וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "לצדביטה יש שמות מהיורוליג"

25.11.2011 / 19:27

עוזר מאמן מכבי ת"א מתכונן למפגש מול הקרואטים באדריאטית (ש', 19:00, ספורט5). אליהו: "צריכים לשחק כמו נגד מילאנו"

מכבי תל אביב תפגוש מחר (שבת, 19:00, שידור חי בספורט5 ו-5HD) את צדביטה זאגרב במסגרת הליגה האדריאטית. כזכור, הצהובים עדיין לא הפסידו העונה במסגרת המפעל ונמצאים במאזן 0:7, היריבה במקום השני בטבלה עם מאזן 1:7. צוות המאמנים, ששיבח את השחקנים על ההקרבה והנכונות שהציגו השחקנים מול במשחק מול מילאנו (76:85), ביקש להמשיך להציג זאת אותה יוכלת ומחויבות גם בשבת תוך שהם מקפידים להדגיש את חשיבות הריבאונד.

גיא גודס לא מקל ראש ביריבה הקרואטית: "זה משחק קשה מול קבוצה טובה מאוד עם הרבה שחקנים טובים. יש שם שמות של שחקנים מהיורוליג וצפוי לנו משחק קשה וטוב". גם ליאור אליהו נשמע דרוך לקראת המשחק: "נתכונן אליו כמו שצריך ואני מקווה שיהיה בסדר", אמר הפורוורד.

אליהו התייחס לניצחונה של מכבי על מילאנו ביורוליג: "הצגנו משחק התקפה טוב יותר ואנחנו עכשיו במקום הראשון בבית. זו תמיד המטרה של מכבי - להיות במקום הראשון בכל מקום ובינתיים זה בסדר. אני חושב שאנחנו צריכים לשחק כמו מול מילאנו. היה משחק הקרבה של כולם והמפתח היה משחק ההתקפה. כל השחקנים היו טובים כשסופו וג'ורדן פארמר הציגו משחק מדהים. אני לא זוכר מחצית כזו של סנטר באירופה הרבה זמן. כל הכבוד לסופו ואני מקווה שימשיך כך".

אליהו התייחס לביקורות שהוטחו בקבוצה בשבוע האחרון: "לאחר הפסד ממהרים לתת כותרות. צריך לזכור ששיחקנו שלושה משחקים בארבעה ימים. יכול להיות שהיינו בכושר פחות טוב בשבוע שעבר, אבל אני חושב שהצגנו משחק התקפה טוב לאורך העונה. מכבי תמיד מכוונת הכי גבוה שאפשר בכל מסגרות בה היא משחקת".

מכבי תל אביב תיפרד בעונה הבאה מהאדריאטית?

צפו בצהובים גוברים 76:85 על מילאנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully