וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה ניצחה את הפועל ירושלים 85:86 עם שלשה דרמטית של הופסון

מדהים: המארחים כבר הובילו ב-23 נקודות, אבל קאמבק גדול של נהריה פתח את המשחק לגמרי. שלשה גדולה של סקוטי הופסון על הבאזר נתנה לסגולים ניצחון, וגנבה לירושלמים את יתרון הביתיות

one

טירוף בארנה: הסדרה הרביעית ברבע גמר הפלייאוף יצאה לדרך הערב (שלישי) עם ניצחון דרמטי של עירוני נהריה 85:86 על הפועל ירושלים. שלשה גדולה של סקוטי הופסון על הבאזר נתנה לשחקניו של אריק אלפסי ניצחון גדול, העלה אותם ל-0:1 בסדרה וגנב לירושלמים את יתרון הביתיות. המארחים עוד הובילו ב-23 נקודות הפרש בתחילת המשחק, אך קאמבק גדול של הסגולים הוביל אותם לניצחון ראשון בבירה מאז דצמבר 2014.

שחקן עירוני נהריה סקוטי הופסון קולע סל ניצחון. ברני ארדוב
סל הניצחון. הופסון/ברני ארדוב

מהלך המשחק:

הרבע הראשון נפתח עם ריצת 0:9 של המארחים שהכריחה את אריק אלפסי לקחת פסק זמן. הפתיחה המסחררת המשיכה וליאור אליהו העלה את ירושלים ליתרון 3:18. שלשה של טרנס קינזי העלתה את ההפרש לעשרים נקודות, וזה כבר 3:23 לירושלים. הסגולים לא הצליחו להיכנס למשחק והרבע הראשון הסתיים בשליטה אדומה מובהקת, 10:32.

נהריה עלתה לרבע השני אגרסיבית יותר, אך לא הצליחה לנגוס בהפרש באופן משמעותי. שתי דקות ורבע להפסקה, המארחים היו ביתרון 34:48. דרווין קיצ'ן קבר שלשה שהורידה את ההפרש לעשר נקודות בלבד, סקוטי הופסון הוסיף שתי נקודות נוספות והוריד את הקבוצות להפסקה ביתרון ירושלמי 41:49.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני עירוני נהריה חוגגים עם סקוטי הופסון. ברני ארדוב
חגיגה של נהריה/ברני ארדוב

נהריה המשיכה לשחק נפלא, הרבע השלישי התחיל עם שלשה של יהונתן שולדבראנד שקבעה ריצת 2:16, והיתרון של ירושלים ירד לחמש בלבד. המארחים הבינו שהמשחק עלול לברוח, והגיבו עם ריצת 0:7 משלהם בדרך ליתרון 48:56. שלשות של שולדבראנד וסטו דגלאס קבעו שוויון 59:59, שהשאיר את הקהל בארנה בהלם. ניק פאוסט העלה את נהריה ליתרון ראשון במשחק והשלים רשמית את הקאמבק, 60:61. טרנס קינזי קלע זריקת עונשין וסיים את הרבע בשוויון - 61:61.

הרבע האחרון נפתח עם שתי שלשות רצופות של אקס ירושלים, דרווין קיצ'ן, שהעלו את הסגולים ליתרון 66:70. היתרון המשיך לעבור צדדים, וקרטיס ג'רלס החזיר את הירושלמים ליתרון 72:73 עם לייאפ נפלא, קצת יותר מארבע דקות לסיום המשחק. שולדבראנד ירה משלוש והעלה את לנהריה ליתרון נקודה, 74:75. ג'רלס נשלח לקו וקלע פעמיים, והיתרון חזר לירושלים - 79:80. המארחים יצאו להתקפה קריטית, קינזי הצליח להשיג נקודות חשובות עם סל גדול והיתרון עמד על שלוש נקודות, 10 שניות לסיום. דגלאס קלע פעמיים מהקו, קינזי רק אחת והדרמה הגיעה לשיאה במהלך האחרון במשחק: אחרי ההחטאה של קינזי, סקוטי הופסון נתקע מול השמירה, אבל לקח שלשה מטורפת שהלכה פנימה וניצחה לנהריה את המשחק - 85:86 בסיום.

בר טימור שחקן הפועל ירושלים (שמאל) מול דרווין קיצ'ן שחקן עירוני נהריה. ברני ארדוב
קיצ'ן מול טימור/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: טרנס קינזי 23 נקודות (9 מ-13 מהשדה) ו-4 חטיפות, קרטיס ג'רלס 21 ו-6 אסיסטים, ליאור אליהו 14, טראוויס פיטרסון 10 ו-8 ריבאונדים, ריצ'ארד האוול 7 ו-8 ריבאונדים, בר טימור 6, יותם הלפרין 3, ג'רום דייסון 1. אלסנדרו ג'נטילה (07:48 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו לעירוני נהריה: דרווין קיצ'ן 19 נקודות (7 מ-10 מהשדה), 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, יהונתן שולדבראנד 16 ו-7 ריבאונדים, סקוטי הופסון 13 ו-5 איבודים, סטו דגלאס 12, ניק פאוסט 11, טיירון נאש 9 ו-11 ריבאונדים, ניב ברקוביץ' 6. איגור נסטרנקו (05:43 דקות) וערן אסנטי אסרא (08:42) שותפו, אך לא קלעו.

אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אמארה סטודמאייר תומך מבחוץ/ברני ארדוב
אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אוהדי הפועל ירושלים/ברני ארדוב
שחקן הפועל ירושלים ג'רום דייסון, שחקן עירוני נהריה איגור נסטרנקו. ברני ארדוב
נסטרנקו מול דייסון/ברני ארדוב
אוהדי עירוני נהריה. ברני ארדוב
אוהדי עירוני נהריה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully