וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: נס ציונה הביסה את הפועל תל אביב 75:94

העולה החדשה לא הותירה סיכוי לחבורה של אדלשטיין, שסבלה ללא לימונד. בכורה נהדרת לכהן ב-74:83 של ראשל"צ על נתניה

המחזור ה-16 בליגת העל ננעל הערב (שני) עם ההצגה הנהדרת של העולה החדשה, עירוני נס ציונה, שהביסה 75:94 את הפועל תל אביב.קודם לכן, נהנתה מכבי ראשון לציון מהופעת בכורה נהדרת של ג'ייק כהן, שהגיע השבוע ממכבי תל אביב, וסייע לה עם 17 נקודות בדרך לניצחון חשוב במאבק התחתית מול ברק נתניה, 74:83.

שחקן הפועל תל אביב מתן נאור מול שחקן נס ציונה מאיר טפירו. מגד גוזני
מפרק את הפועל תל אביב. טפירו מול נאור/מגד גוזני

עירוני נס ציונה - הפועל תל אביב

נס ציונה פתחה את העונה בפורמה נהדרת, נחלשה משמעותית בהמשך, ואולי, רק אולי, עכשיו היא חוזרת לעצמה. אחרי שניצחה במחזור הקודם את גלבוע גליל בחוץ, נס ציונה העניקה תשובה מוחצת למפקפקים בכוונותיה, ורשמה את אחת מהתצוגות הגדולות שלה העונה מול הפועל תל אביב הלוהטת. אנתוני גודס, ששיחק עוד העונה בהפועל תל אביב, רשם את משחקו הטוב ביותר העונה בכתום, עם 25 נקודות. האדומים אמנם הסתדרו ללא רביב לימונד הפצוע מול ראשון לציון במשחק ההשלמה ביום חמישי, אך מול נס ציונה חסרונו הורגש היטב. נס ציונה נצמדת בזכות הניצחון לחבורת הצמרת עם 24 נקודות, בעוד שהפועל תל אביב מרגישה אותה כעת נוספת בעורפה עם 26.

המארחים פתחו את המשחק בטירוף כשגודס, טפירו ונואלס מטיסים אותה ל-4:17. יותם שירן היה היחידי בשורות האדומים שעוד מצא את הטבעת עבור האורחים, וניסה למנוע מנס ציונה לברוח. האירוע המכוער של המשחק נרשם שלוש דקות לסיום הרבע, אך ניסה נואלס לחטוף כדור מאריאלי, וזרק אותו הצידה, מה שגרם להארפר לדחוף אותו והשניים קיבלו עבירה טכנית. סימפסון המשיך את המומנטום הכתום עם שש נקודות רצופות ונס ציונה הוליכה 16:30 בסיום הרבע הראשון. קאונסיל ושולדברנד כבר חתכו את ההפרש לחד ספרתי, אך וואט ובוסטיין שמרו את המארחים הרחק מלפנים, כשגם קורי קאר הוותיק מצטרף לחגיגה. אריאלי צלף שלשה פנויה, אך דיימון סימפסון המשיך ללהוט והוריד את נס ציונה ביתרון 42:55 אל המחצית.

אנתוני גודס החל את המחצית השנייה היטב, ועם ליי אפ אקרובטי העלה את נס ציונה ליתרון 49:63. גם רז זהביאן הצטרף לחגיגה עם סל יפה בחדירה. קרלון בראון התעורר וקלע ארבע נקודות רצופות, אך טפירו דאג להשאיר את נס ציונה רחוקה עם סל נוסף, שקבע 51:69. סל של קרלון בראון קבע 60:78 לנס ציונה בסיום הרבע השלישי. הפועל תל אביב ניסתה לבצע ניסיון קאמבק נוסף בפתיחת הרבע הרביעי, כשקרלון בראון מוסיף עוד 4 נקודות למאזנו, אך סל נוסף של דיימון סיפמסון העלה את נס ציונה ליתרון 67:80. קרלון בראון שיפר סטטיסטיקות והגיע ל-18 נקודות, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי, ונס ציונה שייטה בדרך לניצחון. בסיום 75:94 גדול לנס ציונה.

קלעו לנס ציונה: אנתוני גודס 25, דיימון סימפסון 17 (11 ריבאונדים), פרסטון נואלס 15, מאירטפירו 12 (6 אסיסטים), מיטשל וואט 10, רובי בוסטיין ורז זהביאן 4 כל אחד, נטע סגל 2. כן שיחק גיל אמיתי.

קלעו להפועל תל אביב: וינסנט קאונסיל וקרלון בראון 18 כל אחד, ג'סטין הארפר 11, ג'וש אוונס 7, יונתן שולדברנד ומתן נאור 6 כל אחד, טמיר אריאלי 5, יותם שירן 4.

שחקן מכבי ראשון לציון ג'ייק כהן. האתר הרשמי של מכבי ראשון לציון, אתר רשמי
חתיכת הופעת בכורה. ג'ייק כהן/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי ראשון לציון

מכבי ראשון לציון - ברק נתניה 74:83

רק בשבוע שעבר ג'ייק כהן התאמן במכבי תל אביב ודיוויד בלאט הצהיר כי הוא מעוניין להשאירו עד תום העונה. מאז, הספיק המתאזרח לעבור לראשון לציון, והערב, בהופעת הבכורה שלו בקבוצה, הוא הראה כמה היה זקוק רק לדבר אחד - דקות משחק. כהן רשם 24 דקות כבר בבכורה, קלע 13 נקודות נהדרות במחצית הראשונה, סיים את המשחק עם 17 ויחד עם דבין וייט (21 נקודות), טזמין מיטשל (16) ודרור חג'ג' (11) העניק לראשון לציון ניצחון חשוב במאבקי התחתית.

שולמן וגואטה העלו את האורחים ליתרון מוקדם, אך ג'ייק כהן נכנס לראשונה בשורות ראשון לציון ומיד קלע את נקודות הבכורה שלו בכתום. נדנדת היתרון נמשכה כשרייט השיב את היתרון לנתניה, לפני שהופקינס קבע 18:20 למארחים בסיום הרבע הראשון. רובינסון העלה את נתניה ליתרון עם פתיחת הרבע השני, ובעזרת חמש נקודות רצופות של יועד בית יוסף עלתה נתניה ליתרון 6. כהן המשיך בבכורה הנהדרת שלו, סיים את המחצית עם 13 נקודות, ויחד עם חמש נקודות רצופות של חג'ג' העיר צימק ל-41:38 בלבד במחצית.

המהפך של ראשון לציון נמשך גם בפתיחת הרבע השלישי, כשדרור חג'ג', דבין וייט וחבריהם עלו ליתרון 47:52. ראשון לציון שמרה על יתרון קל, אך דוואן רובינסון דאג להשאיר את האורחים בעניינים, וסל שלו עם הבאזר הוריד ל-56:53 בלבד לראשון לציון בסיום הרבע השלישי. שלשות של גואטה ורייט צימו ל-62:61 בפתיחת הרבע הרביעי. ג'ייק כהן קלע עוד סל, וסל קל במתפרצת של דבין וייט העלה את ראשון לציון ל-63:70, ארבע דקות לסיום. נתניה ניסתה לחזור לתמונה, אך סל גדול של דרור חג'ג', שחזר להציג יכולת טובה, סגר עניין והעלה את ראשון לציון ליתרון 72:79, 38 שניות לסיום.

קלעו למכבי ראשון לציון: דבין וייט 21 (8 מ-12 ל-2, 0 מ-4 ל-3), ג'ייק כהן 17 (6 מ-8 ל-2, 0 מ-2 ל-3), טזמין מיצ'ל 16 (6 ריבאונדים, 4 חטיפות), דרור חג'ג' 15 (4 אסיסטים), בריאן הופקינס 8 (0 מ-4 ל-3), אור סולומון 2, שון דאוסן 2, ג'יימס תומאס 2 (8 ריבאונדים). עמית בן דוד (4 דקות) ואיגור נסטרנקו (3 דקות) שותפו ולא קלעו.

קלעו לברק נתניה: דוואן רובינסון 20 (8 מ-12 מהשדה, 5 אסיסטים, 6 איבודים), אנטואן רייט 14 (2 מ-7 ל-3), ראשון פרימן 12 (15 ריבאונדים, 4 איבודים), יועד בית יוסף 8, אלירן גואטה 5, איל שולמן 5 (5 איבודים), יהוא אורלנד 4, ג'וליאן מילס 4 (2 מ-8 מהשדה). עמית בן דהן שותף ולא קלע.

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. ברני ארדוב
ניצחון ביתי חשוב. שרף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully