וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 30.8

היעד הבא של דל פיירו, המחזרת החדשה של מייקון, ההחלטה המפתיעה של ברבאטוב, הפשרה של וולקוט. יום לפני הסגירה

העברות

* אנדי קארול עבר בדיקות רפואיות בווסטהאם, אליה הוא הושאל מליברפול עד סיום העונה.

* פאלרמו השאילה לפיורנטינה את הקשר ההגנתי ג'וליו מיליאצ'ו (31) עד סיום העונה.

* סאות'המפטון ממשיכה להתחזק לקראת סיום חלון ההעברות והיום היא רכשה מוונלו ההולנדית את הבלם היפני מיה יושידה (24) תמורת כ-2.2 מיליון ליש"ט.

* בלם נבחרת ברזיל הצעירה, ברונו אוביני, חתם בנאפולי אליה הוא עבר מסאו פאולו. גם מילאן הביעה עניין רב בשחקן בן ה-21, שלבסוף נחת בסן פאולו.

* הקשר הצ'כי הוותיק, דויד יארולים (33), חתם באוויאן הצרפתית אחרי שסיים את חוזהו בהמבורג בתום העונה שעברה.

* המגן הימני אנחל (31), אקס נבחרת ספרד, עזב את ויאריאל וחתם בבטיס בהעברה חופשית.

* המגן-קשר המצרי, אחמד אלמוחמדי, הושאל מסנדרלנד להאל סיטי מליגת המשנה באנגליה.

* בורסאספור הטורקית שילמה לפורטו כ-2.5 מיליון יורו ורכשה ממנה את הקשר הארגנטינאי פרננדו בלוסצ'י (28).

* ק.פ.ר של המנג'ר מארק יוז ממשיכה להתחמש, ולאחר שהודיעה על הגעתו של השוער ז'וליו סזאר, היא אישרה גם כי קשר ריאל מדריד, אסטבן גראנרו, סיכם בקבוצה.

*בולוניה סיכמה עם יובנטוס על רכישתו של הקשר האחורי מיקלה פציאנצה. פציאנצה בן ה-29 נקנה על ידי הגברת הזקנה ב-2011, אך לא שיחק במדיה לאחר שהושאל לאודינזה.

* דימיטאר ברבאטוב, שכבר כמעט המריא לאיטליה כדי לחתום בפיורנטינה ולפתע היה קרוב בכלל ליובנטוס ביום סוער ומעורר מחלוקת, חתם לבסוף בפולהאם.

* ג'רמיין דפו, ששמו נקשר הקיץ במעבר לקבוצה אחרת באנגליה, החליט להאריך את חוזהו בטוטנהאם בשלוש עונות.

* סמפדוריה, שהחלה את העונה עם 0:1 מפתיע על מילאן, הודיעה על צירופו של הקשר האיטלקי אנצו מארסקה (32) ממלאגה.

שמועות

* באיטליה מדווחים: מנצ'סטר סיטי השלימה את עסקת מייקון. האלופה האנגלית תשלם לאינטר 4 מיליון יורו עבור המגן הברזילאי, שיחתום עוד היום באופן רשמי על חוזהו בסיטיזנס.

* עוד באיטליה טוענים: יובנטוס עומדת להחתים היום את ניקלאס בנדטנר, חלוצה הדני של ארסנל. בתחילת הקיץ בנדטנר כבר היה קרוב מאוד למילאן, אחרי שבעונה שעברה שיחק בסנדרלנד האנגלית.

* מילאן בשיחות עם מנצ'סטר סיטי על נייג'ל דה יונג, שעשוי לעבור כבר היום למילאנו, ולמלא את מקומו של מארק ואן בומל בקישור, על פי בקשתו של המאמן מאסימו אלגרי. האיטלקים הציעו 4 מיליון יורו, סיטי דרשה 8 מיליון יורו.

* קשרה ההולנדי של ברצלונה, איברהים אפלאי בן ה-26, נמצא בגרמניה על מנת לסגור את הפרטים האחרונים במעבר לשאלקה. מנג'ר שלאקה, הורסט הלדט, אישר את הדברים: "המגעים עם אפלאי מתקדמים מאוד. נותר רק לסכם על פרטים קטנים והעסקה תסגר".

* ארסן ונגר סבור שתיאו וולקוט יישאר בארסנל: "הוא אוהב את המועדון, ולא מונע על ידי כסף". מלבד בנדטנר, ייתכן שגם מרואן שמאק יעזוב ביממה הקרובה.

* אלסנדרו דל פיירו בן ה-37 דחה את הצעתה של סיון השוויצרית, וכרגע המועמדת המובילה להחתים את החלוץ האגדי היא FC סידני האוסטרלית, שמציעה לו 2 מיליון דולר לשנתיים.

* ווין רוני הכחיש את הדיווח ב-'מירור' אתמול על עזיבתו האפשרית את מנצ'סטר יונייטד וצייץ: "קראתי את השטויות בעיתונים ושמעתי מה שאנשים אמרו, וזה קשקוש מוחלט. אני כאן כדי להישאר".

* טוטנהאם מנסה להתחזק עוד יותר רגע לפני סגירת החלון, והבעלים דניאל לוי המריא למארסיי לנהל משא ומתן מזורז על החלוץ לואיק רמי.

* סטוק סיטי הציעה לליברפול 4 מיליון ליש"ט תמורת צ'רלי אדם, שלא זוכה לקרדיט רב ממאמנו החדש ברנדן רוג'רס.

*"גרדיאן" הבריטי מדווח כי ליברפול הגיעה להסכמות עם באייר לברקוזן, על גובה הפיצוי שתשלם לה עבור רכישתו של החלוץ בן ה-17, סאמד יסיל הגרמני. יסיל כיכב במדי נבחרות גרמניה הצעירות, ועשוי להצטרף לכישרון צעיר אחר במרסיסייד, ראהים סטרלינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully