וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בלו: "בדרך כלל אנחנו מגיבים טוב להפסדים"

7.12.2011 / 20:27

שחקן מכבי ת"א רוצה לשכוח את המפלה מול פרטיזן מול ריאל מדריד (ה', 21:45, ע' 10). לאסו: "אולי רודי ישחק עד הרבע ה-3"

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן למשחק החשוב ביותר שלה עד כה, כאשר תפגוש מחר (חמישי, 21:45, ערוץ 10) את ריאל מדריד. הקבוצה של דיוויד בלאט הגיעה הערב לספרד, כשהיא יודעת שניצחון על אחד המועדונים הגדולים ביבשת יקרב אותה מאוד אל עבר המטרה המוצהרת - הבטחת המקום הראשון בבית ג'. ערב המחזור השמיני ביורוליג מוליכות שתי הקבוצות את הבית עם מאזן זהה - חמישה נצחונות לצד שני הפסדים - כאשר במפגש הראשון, כזכור, ניצחה האלופה הישראלית 82:88 במשחקו הטוב ביותר של ג'ורדן פארמר בקבוצה. מחר הרכז האמריקאי המצוין כמובן כבר לא יעמוד לרשותו של בלאט, בפעם הראשונה העונה ביורוליג, למעשה, ועל המשימה של הצהובים נראית קשה מתמיד.

בלו ישמח לקבל חיזוק

הנושא שמדאיג יותר מכל את הצהובים כעת הוא בריאותו של סופוקליס שחורציאניטיס, שסובל מכאבים בברכו וממשיך לעבור טיפולים כדי להיות כשיר למשחק. האימונים האחרונים של מכבי תל אביב היו אינטנסיביים מאוד, כשבלאט הירבה לגעור בשחקנים על טעויות. בצוות המקצועי מדגישים בפני השחקנים את חשיבות הריבאונד וממשיכים לבקש "להציג משחק אינטנסיבי למשך ארבעים דקות".

"המטרה שלנו היא לסיים את הבית במקום הראשון", אמר דייויד בלו לוואלה! ספורט. "בשבוע שעבר הפסדנו לפרטיזן, אבל בדרך כלל אנחנו מגיבים טוב אחרי הפסד, ואנחנו מצפים לאתגר. במשחק הראשון אמנם ניצחנו את ריאל, אבל אני לא יודע איך ייראה המפגש השני בינינו, כי זו תהיה התמודדת שונה לחלוטין מהמשחק", הוסיף הפורוורד. "קודם כל, ההתמודדות היא בבית שלהם הפעם. שתי הקבוצות איבדו שחקני מפתח בגלל סיום השביתה ב-NBA, ובכלל, זה משחק שהם מאוד צריכים לנצח אז הם יגיעו דרוכים".

בלו התייחס ליכולת המשופרת שהציג קית' לנגפורד במשחק הליגה מול חולון ונשאל האם הקבוצה צריכה להתחזק בגארד נוסף: "קית' היה פה חודש כבר והוא נכנס לקצב טוב, עכשיו הוא מקבל לאט לאט את הביטחון ורואה שלכולם יש ביטחון בו. בגלל שאנחנו משחקים בשלוש מסגרות שונות, מבחינה פיזית זה דורש מאיתנו הרבה, אז זה יהיה נחמד אם יגיע עוד שחקן באימונים וגם במשחקים. אני מקווה שזו תהיה ההחלטה".

בריאל חוששים מפפאלוקאס

סימן השאלה הגדול ביותר בריאל מדריד ממשיך להיות זה של רודי פרננדס. בעוד שפארמר שב לארצות הברית כבר בשבוע שעבר, כוכב נבחרת ספרד נותר במדריד וקיים סיכוי כי הוא ישותף מחר, זאת בהנחה שהסיכום הרשמי על סיום השביתה ב-NBA לא ייחתם עד מועד המשחק. "אולי הוא ישחק רק עד הרבע השלישי", התלוצץ מאמן הבלאנקוס פבלו לאסו, אך הוסיף: "הוא חלק מהקבוצה ואם הוא יהיה כאן והכל יסתדר, יכול להיות שהוא ישחק". סרג' איבקה כבר עזב לארצות הברית.

מי שחתם בשבוע שעבר כמחליפו של רודי הוא קייל סינגלר, בוגר מכללת דיוק, שיערוך מחר את הופעת הבכורה שלו במפעל. בניגוד אליו, שיתופם של נוביצה וליצ'קוביץ' ומרטינאס פוצ'ייוס הפצועים עדיין בספק. "אנחנו משחקים נגד קבוצה מצוינת", החמיא לאסו ליריבה בצהוב, אותה ניצחה ריאל מדריד בגמר גביע אירופה ב-1980. "מכבי של השנה דומה לזו של השנה שעברה, שהגיעה לגמר, ובמשחק הראשון מולם הם הראו את הפוטנציאל שיש להם. נהיה חייבים לשחק הגנה חזקה כדי לעצור אותם".

קרלוס סוארס גם כן מודאג מהאלופה הישראלית, כשאמר: "יהיה משחק אטרקטיבי ואנחנו רוצים לנצח כדי לסיים ראשונים בבית. נתמקד קודם כל בשחורציאניטיס, ואחר כך בשחקנים כמו דייויד בלו, שקולעים את הזריקות הפנויות שלהם. צריך לשים לב גם לפפאלוקאס, עוד שחקן מנוסה שבדרך כלל מצטיין במשחקים כאלה".

הכירו את ג'ייסי קארול, הכוכב החודש של ריאל מדריד
עוד ביורוליג מחר: קאחה לבוראל מול אולימפיאקוס
יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully