וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "לא חושב שנזכה באליפות, המטרה היא הטופ 4"

מאמן צ'לסי מאוכזב מההפסד לקריסטל פאלאס: "תלויים יותר מדי בתוצאות של היריבות". רוני: "מויס קיבל תמיכה מדהימה"

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
איבד תקווה? מוריניו/GettyImages

צפוף ומסובך בצמרת הפרמיירליג. המוליכה צ'לסי איבדה נקודות יקרות במרוץ האליפות כשהפסידה בחוץ 1:0 לקריסטל פאלאס מהתחתית, כשדווקא הקפטן הוותיק ג'ון טרי, במשחק הדרבי ה-100 שלו בקריירה, נגח לשערו הוא בדקה ה-52.

מאמן הבלוז ז'וזה מוריניו אמר לאחר ההפסד: "אני חושב שבלתי אפשרי לזכות באליפות. אנחנו תלויים יותר מדי בתוצאות של היריבות. מה שקרה בשבועיים האחרונים זה יותר מדי. ברור שהמנטליות שלי היא לנצח בכל משחק, המטרה שלנו היא לגמור בין ארבעת הראשונות. המטרה השנייה שלנו היא לסיים בטופ 3, זה גם חשוב מאוד. מאז תחילת העונה אני מנסה לנצח בלי לחשוב על המיקום בטבלה ומספר הנקודות".

"כשאתה תלוי בתוצאות היריבות, הסיכויים שלך נמוכים", הוסיף מוריניו, "אני לא חושב שנזכה באליפות. יש לנו עוד על מה לשחק, לא רק על ליגת האלופות".

מטוס המחאה נגד מאמן מנצ'סטר יונייטד דייויד מויס. Alex Livesey, GettyImages
שלט המחאה המוטס נגד מויס/GettyImages, Alex Livesey

עבור האלופה מנצ'סטר יונייטד המחזור ה-32 היה חגיגה. השדים האדומים אירחו את אסטון וילה, וסיימו את 90 הדקות ב-1:4 מרשים על הקבוצה מברמינגהם, וזאת לאחר שפיגרו 1:0. צמד של רוני סייע ליונייטד לאסוף שלוש נקודות חשובות במאבק על מקום באירופה בעונה הבאה. מיד עם תחילת המשחק עבר מעל לאולד טראפורד מטוס המחאה נגד המאמן דייויד מויס עם הכיתוב "Wrong One - Moyes Out". בראיון לפני המשחק אמר המנג'ר: "עדיף היה שהאוהדים יתרמו את הכסף הזה לצדקה".

"היינו חייבים להגיב וזה היה קשה", אמר ויין רוני לאחר המשחק, "הייתה לנו פתיחה אטית, פיגרנו, אבל יצאנו מזהוהיינו ראויים לנצח. זה היה משחק טוב מבחינתנו". כשמויס נכנס למגרש לפני המשחק הוא זכה לתשואות מאוהדי יונייטד ורוני התייחס למעמדו של המאמן: "השחקנים והאוהדים תומכים במאמן וזה מה שחשוב, התמיכה שהוא קיבל מהאוהדים הייתה מדהימה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ויין רוני כובש פנדל לזכות מנצ'סטר יונייטד מול אסטון וילה. Alex Livesey, GettyImages
"היינו חייבים להגיב וזה היה קשה". רוני כובש את שערו השני מול וילה/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully