וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: שאראס חתם בז'לגיריס קובנה לעונה

הרכז, שסירב להצעה ממכבי תל אביב הקיץ, חוזר למולדתו בגיל 37 וילבש לראשונה את מדי אלופת ליטא: "זה היה החלום שלי"

עכשיו זה רשמי: שרונאס יאסיקביצ'יוס - הלוא הוא שאראס - חוזר לליטא בגיל 37, לאחר שחתם היום (שישי) בז'לגיריס קובנה לעונה. הליטאי, אחד מגדולי הרכזים בתולדות הכדורסל האירופאי, התלבט שבועות ארוכים באשר להמשך הקריירה שלו, לאחר שבמהלך הקיץ האחרון שוחרר מברצלונה. שאראס, על פי דיווחים, הספיק לסרב בתחילת הקיץ ממכבי תל אביב, וכעת הוא חוזר למולדתו ולקבוצה עימה דווקא לא היה מזוהה בתחילת הקריירה, אותה החל דווקא בשורות היריבה ריטאס וילנה.

שרונאס יאסיקביצ'יוס, פנאתינייקוס. AP
חוזר ללבוש ירוק, הפעם בגרסה אחרת. שאראס/AP

"החלום של שאראס התגשם", נכתב בהודעה הרשמית באתר של ז'לגיריס. "הוא תמיד חלם ללבוש את הגופיה של ז'לגיריס, וכיליד קובנה, הוא גדל על הקרבות האגדיים בין ז'לגיריס וצסק"א מוסקבה. עד היום העיר קובנה משמשת כבית להוריו ולאחיו הצעיר ויטניס".

שאראס אמר בלקוניות: "החלום שלי תמיד היה לשחק בז'לגיריס". הוא צפוי לקבל את הגופיה מספר 19 ששימשה אותו גם בתקופתו בפנאתינייקוס, לאחר שגופיה מספר 13 האהובה עליו כבר תפוסה על ידי הקפטן פאוליוס ינקונאס.

יאסיקביצ'יוס שיחק בעונה האחרונה בבצלונה, בשורותיה שיחק 31 משחקי יורוליג בהם תרם 4.9 נקודות ו-2 אסיסטים ב-14.6 דקות משחק. שאראס החל את הקריירה בבוגרים בעונת 1998/99 בשורות ריטאס וילנה, ובהמשך הקריירה שיחק באולימפיה לובליאנה, ברצלונה, מכבי תל אביב, אינדיאנה פייסרס, גולדן סטייט ווריורס, פנאתינייקוס אתונה ופנרבחצ'ה אולקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully