וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי מוסינזון חתם בהפועל קצרין/גליל עליון

16.8.2009 / 14:57

אחד השחקנים הצבעוניים בכדורסל הישראלי יתחרה העונה בהפועל אוסישקין, אחרי שהמגעים שלו עם עירוני רמת גן לא צלחו

אחרי שכבר כמעט סיכם את תנאיו לשובו לעירוני רמת גן, חתם היום (ראשון) גילי מוסינזון בצורה מפתיעה במדי הפועל קצרין/גליל עליון העולה החדשה לליגה הארצית. מוסינזון עצמו כבר שמח על החזרה לרמת גן, אך הקבוצה והשחקן לא הצליחו להגיע לסיכום סופי על פרטיו של השחקן שכבר ערך אימון ראשוני במדיה. במקום זאת ישחק מוסינזון בקצרין שהתאחדה עם הפועל גליל עליון מליגה ב', ובסגל השחקנים שלה משחק בין היתר ארתור אברונין שנמנה בעבר על הנבחרות הצעירות של ישראל.

מוסינזון בן ה-30 רשם העונה במדי מכבי ראשון לציון 13.2 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק, לאחר שנתיים טובות במדי הפועל גליל עליון. לקראת סיום העונה הושעה השחקן מכל פעילות לאחר תקרית עם המאמן עופר ברקוביץ'. השחקן, שעבר לא מעט פציעות בקריירה הספיק להחליף לא מעט תחנות שכללו בין היתר את הפועל תל אביב, מכבי חדרה, עירוני רמת גן, אליה כמעט וחזר והפועל רמת השרון. הקדנציה הקודמת של מוסינזון ברמת גן הייתה בעונת 2001/2, אז הספיק הפורוורד לעשות הרבה הדים בליגה לפני שתקרית עם ארז אדלשטיין סיימה עבורו את העונה לפני משחקי הפלייאוף.


ארז חזן, המנהל המקצועי של הפועל קצרין/גליל עליון: "אין מאושר ממני. האמת שאת הקרדיט על הרעיון ניתן לגילי. גילי יצר איתנו קשר ואמר שהוא רוצה לחזור לגור בגליל ומאותו רגע עשינו את כל המאמצים כדי שהוא יוכל לשחק בליגה הארצית. מבחינתנו זה מהלך גדול לא רק מבחינה מקצועית, אלא מבחינת האזור, שבחור כמו גילי חוזר לפה אחרי שהוא כבר היה פה שנתיים. כבר סידרנו לו קבוצת קט סל לאימון, אנחנו עובדים על זה שהוא יאמן פה עוד קבוצות.

"אנחנו לא יוצאים בהצהרות, עוד לא עשינו אימון אחד, אנחנו שנה ראשונה בליגה ארצית. אני לא מכיר את הליגה הזאת ולא את השחקנים ויחסי הכוחות, אז לצאת בהצהרות זה מוקדם. אנחנו בהחלט עשינו צעד משמעותי להתחזק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully