וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זילברשטיין: "סימנו את המשחק הזה. עכשיו אנחנו למעלה"

20.1.2014 / 23:24

זילברשטיין ונס ציונה חגגו ניצחון על הפועל ת"א. אדלשטיין: "חד משמעית - זה המשחק הכי גרוע שלנו מאז שאני כאן"

היא הדהימה את ליגת העל בפתיחת העונה, איבדה גובה לאחר מכן, ועכשיו אולי הגיע שוב זמנה של עירוני נס ציונה. העולה החדשה והצנועה רשמה הערב (שני) ניצחון יוקרתי, כשהביסה 75:94 את הפועל תל אביב החזקה בבית, ורשמה ניצחון שני רצוף, שמחזיר אותה לקרבות הצמרת. האדומים התקשו ללא רביב לימונד, וראו את החבורה בכתום בורחת במחצית השנייה.

"אמרתי את זה גם כשהפסדנו - יש לנו קבוצה עם אופי מדהים", התמוגג בסיום מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין. "עשינו התאמות מקצועיות, החבר'ה תפסו את עצמם בידיים, והם הבינו שצריך לעשות מה שעשינו עד רצף ההפסדים, שזה אומר לבוא ולשמור, לחזור להיות אגרסיביים, מאוד אגרסיביים. הליגה הזו מוכיחה שבוע אחרי שבוע שאין משחק שהוא בטוח לאף אחד, אנחנו הולכים לשחק בנוקיה ביום שבת ולהביא עוד פעם את מי שאנחנו".

מאמן עירוני נס ציונה נדב זילברשטיין. יוסי ציפקיס
עוד ניצחון גדול. זילברשטיין/יוסי ציפקיס

"עלינו היום חזרה למעלה", המשיך המאמן. "סימנו את המשחק הזה כמטרה, הפועל היא קבוצה מצוינת והיא קבוצה שקרובה אלינו", המשיך זילברשטיין, שהתייחס גם לתצוגה של אנתוני גודס, שקלע 25 נקודות. "אנחנו לא יודעים איך הסיפור עם גודס יילך, חיים את זה מיום ליום, הוא עושה עבודה מדהימה. הוא בן אדם מדהים, הוא התחבר מאוד לרמת המחויבות. באמת שאני לא יודע מה יהיה, ניקח כל יום ביומו".

אנתוני גודס, שהצטיין מול קבוצתו לשעבר אמר: "ישבתי חודש על הספה וברגע שבאתי לפה המאמן נותן לי לשחק בחופשיות. זה לא הייתה רק המוטיבציה לשחק נגד הפועל, אלא בעיקר למחוק מה שהיה בחולון".

שחקן הפועל תל אביב מתן נאור מאוכזב. קובי אליהו
הפסד מאכזב. נאור/קובי אליהו

מתן נאור כעס בסיום: "אין לי מה להגיד, אני מאוד מאוכזב. עצם העובדה שאני מסתכל בסטטיסטיקה מראה שאני מחפש תשובות לעצמי. אני מאוד מאוכזב, מתבייש באיך ששיחקנו. אי אפשר לשחק ככה, אני חסר מילים. אין לי הסבר. כל הסיפור עם רביב זה לא תירוץ בכלל.אין ספק שרביב הוא כלי דומיננטי אצלנו ויש לזה השלכות על המגרש, אבל זה לא תירוץ".

ארז אדלשטיין רתח: "חד משמעית - זה המשחק הכי גרוע של הפועל. נס ציונה באו בצורה אגרסיבית, כמו שצריך לשחק כדורסל ואנחנו ברחנו. זה לא כמו שהופענו לאורך כל העונה הזאת, לא כמו שאנחנו מתאמנים, וזה מה שמדליק לי את הנורה האדומה. בשתי הדקות הראשונות הרביצו לנו על הידיים ובמקום להיות חסונים ואגרסיביים, ברחנו ממגע והם רקדו על המגרש. אנחנו קבוצה שמקבלת 65 אחוזים מהשתיים? היה איזה משחק בשלוש השנים האחרונות שקיבלנו ככה? קרתה סיטואציה, היה קשה לעשות התאמות, אנחנו משחקים שני, חמישי ושני השבוע ואנחנו לא מתלוננים על העומס".

שחקן מכבי ראשון לציון ג'ייק כהן. האתר הרשמי של מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
הופעת בכורה גדולה. ג'ייק כהן/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי ראשון לציון

גם מכבי ראשון לציון חגגה בסוף הערב ניצחון גדול, עם 74:83 חשוב על ברק נתניה בקרב התחתית. הכתומים נהנו מהופעת בכורה נהדרת של ג'ייק כהן, שהגיע לקבוצה השבוע ורשם 17 נקודות.

"זה ניצחון חשוב במאבק על התחתית, מכבי ראשל"צ צריכה להילחם על הישארותה בליגה", אמר בסיום צביקה שרף. "שיחקנו נגד קבוצה שרצתה להפתיע אותנו בבית ובצדק. בחצי הראשון לא שיחקנו מספיק טוב, בעיקר בהגנה אבל בחצי השני שיחקנו טוב יותר עם הגנה טובה יותר, מה שאפשר לנו לרוץ להתקפות מתפרצות. אני שמח על הניצחון ועל משחק טוב של ווייט, חג'ג' וכהן שזה היה המשחק הראשון שלו. כהן הגיע לכאן במטרה לעזור לנו ושאנחנו נעזור לו ואני מאוד שמח על הגעתו לקבוצה".

גיבור הערב ג'ייק כהן אמר: "הרגשתי טוב הערב על המגרש, זו תמיד הרגשה טובה לנצח משחקים ואני מאוד מקווה שימשיך כך. שמחתי לעזור ולתרום לקבוצה להגיע לניצחון. לא רציתי לכפות את עצמי על המשחק, נתתי למשחק לזרום ולשמחתי זה עבד טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully