וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל ספרדי: ניצחונות לברצלונה וריאל מדריד

שתי הגדולות המשיכו לשעוט קדימה. האלופה עבדה קשה עד שגברה 67:77 על ויאדוליד. הבלאנקוס גברו 74:82 על לאגון ארו

אחת הליגות הטובות והמרתקות באירופה, הליגה הספרדית בכדורסל, קיימה היום (ראשון) את המחזור השמיני שלה. במוקד עמדה האלופה ברצלונה, שאירחה לקרב קצוות את ויאדוליד האחרונה. למרות פערי הכוחות על הנייר, האורחת לא הסכימה להיכנע בקלות ומתחה את בארסה כמעט לכל אורך 40 הדקות, עד שבסיום ניצחה ברצלונה 67:77. במחצית עמד הפער על שש נקודות בלבד לטובת הבלאוגראנה. חואן קרלוס נבארו ובוניפס נ'דונג הריצו את המארחים קדימה, אבל שלוש דקות לסיום ויאדוליד כבר השוותה את התוצאה ל-66:66. שם נגמר לה הכוח ונ'דונג, יחד עם פיט מיקל, הובילו ריצת 1:11 שהבטיחה את הניצחון. ארזם לורבק הוביל עם 17 נקודות, מיקל תרם 14, צ'אק אידסון קלע 12. נבארו ונ'דונג עם 10 כל אחד.

יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, ריאל מדריד, שתארח את הצהובים בעוד כשבועיים, נשארה צמודה לפסגה, כשגם במאזנה שבעה ניצחונות והפסד בודד, זאת לאחר שגברה 74:82 על לאגון ארו. הבלאנקוס פתחו היטב ועלו ליתרון 13 כבר בסיום הרבע הראשון. משם ועד לסיום הפער נע סביב עשר הנקודות, כשרודי פרננדס (13 נקודות) וניקולה מירוטיץ' (12 נקודות ושבעה ריבאונדים), דואגים להשאיר את הניצחון בבירה.

מלאגה השלישית לא התקשתה להביס בחוץ 77:97 את אליקנטה. קריסטאפס ואלטרס הליטאי הוביל עם 19 נקודות (חמש שלשות ללא החטאה). עוד נציגת יורוליג, סגנית האלופה בילבאו, ממשיכה להפסיד, הפעם 75:67 ביתי מול קאחסול. זה היה ההפסד החמישי של הבאסקים, שמותיר אותם במקום ה-12 בלבד.

במשחקים נוספים גברה סראגוסה 74:81 על מנרסה, ולנסיה ניצחה 83:86 את מורסיה. בדאלונה עברה את בלוסנס מונבוס עם 67:73 ואילו פואנלברדה ניצחה 65:69 את גראן קנאריה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully