וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב רוצה את טואטחה, חיפה מעוניינת בריקן ו-ורמוט

לוואלה ספורט נודע ששני הצדדים שוחחו הבוקר לגבי המגן. מקורב לצהובים טוען כי מכבי חיפה מבקשת בנוסף לוורמוט מגן שמאלי, כנראה אבי ריקן ובנוסף גם סכום כספי. קרויף חוזר לאופציית ארון שונפלד. צפו במשדר באולפן וואלה! NEWS

קובי אליהו

בווידאו: צפו במשדר באולפן וואלה NEWS לקראת מכבי תל אביב מול בית"ר

מכבי תל אביב ממשיכה לבדוק אפשרות לבצע עסקה במסגרתה תרכוש את כרטיסו של טאלב טואטחה. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי הצהובים מתעניינים במגן מכבי חיפה, כשזו רוצה את גילי ורמוט, אולם כעת מתברר כי הבוקר פנו הצהובים לירוקים בניסיון להעביר את המגן אליהם. מכבי חיפה דורשת 1.3 מיליון יורו תמורת טואטחה ואילו עסקת ורמוט זולה בהרבה. לכן, מכבי חיפה עשויה לדרוש שחקן נוסף, כנראה את אבי ריקן, אך לא ברור האם מכבי תל אביב תסכים לשחרר אותו.

שחקן מכבי תל אביב, דור מיכה, מול שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה. ברני ארדוב
בקרוב בצהוב? טואטחה מול דור מיכה/ברני ארדוב

כזכור, אתמול החתימו הצהובים את האריס מדוניאנין הקשר הבוסני אך הצהובים לא מתכוונים להסתפק בהחתמה הזו ורוצים להתחזק גם בעמדה שכרגע מאייש אותה עומרי בן הרוש מגן הנבחרת. טואטחה, 23, רשם העונה 13 הופעות במדים הירוקים אך הושעה כזכור מהדרבי מול הפועל חיפה בגביע הטוטו כשבחיפה טענו שזה נבע מהתנהגותו בתקופה האחרונה והמגן גם לא נכלל בסגל במשחק הליגה אתמול מול הפועל עכו, כששי בן דוד הצעיר אייש את העמדה הזו במקומו.

מעבר לכך, מכבי תל אביב חוזרת לאופציית ארון שונפלד. בעקבות הדרישה של הפועל תל אביב לקבל את החלוץ עכשיו והסירוב של מכבי נתניה לשחרר אותו בחלון ההעברות הנוכחי, נכנסה הבוקר מכבי תל אביב חזרה לתמונה והיא מוכנה להחליף את הפועל בתנאים משודרגים ולקבל את החלוץ רק בתום העונה. בין הצדדים מתקיימות שיחות וההערכה היא שמכבי תל אביב תסגור את העסקה אם הפועל תמשיך להתעקש לקבל את השחקן כבר עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully