וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: גלבוע/גליל עליון הפסידה 92:88 למאריופול

הישראלית מחקה פיגור וכפתה הארכה, אך נותרה אחרונה וסיכוייה לעלות לשלב הבא נמוכים. ליובין: "אני מתוסכל מאוד"

הפועל גלבוע/גליל עליון רצתה להשאיר לעצמה איזה שהוא סיכוי להמשיך לשלב הבא ביורוקאפ, ולשם כך היא הייתה צריכה לנצח הערב (שלישי) את מאריופול בחוץ, במסגרת המחזור הרביעי של בית ב' ביורוקאפ. אך הקבוצה של ליאור ליובין שוב הוכיחה שבשלב הזה ועם העומק שלה, היא לא מסוגלת להתמודד עם שני משחקים בשבוע והפסידה 92:88 אחרי הארכה דרמטית.

אמנם האלופה הישראלית חזרה לעצמה לאחרונה והשיגה שלושה ניצחונות רצופים בליגת העל שהעלו אותה למקום השני בליגה, אך נראה שאירופה מהווה עבורם בעיקר עונש בשלב זה. לגלבוע/גליל עליון יש כרגע מאזן של ניצחון אחד ושלושה הפסדים, כששניים מתוכם ב"בית" המאולתר במלחה. לאחר ההפסד הערב, הקבוצה של ליאור ליובין איבדה כמעט כל סיכוי להאריך את העונה האירופית שלה.

מאמן גלבוע/גליל ליובין נשמע מאוכזב בסיום: "אני מתוסכל מאוד. הייתה לנו סדרה נוראית של איבודי כדור ובמשחק צמוד כל כך זה היטה חד משמעית את הכף לרעתנו. שיחקנו כדורסל בסדר, זה לא היה אחד המשחקים הכי רעים שלנו. צריך לזכור ששיחקנו בחוץ מול אלפיים חמש מאות צופים, נגד אלופת אוקראינה שהיא קבוצה מאד מנוסה במעמדים אירופים, אז בכל זאת מגיע לחבר'ה קרדיט ולא צריך להיסחף בביקורת. ייתכן שהפסדנו את המשחק הזה עוד לפני ההארכה, אבל עכשיו זה כבר באמת לא חשוב. יש לי בקשה אחת מהנהלת היורוקאפ: תנו לנו לשחק בבית שלנו מול הקהל שלנו".

מהלך המשחק

מאריופול פתחה את המשחק עם שתי שלשות, אחת של ראמל קרי ואחת של פרד האוס שהוסיף גם פאול-סל וברחה ל-2:11 מהיר כשג'ק מקלינטון קולע את הנקודות של האורחת. גלבוע/גליל המשיכה לצמק עם נקודות של וורן קארטר, אנטון קזרנובסקי, יבזורי ושוב מקלינטון בדרך ל-15:15. שתי שלשות רצופות המארחת, בזכות מקסים איבשין ומקסים פוצוזבונוב העלו את אותה ל-17:21. מאריופול המשיכה לרוץ עד סוף הרבע עם זריקות עונשין מדויקות של האוס ושתי נקודות של איבשין והרבע נגמר ב-17:25.

הרבע השני נפתח בקצב איטי יותר מהרבע הראשון, כשגלבוע/גליל מתקשה לייצר נקודות ונקלעת לפיגור 35:23 כשקארי, תומאס והאוס מייצרים את הנקודות למארחת. בשלב הזה, שוב מקלינטון התעורר ועם פאול-סל ושני אסיסטים לקארטר וליונס הצליח להוביל את הקבוצה של ליובין ל-28:35. עד תום המחצית הצליחה גלבוע/גליל לצמק ל-35:39.

האוס פתח עם שלשה את הרבע השלישי והעלה את המארחת ל-35:42. מכאן התחילה גלבוע/גליל להיכנס לעניינים ורצה ל-0:12 עם שלשות של מקלינטון ויבזורי ונקודות ווילקרסון בדרך ל-42:47. הקבוצה המארחת הצליחה להתאושש, סגרה את הפער מנקודות של פוצוזבונוב ותומאס והרבע נגמר בשוויון 57:57. מקלינטון היה השחקן הדומיננטי של האלופה הישראלית גם בתחילת הרבע האחרון, כשפתח אותו עם שלשה. אלא שכאן נכנס לעניינים דימיטריוס אלכסנדר, שלא קלע אפילו נקודה עד תחילת הרבע, וסגר אותו עם תשע כששתי הקבוצות נותרות צמודות והמשחק נגמר ב-73:73, ששולח את שתי הקבוצות להארכה.

הקבוצה של ליובין הצליחה לעלות ל-73:75 בתחילת ההארכה והמשחק המשיך להיות צמוד עד שמאריופול הצליחה לקלוע ארבע נקודות רצופות ולעלות ל-80:84, אך גם כאן האורחת לא נבהלה וצימקה ל-84:85. האוקראינים דייקו בשתי זריקות עונשין של דימיטריוס אלכסנדר ועלו ל-84:87, אך גלבוע החזירה בסל משלה בדרך ל-86:87. הקבוצה של ליובין שוב שלחה את המארחת לקו וזו דייקה בקליעה אחת ועלתה ל-86:88, אך האורחת השיבה בסל משלה ואיזנה ל-88:88. כאן הצליחה המארחת לקלוע ארבע נקודות רצופות ועלתה ל-88:92.

קלעו למאריופול: פרד האוס 17 נקודות (8 ריבאונדים), ראמל קארי 16 (8 ריבאונדים), דימיטריוס אלכסנדר 15, מקסים פוצבונוב 15, כריס אואנס 10 (7 ריבאונדים), צ'ארלס תומאס 9, מקסים איבשין 6, אולכסנדר שקוטילניק 3.

קלעו לגלבוע/גליל: ג'ק מקלינטון 20, וורן קארטר 19 (6 איבודים), טיילר ווילקרסון 16 (8 ריבאונדים), דגן יבזורי 12, גל מקל 10 (8 אסיסטים ו-2 מ-12 מהשדה), אנטון קרזרנובסקי 6, רודני גרין 2, אבישי גורדון 2, ליאו ליונס 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully