וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרינברג: "לא צריך הרבה כדי להדליק את הקהל שלנו"

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה מההופעה של הקבוצה שלו בניצחון על אקדמיק סופיה. הלפרין: "אנחנו לאט לאט מתחברים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הפועל ירושלים ידעה להרים את הראש בדיוק בזמן. אחרי ההפסד בגמר גביע ווינר ולאחר שירדה מנוצחת גם במחזור פתיחת העונה בליגה נגד מכבי אשדוד, הקבוצה של בראד גרינברג פתחה הערב (רביעי) ברגל ימין את עונת היורוקאפ עם הצגה מכובדת במלחה נגד אקדמיק סופיה שהסתיימה בניצחון 76:84. מי שבעיקר בלט הוא אנטיום פרחובסקי שסיפק 21 נקודות ושמונה ריבאונדים. גם יותם הלפרין ודרווין קיצ'ן היו מצוינים עם 14 נקודות כל אחד.

הפועל ירושלים ניצחה את אקדמיק סופיה

שחקני הפועל ירושלים יחד עם מאמנם בראד גרינברג. קובי אליהו
מאושרים מהעידוד של הקהל. שחקני הפועל ירושלים/קובי אליהו

בראד גרינברג, מאמן הפועל ירושלים, היה מרוצה מאוד בסיום: "אני חושב שזה קריטי מבחינתנו היחס של האוהדים. הם מביאים לנו הרבה אנרגיה וזה יוצר רוח טובה בקבוצה. הם נתנו הצגה גדולה הערב וזה עזר לנו מאוד. לא צריך הרבה כדי להדליק אותם. ברבע השני סבלנו בהגנה ובהתקפה מבחינת הריבאונדים, זה נתן להם הזדמנות להיכנס למשחק, אבל זה תהליך שאנחנו עוברים. יותם עובד קשה באימונים, הוא היה פצוע עד עכשיו. יש פה רמה גבוהה של כדורסל ביורוקאפ מבחינה פיזית ואני גאה בשחקנים שלי מבחינה הגנתית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. קובי אליהו
"יש רמה גבוהה ביורוקאפ". בראד גרינברג/קובי אליהו

יותם הלפרין, שכאמור קלע עם 14 נקודות, ציין: "תמיד כיף שהשלשה הראשונה נכנסת, אבל ממשיכים הלאה. יש לנו עונה ארוכה מאוד, אנחנו לאט לאט מתחברים. צריך לזכור גם את הדקות הפחות טובות שהיו לנו. צריך לזכור שמדובר בקבוצה טובה, יש להם ניסיון אבל בגדול אני מאמין שנגד קבוצות כאלה הדברים תלויים בנו. אנחנו צריכים להיות יותר יציבים כי נגד קבוצות יותר טובות יהיה קשה יותר.

על השחקנים הצעירים אדם אריאל ורפי מנקו הוסיף הלפרין: "את שניהם אני מכיר בערך חודש. מדובר בשני שחקנים מוכשרים ומקצוענים מאוד. שניהם יכולים לתת לנו הרבה דקות טובות. הייתי בסיטואציה שלהם לפני עשר שנים בדיוק. זה כיף לקבל תמיכה ואני הולך לעשות את זה ככל שהם יהיו לידי".

אלישי כדיר אמר לוואלה! ספורט לאחר הניצחון: "ההבדל בין המשחק מול אשדוד והיום זה שהיתה הרבה יותר אגרסיביות בהגנה. הצלחנו לעשות עצירות, זאת למרות שהם קבוצה טובה מאוד. אני שמח שיצאנו היום הרבה יותר התקפיים גם והצלחנו לעשות המון מתפרצות, דבר שהיה חסר לנו ביום ראשון. הקהל נתן הצגה מדהימה והיה כיף להיות במלחה, כיף שמעודדים אותך ככה. לחץ? לא היה לחץ, אנחנו בשלב מוקדם של העונה".

שחקן הפועל ירושלים יותם הלפרין מול שחקן אקדמיק סופיה פאבל מרצ'ינקוביץ'. קובי אליהו
"נגד קבוצות כאלה הדברים תלויים בנו". יותם הלפרין, הערב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully