וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון מעוניינת באורי יצחקי

3.6.2008 / 21:42

אחרי החתמת שון ג'יימס מנסים בקבוצה לצרף את שחקן עירוני רמת גן, שגדל בקבוצה. ברמת גן, מנגד, עושים מאמצים גדולים להשאירו

בבני השרון עוד לא יודעים מי יהיה המאמן בעונה הבאה, אך בקבוצה של אלדד אקוניס פועלים לסיכום עם שחקנים גם ללא מאמן. השחקן הבא שנמצא על הכוונת של בני השרון הוא אורי יצחקי, שגדל בבני הרצליה, אחת מהקבוצות שממנה מורכבת בני השרון. יצחקי בן ה-27 רשם העונה את עונת השיא שלו בקריירה בכדורסל הישראלי כשהיה השחקן הבולט בעירוני רמת גן ורשם 15 נקודות ו2.5 ריבאונדים תוך כדי שהוא מוביל את קבוצתו למקום השביעי בליגה. כרגע הצדדים נמצאים במגעים, אך יש פערים. ברמת גן עושים מאמץ על מנת להציע ליצחקי הצעה משופרת ולשמור אותו בקבוצה.

יצחקי, כאמור, גדל בבני הרצליה, היה חלק מנבחרת העתודה של שנת 2000, ולאחר מכן עבר ל מכבי רעננה ומשם להפועל ירושלים. אחרי חצי שנת הקפאה בניסיון להכנס למכללת קלמזון, ולאחר מכן חזר לעירוני רמת גן, לקדנציה ראשונה. אחרי רמת גן יצחקי המשיך בנדודים לרמת השרון ולבני השרון לפני שיצא לשחק בלאשקו הסלובנית. אחרי עונה בלאשקו, חזר לעירוני נהריה לחודש, שוחרר ונראה כאילו הקריירה דועכת לפני קרש ההצלה בעירוני רמת גן.

כבר באמצע העונה הנוכחית פנו גורמים בבני השרון ליצחקי אך יצחקי דחה את ההצעה בעקבות הבמה שקיבל ברמת גן. כרגע בבני השרון חתומים מאיר טפירו, עוסמאן סיסה, קוקי בלצ'ר ושון ג'יימס כאשר גם ארז כץ וניצן חנוכי ימשיכו בקבוצה. בקבוצה עושים מאמצים על מנת לצרף גבוה ישראלי, עמדה בה לקתה הקבוצה ברגעים החשובים של העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully