וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש לקראת ריגה: "רוצים להבטיח את העלייה"

מאמן ירושלים יודע שניצחון על הלטבים יעלה את קבוצתו לשלב הבא ביורוקאפ (19:30, ער' 33). גלבוע/גליל תארח את סדויטה

הפועל ירושלים תתארח מחר (שלישי, 19:30, שידור ישיר בערוץ 33) בריגה מול VEF ריגה במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים של היורוקאפ. לאחר שגברה הקבוצה 82:91 על נימבורק הצ'כית במחזור האחרון, התמקמה הפועל ירושלים במקום הראשון בטבלה בבית. הקבוצה נחתה הבוקר בלטביה ורוצה להבטיח סופית את העלייה במשחק מחר. הצוות המקצועי חוזר ומדגיש בשבועות האחרונים, בייחוד לאחר שני הפסדי החוץ מול חולון והקבוצה הצ'כית, כי "ההגנה היא המפתח", כשהמאמן עודד קטש מבקש משחקניו להראות אגרסיביות ואינטנסיביות. "ההגנה מאוד משמעותית במשחקי החוץ שלנו", הסביר הצוות המקצועי לשחקנים.

בירושלים סובלים ממכת פציעות, וויל סולומון סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, אך צפוי לשחק. גם בריאן רנדל הפצוע צפוי לשחק, אולם בירושלים ישתדלו לשתף אותו במשחק רק "אם זה יהיה הכרחי", לדבריהם. יוגב אוחיון, שלא מתאמן בשל הפציעה בקרסול ,נמצא בספק.

הפועל ירושלים מובילה את הבית במפעל האירופאי ותבטיח את העפלתה לסיבוב השני אם תנצח. במחזור הראשון, במפגש הראשון בין ירושלים לבין היריבה הלטבית, הפגינה ירושלים עליונות וניצחה אותה בתוצאה 78:91. ריגה פתחה את שלושת המחזורים הראשונים של הירוקאפ עם שלושה הפסדים, אך בשבוע שעבר השיגה ניצחון ראשון במפעל העונה, כשניצחה את קחאסול 82:83.

"הרצון הוא להבטיח את העלייה לשלב הבא כבר מחר", אמר עודד קטש לאתר הרשמי של הקבוצה. "אנו רוצים לשמור על ראשות הבית ובשביל לעשות זאת נהיה חייבים לנצח את ריגה, שנמצאת בכושר טוב ואחרי הניצחון בשבוע שעבר היא תרצה גם כן לשפר עמדות ולהגיע למקום שיבטיח לה את העלייה. למרות הפציעות אנחנו באים במטרה ברורה לנצח ולעלות שלב".

הסיכוי האחרון של גלבוע/גליל

הפועל גלבוע/גליל עליון תארח מחר את סדויטה זאגרב במסגרת המחזור החמישי של שלב הבתים של היורוקאפ (19:00, שידור ישיר בערוץ 1). לראשונה בקמפיין הנוכחי תארח גלבוע/גליל את משחקה הביתי באולם גן נר, וזאת לאחר שבשני משחקי הבית הראשונים של הקבוצה היא נאלצה לנדוד לאולם מלחה, ובשניהם הפסידה. הקבוצה מגיעה למשחק במצב בו העפלה לסיבוב השני לא תלויה בה. גם אם תנצח גלבוע/גליל את שני המשחקים שנותרו לה, היא תצטרך שני הפסדים של מאריופול, ורק כך תוכל לעלות לסיבוב השני.

הקבוצה מגיעה למשחק במצב רוח לא טוב לאחר שרצף הניצחונות שלה בליגה נקטע ביום ראשון בהפסד למכבי אשדוד. המאמן ליאור ליובין קיים היום לפני האימון המסכם של הקבוצה תדריך בו ניסה להרגיע את הקבוצה, ולהחזיר לה את הביטחון שעבד בשני ההפסדים הצמודים האחרונים שלה. בקבוצה מקווים לתרומה ממשית יותר מהכוכב רודני גרין, שבמשחקים האחרונים בליגה ובאירופה נמצא בנסיגה מסוימת. גרין רושם רק 9.3 נקודות למשחק בממוצע ביורוקאפ, כשבהפסד במאריופול בשבוע שעבר קלע בסך הכל 2 נקודות ב-24 דקות.

מצבה של הקבוצה הקרואטית, שלפני שבוע גברה במסגרת הליגה האדריאטית על נימבורק הצ'כית, טוב בהרבה. סדויטה תלויה בעצמה, ואם תוכל לנצח מחר בגן נר, לאחר שהפסידה לגלבוע/גליל במשחק הראשון בין הקבוצות, ולא תמעד במשחק הבית מול מאריופול, תמצא עצמה הקבוצה הצנועה בשלב הבתים השני של המפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully