר - יוליה גרגס 6:2, 6:2

שחר פאר (50 בעולם) לא ממש הצליחה לעשות רושם על יוליה גרגס הגרמניה (24). הישראלית, שהישג השיא שלה בווימבלדון עומד על שמינית גמר ב-2008, לא הצליחה לעבור את הסיבוב השני באף גרנד סלאם מאז אוסטרליה 2011, והמומנטום השלילי הזה נמשך גם היום בהמשך המשחק שהופסק בחסות הגשם. בסופו של דבר פאר חותמת את השתתפותה בטורניר בתחושה קשה אחרי שהודחה ברולאן גארוס כבר בסיבוב השני. אגב, במשחק עצמו נרשמו כמה נתונים מביכים במיוחד כשפאר חובטת ווינר אחד, לעומת 26 של יריבתה. גרגס רשמה חמישה אייסים, לעומת 0 של פאר שזכתה ב-39 נקודות בלבד מול 59 של הגרמניה.

פאר פתחה את המשחק ביום שלישי לא טוב, נשברה בשלב מוקדם והתקשתה להתמודד עם ההגשות של הגרמניה הנהדרת בדרך לפיגור 4:1. פאר המשיכה להתקשות וגרגס הצליחה לשבור על ה-15 במשחקון האחרון של המערכה בדרך ל-2:6 די קליל. גם במערכה השנייה הגרמניה הייתה דומיננטית והצליחה לעלות ל-1:2 במהרה עד שהחל הגשם.

עם החזרה של פאר למגרש ביום רביעי, היא הספיקה להישבר כבר במשחקון הראשון בדרך לפיגור 3:1. למרות שהיא הספיקה לקחת משחקון, היא המשיכה במומנטום השלילי ופיגרה 5:2 בדרך להפסד הכואב. גרגס תפגוש בסיבוב השני את אנסטסיה יאקימובה, שניצחה 6:4, 3:6, 3:6 את מנדי מינלה, פאר תנסה את מזלה בטורניר הבא.

*** אנדי רם ויוני ארליך העפילו היום לסיבוב השני בווימבלדון. השניים, שהבטיחו את מקומם בלונדון, היו בפיגור של מערכה מול דומיניק אינגלוט וקונראד הואי, אבל הפסקת הגשם ודחיית המשחק רק עזרה להם לחזור מהבור. המערכה הראשונה הסתיימה ב-4:6 ליריביהם, כשבמערכה השנייה רם וארליך איזנו ל-1:1 אחרי ניצחון 3:6. במערכה השלישית הישראלים הפסידו 6:2, אבל הם התעשתו עם ניצחון בשובר שוויון במערכה הרביעית על היריבים מהפיליפינים ובריטניה, ובסופו של דבר במערכה המכרעת הם הכניעו את יריביהם 7:9 בדרך לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully