וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א פרסמה את המועמדים לשחקן השנה באירופה

זוכה העונה שעברה, פרנק ריברי, נותר מחוץ לעשירייה. מסי, רונאלדו, חאמס, סוארס ורובן בפנים, יחד עם שלושה גרמנים

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו, שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
מי יזכה? רונאלדו ומסי ברשימה/רויטרס

אופ"א פרסמה הערב (חמישי) את עשרת המועמדים שלה לתואר כדורגלן העונה באירופה. הפרס יוענק השנה בפעם הרביעית, לאחר שהוא נוצר על ידי התאחדות הכדורגל האירופית כתחליף לכדור הזהב, כאשר זה התמזג אל תוך שחקן השנה בעולם של פיפ"א. מה שכבר בטוח: הזוכה המכהן מהשנה שעברה, פרנק ריברי, ייאבד את התואר שלו לאחר שלא נכלל ברשימת המועמדים הסופית.

אז מי כן נמצאים ברשימה? מאלופת אירופה ריאל מדריד מגיעים שני נציגים. הראשון הוא כמובן כריסטיאנו רונאלדו, שבכל שלוש השנים בהן התואר מחולק סיים העפיל לשלב הגמר (שלושה מעפילים שלב) וסיים במקום השלישי ואנחל די מריה, שעבורו זו הופעה ראשונה ברשימת העשרה המובחרים.

דייגו קוסטה, שעבר לאחרונה מאתלטיקו מדריד לצ'לסי לאחר שכיכב במדי הקולצ'ונרוס והוביל אותם לזכייה סנסציונית באליפות ספרד, נכנס אף הוא לרשימה ומהליגה הספרדית אפשר למצוא, באופן לא מפתיע גם את ליאונל מסי. הארגנטינאי, שהפסיד בתחילת השבוע בגמר המונדיאל, זכה בתואר כאשר הוא חולק בפעם הראשונה וסיים במקום השני בשנתיים האחרונות.

מבין אלה שניצחו את מסי וזכו בגמר המונדיאל, פיליפ לאהם, תומאס מולר ומנואל נוייר מייצגים את באיירן מינכן ונבחרת גרמניה. חברם לקבוצה, אריאן רובן, נכלל אף הוא ברשימה לאחר שסיים במקום הרביעי בעונה שעברה. את הרשימה משלימים חאמס רודריגס, מלך שערי המונדיאל ממונאקו ולואיס סוארס, שסיים כשחקן העונה ומלך שערי הפרמיירליג במדי ליברפול ועבר לאחרונה לברצלונה.

"מסוט אוזיל לא תרם כסף לעזה. אולי בעתיד, מי יודע?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully