וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מינתה את סלבישה יוקאנוביץ' הסרבי למאמן

14.6.2015 / 22:52

אלופת המדינה הודיעה על צירופו של הסרבי, שאימן את ווטפורד בעונה החולפת והעלה אותה לפרמיירליג. יחליף את פאקו אייסטרן שהוליך את הקבוצה לזכייה בטרבל. גולדהאר: "הניסיון שלו יעזור להגשים את המטרות בזירה המקומית ובזירה האירופית"

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן ווטפורד. GettyImages
החל את דרכו בפרטיזן. יוקאנוביץ'/GettyImages

מכבי תל אביב הודיעה על צירופו של המאמן סלבישה יוקאנוביץ', שאימן את ווטפורד בעונה החולפת והעלה אותה לפרמיירליג. הוא יחליף את פאקו אייסטרן שהוליך את הקבוצה לזכייה בטרבל. זהו המאמן הרביעי בארבע עונותיו של ג'ורדי קרויף במכבי תל אביב, אחרי אוסקר גרסיה, בשתי קדנציות, פאולו סוזה ופאקו.

יוקאנוביץ', בן 46, אימן בפרטיזן בלגרד, במונטאג יונייטד התאילנדית, בלבסקי סופיה, בהרקולס ובווטפורד, שסיימה בעונה החולפת במקום השני בצ'מפיונשיפ. כשחקן שימש קשר אחורי, והופיע במדי נבחרת יוגוסלביה במונדיאל 98' וביורו 2000. הוא עבר בתחנות רבות בספרד, שיחק שנתיים בצ'לסי ושותף בהפסד להפועל תל אביב בגביע אופ"א ב-2001.

סלבישה יוקאנוביץ' שחקן צ'לסי. GettyImages
במדי צ'לסי, מול תיירי הנרי/GettyImages

ווטפורד סיימה את העונה כסגניתה של בורנמות', לאחר שהוליכה את הטבלה לאורך רוב העונה והבטיחה את עלייתה מחזור אחד לסיום העונה. בתחילת העונה אימן אותה אוסקר גרסיה, שהגיע אליה עם צוותו לאחר שהתפטר ממכבי תל אביב, אך לאחר שהוא סבל מבעיות בריאותיות נאלצו הצרעות למצוא לו מחליף, בדמותו של הסרבי.

המגעים להמשך דרכו בלונדון עלו בתוהו עקב אי הבנות כספיות. בעלי ווטפורד, ג'ינו פוצו, הסביר לאחר הפרידה כי יוקאנוביץ' "דרש לשלש את שכרו".

לאחר פרישתו ממשחק השתקע בספרד, שם המשיכה לגור משפחתו גם כאשר אימן במדינות אחרות. קבוצתו הראשונה הייתה פרטיזן, בעונת 2007/08. הוא זכה בדאבל בעונת הבכורה שלו, נבחר למאמן העונה, וב-2008/09 היה למאמן הראשון אי פעם שהגן על הדאבל בסרביה, בפער של 19 נקודות. מי שהחליף אותו היה אלכסנדר סטנוייביץ'.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מכבי תל אביב תפתח את הופעותיה בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות ב-14/15 ביולי. זהות היריבה תיקבע ביום שני הבא, 22 ביוני, והאלופה תוגרל כמדורגת. אם תעפיל לסיבוב המוקדמות השלישי היא לא תהיה מדורגת.

בעלי המועדון, מיטש גולדהאר, אמר לאתר הרשמי: "אנחנו מרוצים מאוד שהצלחנו להחתים את סלביסה במיוחד לאחר ההצלחה שלו בליגת המשנה באנגליה וכמובן לאור ההתעניינות הרבה מצד מועדונים נוספים. הוא מאמן מנוסה ויש לו את היכולות להוביל את המועדון צעד אחד קדימה מבחינה מקצועית.

"אין ספק שהניסיון הרב שלו כשחקן כולל הופעות בינלאומיות וכן לאור העובדה שהוא משמש כמאמן החל משנת 2007 יעזרו למכבי תל אביב להגשים את מטרותיה הן בזירה המקומית והן בזירה האירופית. סלביסה קיבל המלצות חמות וכן בלט מאוד בקרב מספר מועמדים שעמדו לרשות ההמועדון והרשים מאוד את הצוות הניהולי".

מיטש גולדהאר בעלי מכבי תל אביב (אמצע) עם ג'ורדי קרויף, מרטין ביין. ברני ארדוב
ינסו להגיע לליגת האלופות בניסיון השלישי. ביין, גולדהאר וקרויף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully