וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוליו אולרטיקוצ'אה: "שוחחתי עם ביילסה, הוא הציע לי לעבוד תחתיו בנבחרת"

המאמן שידריך את ארגנטינה בריו 2016 חשף: "מרסלו הוא המפתח להצלחת הנבחרת, הוא רוצה לעשות הכול כדי לסייע לי בטורניר". בתקשורת המקומית בטוחים: ברגע שימונה, ביילסה ימריא כדי לשכנע את מסי לחזור לנבחרת

AP

בווידאו: ארגנטינה מפסידה בגמר הקופה סנטנריו

האם חזרתו של מרסלו ביילסה אל נבחרת ארגנטינה קורמת עור וגידים? על פי הדברים של מאמן הנבחרת לריו 2016 חוליו אולרטיקוצ'אה לתקשורת במולדתו עולה כי 'אל לוקו' כבר התחיל לעבוד. בזמן שהסגל של האלביסלסטה התגבש לקראת המשחקים האולימפיים בעוד פחות מחודש, המאמן הזמני סיפר: "שוחחתי עם ביילסה, והוא הציע לי לעבוד תחתיו אם הוא ימונה למאמן הנבחרת. הוא רוצה לעשות הכול כדי לסייע לי בטורניר הקרוב, לטעמי מרסלו הוא המפתח להצלת הנבחרת".

כזכור, שמו של 'אל לוקו' נקשר עם חזרה לארגנטינה בצל הכאוס בהתאחדות המקומית, ההפסד בגמר הקופה סנטנריו לצ'ילה ופרישתו של הקפטן ליאונל מסי. ביילסה בחר לסיים את הקדנציה בת היומייים בלאציו בעקבות חוסר הבנות עם הנהלת הנשרים כאשר הטענה ברחבי אירופה ובלאציו סוברת כי התפטרותו של חרארדו מרטינו הייתה זו שגרמה לביילסה לפלרטט מחדש עם ההתאחדות.

לגבי הסגל המטרה של ארגנטינה לקראת ריו הוסיף אולרטיקוצ'אה: "יש לכולנו תחושת שייכות גדולה, אנחנו לובשים חולצה בעלת משמעות ומי שרוצה לעשות את המדינה שלו גאה יעניק הכול עבורה. נשים הכול בצד, נעמוד מול האתגר וננסה להשיג את התוצאות שכולנו רוצים".

עוד בנושא:
מרסלו ביילסה: "כל הדברים שהובטחו לי מהנהלת לאציו לא קוימו"
יומיים אחרי שמונה: מרסלו ביילסה החליט לוותר על אימון לאציו

מרסלו ביילסה מאמן מארסיי. AP
כבר מכין את הצוות. ביילסה/AP

בזמן שביילסה עובד כבר על הצוות המקצועי המתגבש, בארגנטינה ממשיכים לפעול על מנת להשאיר את הפרעוש בנבחרת. הקמפיינים למען מסי אמנם איבדו את הקצב מאז הגמר מול צ'ילה כאשר הקפטן נופש באיביזה. ביילסה כבר מתכנן לשוחח עם מסי עם קבלת התפקיד בתקווה למצוא את דרך הזהב כדי להחזירו לקראת הגביע העולמי שיתקיים ברוסיה ב-2018.

ביילסה בן ה-60 החל את קריירת האימון שלו בניואלס אולד בויס הארגנטינאית והגיע לאירופה לראשונה ב-1998 כדי לאמן את אספניול. לאחר מכן אימן במשך שש שנים את האלביסלסטה והמשיך את הקריירה הבינלאומית עם ארבע שנים נוספות בצ'ילה. בשנים האחרונות עמד על הקווים של אתלטיק בילבאו ומארסיי, וזו הייתה אמורה להיות משרתו הראשונה באיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully