וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "מבאס לא להיבחר לשחקן ההגנה. מבאס"

טירוף הפלייאוף, סיכום הלילה. כוכב ההיט משוכנע שתואר שחקן ההגנה היה מגיע לו. ריי אלן השאיר גם את רג'י מילר מאחור

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. AP
"אני חייב לדעת על כל השחקנים בקבוצה השנייה. מה כל אחד אוהב ולא אוהב. בגלל שאני צריך לשמור על כולם". לברון דווקא קולע/AP

מספרי המשחק בין מילווקי למיאמי (91:104 להיט, שעלו ל-0:3 בסדרה)

* מאז שפיגרו 3:2 בסדרה בעונה שעברה מול הסלטיקס, ההיט עם 1:9 בפלייאוף.

* ריי אלן קלע את השלשה ה-322 בפלייאוף - שיא NBA. השיא הקודם היה שייך לרג'י מילר ו-320 שלשותיו.

* לברון ג'יימס כבר עם 68 נקודות מ-39 זריקות בסדרה.

* דווין ויד קלע רק ארבע נקודות, 17 מתחת לממוצע העונתי שלו.

ציטוטים ותירוצים

ריי אלן חזר למילווקי והרגיש בבית. ממש בבית. הצלף הוותיק שסיים עם 23 נקודות (5 מ-8 לשלוש) אף חלף על פני רג'י מילר כשיאן השלשות במצטבר בפלייאוף עם 322 קליעות מדויקות מחוץ לקשת, ואחרי ההפסקה מיאמי כבר השתלטה לחלוטין על המשחק בדרך לניצחון 11 ברציפות כולל העונה הרגילה, ו-40 מתוך 42 משחקיה האחרונים.

עוד לפני המשחק ראינו כמה לברון ג'יימס לא אוהב לסיים שני, בשום דבר כנראה. קינג ג'יימס לא שמח יותר מדי על בחירתו במקום השני בתואר "שחקן ההגנה של העונה", שהלך למארק גאסול. "זה מבאס", אמר ג'יימס לפני המשחק. "זה ממש מבאס. מי רוצה לסיים שני? הספרדי של ממפיס ניצח את לברון עם 212 נקודות בחירה ו-30 הצבעות למקום הראשון. ג'יימס סיים עם 149 נקודות ו-14 הצבעות למקום הראשון. לברון אמנם לא ביקר את יכולותיו ההגנתיות של גאסול, אבל כוכב ההיט הדגיש שמבחינת הגנה, הוא - ג'יימס - היה צריך להיות האיש.

"אני שומר על כולם", אמר. "אני לא יודע אם יש שחקן אחד בהיסטוריה ששמר על עמדות 1 עד 5. אני חייב לדעת על כל השחקנים בקבוצה השנייה. מה כל אחד אוהב ולא אוהב. בגלל שאני צריך לשמור על כולם. זה אתגר מנטאלי ופיזי".

בחזרה למשחק. "זה היה היתרון שלנו כל השנה - העומק שלנו", ניתח ריי אלן. "כקבוצה, אתה חייב למצוא אנשים שיסתמו את החורים ובכל לילה אנחנו מוצאים מישהו אחר. חשבתי על הפעם הראשונה שעליתי למגרש, שתהיתי מה אני יכול לתרום למשחק הזה. זה אירוני שאני באולם הזה, במילווקי, כי פה הכול התחיל".

וויד סיים ערב נורא של 4 נקודות ו-1 מ-12 מהשדה, במשחק הגרוע ביותר שלו בפלייאוף מבחינת קליעות. "זרקתי נורא", אמר וויד, שעדיין סוחב פציעה בברך אך לפחות תרם 11 אסיסטים ותשעה ריבאונדים. "אבל שיחקנו טוב. משחק 3 תמיד קשה. כקבוצה הראשנו הרבה אומץ. כשהמחליפים עלו לוהטים, זרמנו עם זה ונשארנו עם תוכניתך המשחק שלנו בדרך לניצחון ענק. אין דבר מספק יותר מלנצח את משחק 3 בחוץ. אבל זה נגמר עכשיו. עכשיו אנחנו חייבים להישאר מפוקסים כדי לסגור את הסדרה הזו".

ברנדון ג'נינגס שחקן מילווקי באקס. AP
"אני מקווה שיש לנו עדיין ביטחון. כקבוצה, נצטרך אותו על מנת להישאר ביחד". ג'נינגס מאוכזב/AP

מאמן ההיט אריק ספולסטרה: "היינו צריכים להילחם בשביל המשחק הזה. הם באו עם עוצמות כפי שצפיתי. העמידו אותנו על העקבים".

מאמן הבאקס ג'ים בויילן היה מאוכזב: "בשלוש-ארבע דקות, כמו בשני המשחקים הראשונים, הם גמרו אותנו. חפרנו לעצמנו בור שלא יכולנו לצאת ממנו". ברנדון ג'נינגס: "אני מקווה שיש לנו עדיין ביטחון. כקבוצה, נצטרך אותו על מנת להישאר ביחד".

ולארי סנדרס חתם: "הם לא רעדו ולא נבהלו מזה ששיחקנו חזק. הם ציפו לזה. כשהם התחילו לשחק חזק יותר, אנחנו רעדנו ונבהלנו".

קרלוס בוזר שחקן שיקאגו בולס. AP
"עשינו את מה שאנחנו צריכים לעשות. בפלייאוף, אתה חייב לנצח בכמה דרכים שונות. שום דבר לא מושלם". בוזר/AP

מספרי המשחק בין ברוקלין לשיקגו (76:79 לבולס, שמובילים 1:2 בסדרה)

* שיקגו קלעה 79 בניצחון על הנטס - הניצחון השלישי הכי נמוך של המועדון בהיסטוריית הפלייאוף שלו.

* ברוקלין קלעו 5 מ-21 לשלוש, מה שהביא אותם ל-15 מ-56 בסדרה.

* דנג ובוזר קלעו מעל 20 נקודות והורידו מעל 10 ריבאונדים, כל אחד. זו הפעם הראשונה בפלייאוף, מאז ג'ורדן ופיפן בגמר המזרח של 1993, ששני שחקני בולס עושים מספרים כאלה ביחד.

* הבולס ניצחו 13 מ-15 סדרות הפלייאוף האחרונות, בהן ניצחו את המשחק השלישי במצב של 1:1.

ציטוטים ותירוצים

קרב החפירות שהתפתח ביונייטד סנטר הסתיים בניצחון דחוק של הבולס באחד המשחקים הקשים לצפייה בפלייאופים האחרונים, והוא אפילו לא היה כל כך צמוד כפי שהתוצאה הסופית מרמזת. באמצע הרבע השלישי עלו השוורים ל-38:54 אחרי שהנטס החטיאו 23 מתוך 24 זריקות בשלב מסוים, אבל בשש דקות האחרונות הגיע תורם של המקומיים להתפרק ולא לקלוע אף סל שדה, לפני שקליעות עונשין של נייט רובינסון וג'ואקים נואה קבעו את התוצאה הסופית, וסי ג'יי ווטסון החטיא עם הבאזר הזדמנות לשלוח את המשחק להארכה מול קבוצתו לשעבר.

קרלוס בוזר, שקלע 22 וקטף 16 ריבאונדים, סיכם: "עשינו את מה שאנחנו צריכים לעשות. בפלייאוף, אתה חייב לנצח בכמה דרכים שונות. שום דבר לא מושלם".

לואל דנג הוסיף: "היו לי כמה דקות טובות. הרגשתי שיכולתי לזרוק הרבה יותר טוב".

ג'ו ג'ונסון שחקן ברוקלין נטס. AP
"הרגשתי די טוב, אבל בסוף המשחק כבר הרגשתי את הכאבים קצת". ג'ונסון/AP

המאמן המנוצח פי.ג'יי קרליסימו: "היה לנו מאוד קשה לסייםא תה ערב הזה, התקשנו מבפנים ואנחנו לא יכולים לנצח אם לא נקלע בצבע".

ג'ו ג'ונסון, שעלה לשחק עם זריקת קורטיזון ברגל השמאלית, סיים עם 15 נקודות ואמר: "הרגשתי די טוב, אבל בסוף המשחק כבר הרגשתי את הכאבים קצת".

הגארד המפסיד, דרון וויליאמס, ניתח: "כשהם השאירו אותנו בצד אחד של המגרש, התקשנו. התקשנו לזרוק, לקלוע ושיחקנו לתוך הידיים שלהם".

זאק רנדולף שחקן ממפיס מול בלייק גריפין. AP
"רק רציתי להיות אגרסיבי. הם שמרו עליי דאבל טים וטריפל טים. אז פשוט תעשה הכול מהר, תקלע כמה קליעות ותפתח את ההגנה. אבל באמת, פשוט לבוא ולהיות אגרסיבי". רנדולף מול גריפין/AP

מספרי המשחק בין ממפיס לקליפרס (82:94 לגריזליס, שצימקו את הסדרה ל-2:1)

* כשבלייק גריפין נשמר על ידי רנדולף, הוא קלע רק 1 מ-7 מהשדה. כשלא נשמר על ידי רנדול, גריפין השתחרר עם 4 מ-5 ל-12 נקודות.

* רנדולף נגע בכדור 35 פעמים. בשני המשחקים הקודמים ביחד, הוא נגע בכדור 40 פעמים. הפורוורד קלע 16 נקודות בצבע.

* הקליפרס קלעו 13 מ-27 בצבע (48.1 אחוז), שווה ערך לתצוגה ההתקפית השנייה הכי רעה שלהם העונה בגזרה זו. בשני המשחקים הקודמים בסדרה, הקליפרס קלעו 48 נקודות בצבע. הערב: 26 נקודות.

ציטוטים ותירוצים

הגריזליס התעשתו מההפסד הכואב במשחק מספר 2, ועשו את העבודה בבית למרות תצוגת קליעות לא משכנעת, שכללה 38% מהשדה, 25% לשלוש ו-73% מהקו. אבל מצד שני ממפיס איבדה רק 10 כדורים וקטפה 17 כדורים חוזרים בהתקפה, 6 מהם של זאק רנדולף שכיכב עם 27 נקודות (9 מ-18) ו-11 קרשים בסך הכל, וקטע לקליפרס רצף של תשעה ניצחונות שהחל בסוף העונה הרגילה.

המאמן ליונל הולינס החמיא לסטאר שלו, שקלע 27 והוריד 11 ריבאונדים. "זאק רנדולף היה ענק", אמר. "הוא התחיל מהר. היו לו 18 נקודות כבר במחצית, וזה היה ענק איך שזה השפיע על כולם. ההגנה שלנו היתה יציבה מאוד".

רנדולף סיכם: "רק רציתי להיות אגרסיבי. הם שמרו עליי דאבל טים וטריפל טים. אז פשוט תעשה הכול מהר, תקלע כמה קליעות ותפתח את ההגנה. אבל באמת, פשוט לבוא ולהיות אגרסיבי".

הבחור שניסה לשמור על רנדולף, בלייק גריפין, הסכים עם זאק: "הוא פשוט היה אגרסיבי, וזה בדיוק מה שהם היו צריכים".

המאמן המפסיד, ויני דל נגרו, השלים: "זה מה שהם עושים. היינו מסוגלים להסתדר איתם טוב בשני המשחקים הראשונים, אבל הערב לא עשינו עבודה מספיק טובה".

ויני דל נגרו מאמן לוס אנג'לס קליפרס. AP
"זה מה שהם עושים. היינו מסוגלים להסתדר איתם טוב בשני המשחקים הראשונים, אבל הערב לא עשינו עבודה מספיק טובה". דל נגרו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully