וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א מוסקבה ניצחה 78:81 את באמברג

שלשה של תיאודוסיץ' עם הבאזר שמרה את הרוסים מושלמים. אפס ניצחה את שרלרואה, ז'לגיריס הפתיעה את מלאגה

הכוכבים עוזבים אט אט ל-NBA אחרי סיום השביתה, והיורוליג יחזור בשבוע הקרוב למימדיו האמיתיים. הערב (רביעי) נפתח המחזור השביעי, כשהדרמה הגדולה נרשמה במשחקה של צסק"א מוסקבה, שהגיעה ללא קירילנקו הפצוע אך יצאה עם ניצחון 78:81 על באמברג בזכות שלשה קריטית בשניות הסיום. פנאתינייקוס השיגה ניצחון ביתי על KK זאגרב עם 76:94, בעוד בבית ג', הבית בו משחקת מכבי תל אביב, התקרבה אפס איסטנבול אל המקום השני, בזכות ניצחון חוץ חשוב 62:66 על שרלרואה, שמצידה איבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא. בבית א' בילבאו האחרונה עצרה את נאנסי המפתיעה עם ניצחון ביתי גדול 75:97, בעוד במשחק שפתח את הערב נותרה ז'לגיריס קובנה בחיים לאחר שניצחה בבית 65:67 את מלאגה.

בית א'

בילבאו - נאנסי 75:97

הצרפתים, כמו לא מעט קבוצות באירופה, הראתה שהרבה יותר קשה לנצח בלי שחקני NBA. נאנסי איבדה את ניקולה באטום שחזר לליגה הטובה בעולם, נחלה הפסד כואב במיוחד שהחזיר את הספרדים למאבק על הכרטיס לשלב הבא. המחצית הראשונה היתה צמודה מאוד, כשהיתרון עובר מקבוצה לקבוצה, אבל הסיפור האמיתי הגיע ברבע האחרון, אז טסו המארחים ל-13:28, והשיגו נקמה מתוקה על ההפסד ב-14 הפרש לצרפתים במפגש הקודם בין השתיים. אלכס מומברו הוליך את קלעי בילבאו עם 15, מרקו באניץ' ויאניס בלומס הוסיפו 12 נקודות כל אחד. ג'מאל שולר הוליך את קלעי נאנסי עם 19.

בית ב'

באמברג - צסק"א מוסקבה 81:78

אז איך צסק"א מסתדרת ללא אנדריי קירילנקו הפצוע, אתם שואלים? לא משהו. לא משהו בכלל. הרוסים, שעמדו על מאזן מושלם עד כה היו במרחק נגיעה מהפסד ראשון במפעל, אבל טעויות טיפשיות של באמבג בסיום ושלשה אחת בלתי נשכחת של תיאודוסיץ' שמרה אותם בלתי מנוצחים. האורחים תפסו פיקוד על המשחק בפתיחה והוליכו ב-7 ברבע השלישי, אבל החלו המארחים לחזור למשחק. מרכוס סלוטר התעורר והחל לנגוס בהפרש, ודקה לסיום העלה אנתוני טאקר את באמברג ליתרון נקודה.

קרסטיץ' נשלח אל הקו אבל קלע רק אחת, ונתן למקומיים הזדמנות לנצח את המשחק. קייסי ג'ייקובסן החטיא שלשה חשובה, הגרמנים לקחו ריבאונד אבל איבדו את הכדור, ומילוש תיאודוסיץ שקיבל את הכדור שנייה לסיום קבר שלשה ענקית שניצחה את המשחק ושברה את ליבם של האוהדים. ננאד קרסטיץ' הוליך את קלעי צסק"א עם 20 נקודות, ויקטור חרייפה הוסיף 19, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, בעוד תיאודוסיץ' רשם 12, כשהשלשה האחרונה היתה היחידה שנכנסה לו הערב. את האורחים המאוכזבים הוליך מרכוס סלוטר עם 21, חלק נכבד מהן בהטבעות מפלצתיות.

פנאתינייקוס - KK זאגרב 76:94

אלופת אירופה חזרה לעצמה, ולאחר שהפסידה לבאמברג הגרמנית היא רושמת עתה שני ניצחונות רצופים, שמחזירים אותה אל המאבק על המקום השני בבית. זאגרב עשתה חיים קשים לירוקים לאורך מרבית המשחק, כשהיא מוליכה במחצית בנקודה. אלא שאז הגיעה הבריחה של קבוצתו של אוברדוביץ'. פנאתינייקוס טסה ל-27:46 במחצית השניה כשהיא מפרקת לחלוטין את האורחים, והופכת את חלומות ההעפלה של זאגרב לרחוקים יותר. מייק באטיסט הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 18 נקודות (8 מ-11 מהשדה) ו-9 ריבאונדים, דיוויד לוגן וניק קלאייטיס הוסיפו 13 נקודות כל אחד. את זאגרב הוליך דאמיר מולמורוביץ' עם 18 נקודות.

ז'לגיריס קובנה - מלאגה 65:67

המארחים ידעו שהפסד ככל הנראה יסיים עבורם את העונה האירופית, והיו נחושים לשנות את גורלם בפתיחה. מחצית ראשונה מצויינת של ז'לגיריס בראשותו של סוני ווימס הנהדר הביאה אותה עד יתרון 11 בהפסקה. מלאגה, שידעה כי הפסד מול הליטאים יגרור אותה למטה התאוששה ברבע הרביעי, ועם ריצת 0:9 צימקה לנקודה בלבד, שלוש דקות לסיום. ווימס ופופוביץ' שמרו את המארחים מלפנים, אבל אותו פופוביץ' החטיא שלשה והעניק למלאגה התקפה אחרונה, בפיגר 2. הספרדים משכו את השעון והלכו לואלטרס, אבל ניסיון החדירה שלו לא צלח, ז'לגיריס התנפלה על הריבאונד וזכתה בניצחון חשוב ביותר. סוני ווימס הוליך את קלעי ז'לגיריס עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים, מרקו פופוביץ' תרם 11 (3 מ-10 לשלוש). ג'ראלד פיץ' הוליך את מלאגה עם 15.

בית ג'

שרלרואה - אפס איסטנבול 66:62

המארחים שהגיעו עם ניצחון בודד היו חייבים לגבור על הטורקים כדי לשמור על סיכויים ריאליים להעפיל לטופ 16, אבל נדמה שהם ייאלצו להסתפק בהופעה מכובדת בשלב הבתים. אפס הגיעה ממוקדת מאוד, ועצרה את יריבתה על 8 נקודות בלבד ברבע השני בדרך ליתרון 15 במחצית. הבלגים לא אמרו נואש, והצליחו לחזור ברבע השלישי בעזרת משחק נהדר של דמונד מאלט, אבל טונצ'רי ואיליאסובה לחצו על הדוושה, החזירו את האורחים ליתרון דו ספרתי והבטיחו את הניצחון שמסבך עוד יותר את החלק העליון של בית ג'. דושקו סבאנוביץ' הוליך את קלעי אפס עם 16 נקודות ו-10 ריבאונדים, סטנקו באראץ סייע לו עם 12 ו-5 ריבאונדים. את שרלרואה הוליך דמונד מאלט עם 21 נקודות (3 מ-10 לשלוש).

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully