וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הילד שקילל את רונאלדו, התזמון האומלל של סניידר

הכוכב עבר עם האוטו המפואר ולא עצר לאוהדים שהתחננו לחתימה. בתגובה, ילד אחד צעק לעברו קללה עסיסית. וגם: קשר גלאטסראיי שגה והתנצל, לוחמת ה-MMA שסקוטלנד מגלה, והתשובה של אגוארו לשאלת השחקן הטוב בעולם

18:57: השופטים יצאו מהמגרש עם מזכרת כואבת

שופטי ליגת הראגבי האוסטרלית חטפו מטח של בקבוקים בסוף המשחק בין סאות' סידני לקנטרברי, לאחר שבדקות הסיום המשחק קיבלו החלטה מעוררת מחלוקת שלדעת אוהדי קנטרברי לנצח. אחד השופטים ספג בקבוק בראשו, ואחד מהם אף החליק ונלקח לטיפול בבית החולים לאחר שנפגע בכתפו.

18:17: צפו באישה הכי קשוחה בסקוטלנד

סקוטלנד מגלה בימים אלה את ג'ואנה קלדרווד, לוחמת ה-MMA בת ה-28 שכוכבה דורך בזירה. קלדרווד, שסימן ההיכר שלה הוא ראש חצי מגולח, מדורגת שישית בעולם במשקל קל, מאזנה בזירה 0:9 והיא ידועה כאגרסיבית במיוחד וכזאת שתוקפת ללא הרף. בראיון נרחב ומקיף ל"סקוטמן.קום" היא סיפרה שהיא "מתאמנת במכון 24/7 אבל בסוף זה משתלם, זה מה שאני עושה וזה מה שאני אוהבת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

16:00: התזמון האומלל של ווסלי סניידר

ווסלי סניידר החליט לקדם היום את סט הסכינים של גלאטסראיי עליהם מוטבעת דמותו, אבל לא ידע באיזה תאריך מדובר. באופן מקרי ומצער, סניידר צייץ בדיוק ביום השנה לדקירתם של שני אוהדי לידס באיסטנבול על ידי אוהדי גלאטסראיי, לפני המפגש הראשון בין שתי הקבוצות בחצי גמר גביע אופ"א 2000. סניידר חטף אש בטוויטר, הודה כי לא היה מודע לתאריך ומחק את הציוץ.

11:56: ליו שיאנג פורש

ליו שיאנג, האצן הסיני, מי שהיה האתלט הראשון מארצו אי פעם שהחזיק ב"טריפל קראון": שיא עולם, אליפות עולם וזהב אולימפי, יודעי בשבוע הבא על פרישה, בגיל 31. שיאנג הפך לאגדת ספורט בסין כאשר זכה במדליית הזהב באתונה 2004 בריצה ל-110 מטר משוכות. לאחר מכן הוא סבל משתי אכזבות גדולות, כאשר באולימפיאדה הביתית בבייג'ינג 2008, עת האומה הסינית כולה חיכתה לראות אותו חוגג, הוא פרש מהריצה בשל פציעה וב-2012, באולימפיאדת לונדון, נתקל במשוכה הראשונה ושוב נותר ללא כלום. שיאנג זכה בזהב העולמי באוסקה, ב-2007.

ליו שיאנג אצן סיני. רויטרס
רגעים טובים יותר, ופחות. שיאנג/רויטרס

11:45: רגע לפני המפגש ביניהם, אוהדי ליברפול וארסנל עוברים היפנוזה משעשעת מאוד

11:37: הפאדיחה הגדולה של מכבי אשדוד בכדורסל

11:30: שופט העבר צוחק על צ'אבי

אדוארדו איטורלדה, שופט עבר בכדורגל הספרדי, מאס בתלונות של צ'אבי על איכות הדשא ברוב האצטדיונים. בחשבון הטוויטר שלו הוא צייץ תמונה שלו מכסח ומסדר את הדשא בחצר הפרטית בביתו וצירף אליה את הכיתוב: "לשבת בבית ברוגע ולקבל טלפון שמחר צ'אבי מגיע לארוחה. ובכן, לא נשארה לי אפשרות אחרת...".

9:30: רונאלדו חוטף קללה ממקור לא צפוי

כריסטיאנו רונאלדו הגיע אמש (שישי) לאימון ריאל מדריד עם האוטו המפואר שלו. הוא חלף על פני כמה אוהדים שהיו במקום וצעקו בשמו, בתקווה שיעצור ויעניק להם חתימות. אחד מאותם אוהדים, ילד קטן לבוש בחולצה כחולה של ריאל מדריד, לקח קשה את ההתעלמות ורגע לפני שהחל לבכות, הוא עוד הספיק לצעוק לעבר הכוכב הפורטוגלי: "אני מחרבן עליך". אחר כך הגיע גם אימא שלו ויצאה בהאשמות נגד רונאלדו, בעוד כלי התקשורת מנסים להגן על השחקן. היה משעשע.

9:00: סרחיו אגוארו נשאל מי הם שלושת השחקנים הטובים בעולם. התשובה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully