וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שיחות עם מרכוס גורי, מיקאיל טורנס הוצע

27.7.2012 / 17:48

הפורוורד הותיק, ששיחק לפני עשור במכבי ת"א, עשוי להצטרף. הגארד שהתמוטט לפני שנתיים הוצע. פורת מועמד לחזור

מכבי חיפה מנהלת מגעים לצירופו של הפורוורד סנטר מרכוס גורי ששיחק בעברו במכבי תל אביב. בקבוצה החליטו בתקופה האחרונה לשנות קונספציה, כשבמקום ללכת על שני גבוהים זרים מלבד פול סטול ודונטה סמית', לצרף שחקן גבוה עם ניסיון ועוד גארד, וזאת לאור הכישלון בנסיונות הצירוף של גארד ישראלי נוסף. גורמים במועדון אישרו את מועמדותו של גורי, אך טענו כי ישנם מועמדים נוספים לתפקיד.

גורי (34, 2.01) הוא בוגר מכללת ווסט וירג'יניה משנת 2000 שלא נבחר בדראפט ויצא לאירופה. אחרי שנתיים טובות בלה האבר הצרפתית ופרנקפורט הגרמנית נחת גורי במכבי תל אביב בעונת 2002/3, שזכורה בתור עונת האדריאטית הראשונה. ב-20 משחקי יורוליג רשם הפורוורד 10 נקודות ו-5.7 ריבאונדים בממוצע למשחק ונחשב לאחד השחקנים היותר טובים של הצהובים באותה עונה.

בעונה לאחר מכן שב לנדודיו כשהצטיין בשורות גראן קנאריה הספרדית. גורי הגיע לראשונה לליגה האיטלקית בעונת 2004/5 ושיחק 3 עונות בבנטון טרוויזו. בעונת 2007/8 חזר למרכז הבמה כשחתם בצסק"א מוסקבה של מסינה, וזכה עמה ביורוליג. הפורוורד המשיך ברוסיה כשחתם בטריומף מוסקבה, אך בתום העונה שב לגרמניה לבראונשוויג בה שיחק שנתיים. את העונה שעברה פתח בפאוק סלוניקי וסיים בקדנציה שנייה בבנטון טרוויזו, בה שיתף פעולה עם גל מקל, ורשם 13.1 נקודות ו-5.4 ריבאונדים בממוצע בליגה האיטלקית.

בנוסף לחיפה הוצע בתקופה האחרונה הגארד מיקאיל טורנס שחתם בעונת 2010/11 בשורות מכבי תל אביב אך התמוטט לפני תחילת העונה ולא הגיע. טורנס שיחק בעונה שעברה במשך חודשיים בליגה השנייה בטורקיה אך לא הרשים. בחיפה מחכים לתוצאות של בדיקות רפואיות של השחקן לפני שיבחנו את ההצעה ברצינות.

עד כה חתומים בקבוצה מלבד הזרים סטול וסמית' גם הסנטר עידו קוז'יקרו, הפורוורד אנטון שוטבין והרכז ליאור שגב. בקבוצה צפויים לצרף את המתאזרח קורבין מור (23, 2.08), בוגר מכללת פפרדיין מהעונה החולפת. כמו כן בחיפה בוחנים אפשרות להחזיר לסגל את גור פורת.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully