וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגש כתב אישום נגד הפועל ת"א והפועל חולון

בעקבות המהומות בין מחנות האוהדים, באיגוד המליצו להטיל עונש של שני רדיוסים עם קהל וקנס בגובה 25 אלף שקל

איגוד הכדורסל הגיש היום (חמישי) כתב אישום בעקבות אירועי המשחק בין הפועל תל אביב להפועל חולון השבוע. היועץ המשפטי של האיגוד, עו"ד טל אור, הגיש את כתב האישום בעקבות דו"ח המשקיף והדו"ח של משטרת ישראל שתיארו את ההתפרעות של אוהדי שתי הקבוצות מחוץ לאולם.

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
שתי הקבוצות צפויות לספוג עונש. אוהדי הפועל תל אביב/מגד גוזני

בכתב האישום כתב אור כי יש להעמיד לדין את שתי הקבוצות בעבירות של התפרעות, תיגרה ותקיפה, התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים, פגיעה על ידי אוהדים והתפרעות אוהדים. עוד ביקש אור להעניש את שתי הקבוצות בשני משחקי רדיוס בפועל עם קהל ושני משחקי רדיוס על תנאי במקרה של עבירה חוזרת. כמו כן הומלץ לקנוס בסכום של 25 אלף שקל את שני המועדונים.

כזכור, במהלך המשחק התרחש עימות מכוער בין אוהדי שתי הקבוצו, שבמהלכו הוחלפו קללות, הושלכו חפצים משני הצדדים, כשאחד מהם על פי טענת כוחות האבטחה היה אבן שהושלכה מצד אוהדי חולון ופגעה בשוטר שפונה להמשך טיפול בבית החולים.

מהפועל חולון נמסר: "קיבלנו הערב בתדהמה את העמדתה של הקבוצה לדין בגין אירועי המשחק מול הפועל תל אביב. לפני כחודש נערך משחק בין שתי הקבוצות באולם הביתי שלנו, משחק שהסתיים בניצחון תל אביבי וללא שום בעיות מצד שני הקהלים כשחברת האבטחה והמשטרה עושים את עבודתם נאמנה, מה שלצערנו לא היה במשחק ששוחק השבוע בהדר יוסף והצטיין בחוסר היערכות מתאימה מצד חברת האבטחה והנוגעים בדבר. לא ייתכן שבמשחק בחולון יהיו על פי דרישת המשטרה כ-50 שוטרים ו-60 מאבטחים ובמשחק בהדר יוסף יהיו רק כשליש מאותה כמות. כל משחק שמתקיים בחולון מסתיים בסדר מופתי וללא שום אירועים חריגים ובמשחקי החוץ אנו נאלצים להיתקל, ולא בפעם הראשונה, בחברות אבטחה שלא נערכות בהתאם לגודל הקהל וכך קורה שכל דבר קטן, שעם היערכות נכונה היה מסתיים בצורה מינורית, הולך ומתפתח לאירוע שמוביל לוועדות משמעת ולענישה חמורה. אנו מגנים בחריפות כל אלימות, הן מילולית והן פיזית, פעלנו ונמשיך לפעול כדי למגר כל תופעה שכזאת, אך לא ייתכן שנעמוד לדין על אירועים שהתרחשו מחוץ למגרש לאחר המשחק, כשדו"ח השופטים מהמשחק נקי וכך גם דו"ח המשקיף כשרק לאחר מכן הוא מוסיף לאותו דו"ח נספח עם האירועים שהתקיימו מחוץ לאולם, אירועים שאין להם שום תיעוד, אירועים שאין ולא יכולה להיות לנו שליטה עליהם. כנראה שמישהו מנסה לטשטש ולחפות על המחדלים של כל הנוגעים בדבר מצד אנשי האבטחה והמשטרה ומוציא דו"ח שיוציא את עצמו נקי ויגרום להעמדתנו לדין ולענישה. אין בכוונתנו לעבור בשתיקה על כל מחול השדים שמתקיים סביב מועדון הפועל חולון, בכוונתנו להיאבק בכל הכוח ובכול האמצעים העומדים לרשותנו על פי החוק באותן החלטות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully