וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': סנט פטרסבורג הביסה את מכבי חיפה 60:101

הקבוצה הרוסית של צביקה שרף לא התחשבה בירוקים והביסה אותם בקלות. ברק נתניה-אקדמיק סופיה

מכבי חיפה הובסה הערב (שלישי) 101:60 על ידי ספרטק סנט פטרסבורג של צביקה שרף במסגרת המחזור השלישי בשלב הטופ 16 של היורוצ'אלנג'. הקבוצה של עמי נאווי לא היוותה יריב לקבוצה הרוסית בשום שלב של המשחק, כאשר ההפרש נע בין 10 ל-20 לאורך כל המחצית הראשונה, והמחצית השנייה הייתה לפרוטוקול בלבד. שחקני חיפה ייצאו כעת לחופשה וישובו לליגת העל בעוד כשבועיים. לקבוצה יש עוד סיכוי לעלות לשלב רבע הגמר אם ירשמו סיבוב שני מרשים. ספרטק סנט פטרסבורג הבטיחה ככל הנראה את העלייה לרבע הגמר בעקבות הניצחון.
חיפה לא מצאה פיתרון למשחק המהיר של הרוסים שפתחו עם יתרון 11:18. הרוסים המשיכו בשלהם וברחו ליתרון 18:33 בסוף הרבע הראשון. רוברט רותבארט נכנס לפרקט ברבע השני והוריד את ההפרש עם 6 נקודות רצופות ל-34:28. הנרי דומרקאנט המשיך בשלו, ועד המחצית סנט פטרסבורג ברחה שוב ל-33:44. דקות טובות של שחקניו של שרף בתחילת המחצית השניה העלו את היתרון ל-35:52 לזכותם. ההתפרקות של חיפה המשיכה, כשניקולה דרגוביץ' חוגג על חשבונם בדרך ל-45:75 בסוף הרבע השלישי. הרבע הרביעי היה לפרוטוקול בלבד, וסנט פטרסבורג המשיכה במומנטום עד לניצחון מרשים 60:101.

קלעו למכבי חיפה: מרקו קילינגסוורת' 13, רוברט רותבארט 10, אלישי כדיר 9, סילבן לנדסברג 8, ג'רמיין ג'קסון 7 ו-8 אסיסטים, פרנק רובינסון 5, אבי בן שימול 3, דרק לאו 2, דרו האוזמן 1. בלטו בסנט פטרסבורג: הנרי דומרקאנט 21, אנטון פונקרשוב ופטריק בברלי 13 כל אחד.

נתניה הפסידה בסופיה, ואיבדה סיכוי ריאלי

ברק נתניה של אריק אלפסי, שטרם ניצחה בשלב הטופ 16 של היורוצ'לאנג' לא הצליחה לעשות זאת גם בתום המשחק השלישי לאחר שהפסידה בבולגריה 84:76 לאקדמיק סופיה. נתניה קרסה במהלך הרבע השני של המשחק, וניסיון קאמבק של הקבוצה ברבע הרביעי לא צלח. נתניה תצטרך כעת לנצח את כל משחקיה בסיבוב השני, מה שלא נראה ריאלי, וככל הנראה תתמקד כעת במשחקי הליגה, שם מחכה לה משחק קריטי מול עירוני אשקלון ביום ראשון הבא.

הקבוצה הבולגרית פתחה את המשחק טוב יותר, ו-9 נקודות של פטרסו ןהעלו אותה ל-9:15 בפתיחה. נתניה חזרה למשחק בעיקר בזכות רומאו טראוויס ועלתה ליתרון 20:21 בסוף הרבע הראשון. הקצב של הרבע השני ירד והקבוצות הירבו לאבד כדורים. אקדמיק ניצלה זאת ופתחה פער משמעותי עד המחצית 34:48. ההתפרקות של נתניה המשיכה גם ברבע השלישי והבולגרים עלו ליתרון 38:55. נתניה צימקה מעט בזכות דקות טובות של כריס ווטסון בדרך ל-65:52 בסוף הרבע השלישי. טוני יאנגר הוביל את הקאמבק של נתניה בתחילת הרבע הרביעי, כשהוריד את ההפרש ל-2 נקודות בלבד. הבולגרים ניצלו דקות אחרונות לא טובות של נתניה מהקו ובסיום ניצחו 76:84.

קלעו לברק נתניה: רומיאו טראוויס 32 ו-14 ריבאונדים, כריס ווטסון 11, טוני יאנגר 8, אריק מקולום 7, אדריאן בנקס 5, אלטון בראון וטוני וושהאם 4 כל אחד, ערן אסנטי 3, אוריה גור. בלטו בסופיה: טראוויס פטרסון 17, דיאן סטוינובסקי 15 ו-11 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully