וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: קאחה לבוראל הפתיעה את ברצלונה עם 67:69

הבאסקים התאוששו מההפסד למכבי תל אביב עם ניצחון גדול בקטאלוניה, קוזר בלט עם 18 נק'. ניצחון קל לאולימפיאקוס

בזמן שמכבי תל אביב מתכוננת בדריכות לדרבי התל אביב מול הפועל תל אביב, יריבותיה בשלב הטופ 16 ביורוליג גם כן שיחקו היום (ראשון). ימים ספורים לאחר שהפסידה לצהובים במשחק בית וספגה הפסד נוסף בשרשרת ההפסדים האחרונה, הגיעה קאחה לבוראל לפלאו בלאוגרנה של ברצלונה והדהימה עם ניצחון 67:69.

בכל הקשור לליגה המקומית, הבאסקים ממשיכים לספק את הסחורה ועם הניצחון קיבעו את מעמדם במקום השני בליגה על חשבון בארסה, שספגה הפסד תשיעי העונה בליגה. החבורה של ז'אן טבק נהנתה מרבע שלישי מצוין בו ברחה עם 15:24 ברבע כולו, וגם כשברצלונה ניסתה לחזור, היא נתקלה ביכולת מצוינת של פביאן קוזר הצרפתי (18 נקודות ומאצ'יי לאמפה (16 נקודות). אנדרס נוצ'יוני הוסיף 12 לאורחת, ונמניה בייליצה קלע תשע נקודות והוריד 13 ריבאונדים. פיט מיקל היה הבולט בשורות בארסה עם 13 נקודות ואילו יאסיקביצ'יוס תרם 12.

שון ג'יימס מכבי תל אביב מול מצ'איי לאמפה קאחה לבוראל. GettyImages
הניצחון שיוציא אותם מהמשבר? לאמפה/GettyImages

* ריאל מדריד ממשיכה לשמור על מקומה בצמרת הליגה הספרדית, לאחר שגברה 69:86 על מורסיה בבית. ניקולה מירוטיץ' קלע 17 נקודות לבלאנקוס, בעוד רודי פרנדס (13 נקודות) וסרחיו יול (12) תמכו בדרך לניצחון הקליל. קים טילי הצרפתי בלט אצל מורסיה עם 24 נקודות.

* אולימפיאקוס, שתארח את מכבי תל אביב למשחק מפתח בעוד שלושה שבועות, לא התקשתה לגבור בחוץ על קבאלה 76:94 במסגרת הליגה היוונית. האורחים קלעו 33 נקודות ברבע הראשון, בסיומו הובילו בשמונה הבדל ורבע מסיים של 11:20 סידר להם את ההפרש הגדול בסיום. את אלופת אירופה הוביל גיורגוס פרינטזיס עם 21 נקודות, קוסטאס פפאניקולאו הוסיף 17 נקודות ותשעה ריבאונדים. ואסיליס ספאנוליס סיפק 11 נקודות ושבעה אסיסטים ואולימפיאקוס במאזן 1:19.

* סיינה, שגם היא בבית של מכבי תל אביב, המשיכה בצניחה שלה, כשנכנעה הערב בחוץ למילאנו 72:68. המארחים הוליכו ברבע הראשון, אבל קלעו רק 3 (!) נקודות ברבע השני, ואיפשרו לסיינה להוביל ב-7 במחצית. אלא שאז הגיע תורם של האורחים להיתקע בהתקפה כשקלעו 8 נקודות בלבד, מילאנו ברחה ליתרון דו ספרתי משם סיינה כבר לא חזרה. ג'נטילה אלסנדרו הוליך את המנצחים עם 22 ו-6 ריבאונדים, בובי בראון קלע 24 לסיינה.

* יובל נעימי עלה ל-17 דקות, בהן קלע שש נקודות (0 מ-4 משתי נקודות, 1 מ-2 משלוש) בניצחון טריומף על אניסיי קרנוירסק 74:78 לאחר הארכה. קייל לאנדרי הוליך את טריומף עם 22 נקודות, טיוויין מקי הוסיף 15 נקודות ושבעה אסיסטים.

* יותם הלפרין שיחק 18 דקות בניצחון באיירן מינכן 71:86 על באמברג. הגארד הישראלי הספיק לצבור שש נקודות (3 מ-3 משתיים), הוריד שני ריבאונדים ומסר חמישה אסיסטים בניצחון החשוב.

ננאד קרסטיץ' שחקן צסק"א מוסקבה. רויטרס
עדיין במקום הראשון. קרסטיץ'/רויטרס

* ברוסיה, צסק"א מוסקבה הופתעה בחוץ 70:68 על ידי ניז'ני נובגורוד. ננאד קרסטיץ' וסשה קון סיימו עם 16 נקודות כל אחד וסוני ווימס קלע 14, אבל זה לא הספיק לצסק"א, שנמצאת עדיין במקום הראשון עם מאזן 2:12.

* בשיקטאש, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, נוצחה הערב 76:66 על ידי גזיאנטפ ועשרה משחקים לסיום העונה הסדירה היא נמצאת במקום השישי במאזן 8:12.

* בליגת ה-VTB נימבורק של ננו גינזבורג הפסידה 90:84 לז'לגיריס קובנה. הצ'כים מדורגים במקום השביעי בבית ב' במפעל.

* פרנקפורט של מולי קצורין ניצחה 62:65 את אלבה ברלין במסגרת משחק השלמה מהמחזור ה-22 בליגה הגרמנית. פרנקפורט במקום ה-17 עם מאזן 16:9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully