וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "סף ההתרגשות עולה"

כוכב הנבחרת התרגש אחרי האימון המסכם לבריטניה (ג', 15:30, ספ' 5). שיבק: "היתרון שלהם זה שאני לא יכול לצעוק בעברית"

צילום וידאו: אור שקדי, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

נבחרת ישראל ערכה היום (שלישי) את האימון המסכם לקראת משחק הפתיחה באליפות אירופה נגד נבחרת בריטניה (15:30, ספורט 5 ו-HD). הנבחרת נחתה אמש בשעות הלילה בלובליאנה, וקיבלה החלטה לוותר על אימון הערב. אחרי הצהריים תערוך הנבחרת תדריך וידאו על היריבה. הסנטר המתאזרח אלכס טיוס ערך היום אימון מלא, ובנבחרת מעריכים שיוכל לקבל דקות במשחק הראשון מחר.

אריק שיבק מאמן נבחרת ישראל. איגוד הכדורסל
"בריטניה זה המשחק הכי חשוב". אריק שיבק/איגוד הכדורסל

"יש את ההתרגשות שצריכה להיות", אמר אריק שיבק בסיום האימון, "זה כיף להיות חלק מזה. אני חושב שאנחנו בכושר המתאים, כשאתה מסמן לעצמך מטרה שזה לעלות שלב, כשאתה מנצח משחק, אז הבא הופך להיות הכי חשוב, עוד לא היה לנו משחק אחד, אז בריטניה זה המשחק הכי חשוב. עם כל ההיסטוריה הלא טובה שיש לנבחרות ישראל במשחקי פתיחה, אנחנו מקווים מחר לנצח ולפתוח את האליפות ברגל ימין".

על העובדה שגיא גודס מכיר את הנבחרת הישראלית אמר שיבק: "העוזרי מאמן של בריטניה מכירים אותנו מצוין, גם נייט רייקינג היה שחקן שלי. בימינו אנו אין לזה משמעות גדולה, אנחנו מכירים את השחקנים הבריטים טוב מאוד, אנחנו מכירים את המאמן הבריטי, עומרי התאמן אצלו, זה לא נותן להם איזה יתרון, היתרון היחידי שלהם זה שאני לא יכול לצעוק דברים בעברית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עומרי כספי שחקן נבחרת ישראל. איגוד הכדורסל
"גודס יוסיף להם את הפן האירופאי". עומרי כספי/איגוד הכדורסל

כוכב הנבחרת, עומרי כספי, הוסיף על משחקו הראשון באליפות אירופה: "יש התרגשות, שאתה סוף סוף מגיע לזה אחרי כל כך הרבה זמן, אז סף ההתרגשות עולה, וזה כיף להתחיל סוף סוף. המאמן שלהם היה אצלנו עוזר מאמן, והשיטה שלו מאוד אמריקאית, החילופים שלו יהיו מאוד ברורים, מה שהם עשו בהכנה הם ימשיכו לעשות עד עכשיו. גודס יוסיף להם את הפן האירופאי, וזה כיף להתחרות איתם על המגרש. אני לא מרגיש לחץ, כל משחק זה משחק שצריך לנצח, גם את צרפת אנחנו צריכים לבוא ולרצות לנצח. משחק ראשון, צריך להתחיל את האליפות ברגל ימין, לשחק את המשחק שלנו, להיות אגרסיביים".

שחקני נבחרת ישראל באימון. איגוד הכדורסל
עוד יממה זה מתחיל. אימון נבחרת ישראל/איגוד הכדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully